Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjesquote:Op maandag 27 juli 2026 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in nl mag je dat idd legaal allemaal kopen als je dat kan
Serieus wist niet eens dat die bestondquote:Op maandag 27 juli 2026 23:34 schreef Haags het volgende:
Poah, die serie over Marianne Vaatstra op Netflix.
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweestquote:Op maandag 27 juli 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjes
Een van ons. Zo heet de serie.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus wist niet eens dat die bestond
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oidquote:
Ja dat was natuurlijk ook niet zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oid
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijnquote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweest
Inclusiefquote:Op maandag 27 juli 2026 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijn
Ik heb ergens het gevoel dat augustus hier net zo erg gaat worden als Madrid en Bordeaux nu zijnquote:
handige situatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 05:21 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn meerdere mensen van de groep waarmee ik was gearresteerd waarbij de zaak nog niet voor de rechter is geweest. 1 groep moet zich elke maand melden bij de rechtbank op samui en dan zijn er 2 waarvan ik weet die dat niet hoeven... Waarom weet niemand. En bij 1 daarvan verloopt haar workpermit in oktober en dan moet ze dus het land uit maar dat kan waarschijnlijk niet omdat ze nog een verdachte is in de zaak. En ze heeft geen idee wat nu het plan is want ze hoort van niemand wat![]()
Bijna alsof ze haar vergeten zijn
ja snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch naar. blij dat ik al geweest ben tenminste
Nog eentje nemen danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb een tosti met spek en mozzarella op maar nog steeds honger
Dat is vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |