ja snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch naar. blij dat ik al geweest ben tenminste
Nog eentje nemen danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb een tosti met spek en mozzarella op maar nog steeds honger
Dat is vroegquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Je weet toch, Q. is een echte workaholicquote:
Die boomer state of mind befint eng te wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
Iets met arbeid en vrij maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die boomer state of mind befint eng te worden
Ik heb al een huis, Qopaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)shell-bp-oxfam-novib
Oh, dan mag het. Maar iedereen weet dat alleen boomers een huis hebben. Mede-boomer.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al een huis, QopaHeb m'n avocado toast wel verdiend vind ik.
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
Dat lijkt me wel een leuk salarisquote:Dit komt neer op bijna 17 miljoen dollar per uur, of ongeveer 4660 dollar per seconde.
Verwarmend is het zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.quote:
Nog rijker worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.
Easy now, Elonquote:
Paar uurtjes werken en je kunt met pensioenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.quote:
Mja dat is wel het logische vervolg.quote:
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld geven aan dierenasielsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betaal jij mijn salaris dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjes
Met een raket naar de maan
Alle ambtenaren ontslaan
Dat zou ik wel doen jaquote:
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittensquote:
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bent
Ik heb plek voor kittensquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
ja veel aanknopingspunten heb je niet iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja veel aanknopingspunten heb je niet idd
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.
True. CL woont een stuk dichterbij. Veel beter stalkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat is
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En ga een nieuw drankje proberen
[ afbeelding ]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toastquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |