Dus geen balkini weer?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:14 schreef bitterbal het volgende:
wij krijgen hier geloof ik deze week just slecht weer
En terecht. moeten ze zich maar gedragen...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie mee gekregen van die ruzie in de metro in bangkok tussen italiaanse studenten , hun leraar en een thaise vrouw?
De studenten waren veelte luid in de metro dus de thaise had ze daar op beleefd aangesproken waarop de studenten fuck you tegen haar zeiden en hun middelvinger op staken. En er was ook een volwassen begeleider mee, denk leerkracht ofzo. En die zei tegen die thaise vrouw:
Sorry we bring money to your country and fuck you![]()
![]()
![]()
Nu moesten ze dus aan haar excuses aanbieden en hebben ze dat ook ergens anders nog op beeld gedaan![]()
https://www.facebook.com/reel/1031403806408848
die leerlingen snap ik nog dat ze luid zijn maar dat die docente daar dan niet tegen optreed en mee doet man man manquote:Op maandag 27 juli 2026 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En terecht. moeten ze zich maar gedragen...
Straks quesedilla's. Had nog 2 avocado's en een limoen liggen die wel op moeten.quote:
Winterjas was ook een beetje mijn hack om maar zo min mogelijk dikke kleding mee te hoeven nemen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet je winterjas aan te trekken, kan best frisjes zijn daar
En terecht.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie mee gekregen van die ruzie in de metro in bangkok tussen italiaanse studenten , hun leraar en een thaise vrouw?
De studenten waren veelte luid in de metro dus de thaise had ze daar op beleefd aangesproken waarop de studenten fuck you tegen haar zeiden en hun middelvinger op staken. En er was ook een volwassen begeleider mee, denk leerkracht ofzo. En die zei tegen die thaise vrouw:
Sorry we bring money to your country and fuck you![]()
![]()
![]()
Nu moesten ze dus aan haar excuses aanbieden en hebben ze dat ook ergens anders nog op beeld gedaan![]()
https://www.facebook.com/reel/1031403806408848
Iew, buitenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Haags het volgende:
Ben nog niet heel erg goed in golfen maar wel weer ff lekker paar uurtjes buiten gehuppeld.
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aardappelkroketjes, doperwtjes en wortelen en schnitzel voor de vleeseters in huis
Zo uitgebreid niet maar wel stroopquote:Op maandag 27 juli 2026 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog gegeten. Met kaneel in het beslag en stroop erop
Wel netjes aan de etiquette gehouden?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van dat semi verplichte na borrelen elke keer
Hoezo mag een vrouw geen mini rokje aan met topje?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes aan de etiquette gehouden?
[ afbeelding ]
waarom staan die voeten zo raar bij allebei?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes aan de etiquette gehouden?
[ afbeelding ]
Golf is een rare sportquote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom staan die voeten zo raar bij allebei?
Omdat ze nodig moeten pissen.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zijn gewoon speciaaltjesquote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Golfen is ook om een sport om te netwerken idd en daarna borrelen en deals sluitenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Haags het volgende:
Ben nog niet heel erg goed in golfen maar wel weer ff lekker paar uurtjes buiten gehuppeld.
wasda?quote:
Wat is dezequote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wasda?
google helpt me niet wat daar zie ik alleen maar draken
Mixed grill, maar dan in Toverland.quote:
Timingquote:Op maandag 27 juli 2026 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was even een gevoel voor timing. Ik dacht ik ga even kijken hoe ver de oven met de pizza is. Op het moment dat ik kijk staat ie op nog 2 seconden...
ah okequote:
Nicequote:Op maandag 27 juli 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Mixed grill, maar dan in Toverland.![]()
[ afbeelding ]
Werd ook nog aan tafel in de fik gestoken.
Anders komt the Donald uit de bosjes tevoorschijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo mag een vrouw geen mini rokje aan met topje?
@Citizen.Erasedquote:Op maandag 27 juli 2026 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor https://foqueville.nl/smilies.html
gaaf dat ze op deze manier nog te gebruiken zijn!
En Berlusconi.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Anders komt the Donald uit de bosjes tevoorschijn.
Ome Bertus lust ze wel.quote:
Bunga bungaquote:
Hij heeft die lijst nooit met jou gedeeld?quote:
Ik heb m'n eigen lijstquote:Op maandag 27 juli 2026 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij heeft die lijst nooit met jou gedeeld?
Lustte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |