Gaat de kachel morgen al aan? Dacht pas woensdagquote:Op maandag 27 juli 2026 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, om die tijd branden we waarschijnlijk wel de tent uit.
Ben je al bij de Appie geweest voor Dr. Pepper ?? in de bonus deze week; 2e Halve prijs)quote:Op maandag 27 juli 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de kachel morgen al aan? Dacht pas woensdag
Nee heb nog wel staan van toen ze laatst 50% waren. Maar hier bij de AH moet ik het toch altijd bij de servicebalie bestellen want ze hebben alleen de normale in het assortiment in de winkelquote:Op maandag 27 juli 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al bij de Appie geweest voor Dr. Pepper ?? in de bonus deze week; 2e Halve prijs)
Oh balen, hier ligt die vanille gewoon in de schappenquote:Op maandag 27 juli 2026 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb nog wel staan van toen ze laatst 50% waren. Maar hier bij de AH moet ik het toch altijd bij de servicebalie bestellen want ze hebben alleen de normale in het assortiment in de winkel
Ja dit is een kleine AH, dus daar hebben ze vaak zulke 'extra' smaken nietquote:Op maandag 27 juli 2026 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh balen, hier ligt die vanille gewoon in de schappen
Ja dan moet je doorpostenquote:
Ik ga denk ik wel zo op bed liggen. Morgen weer een "middag" dienst, dus hoef er niet heel vroeg uit..quote:
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Net bijna een kind aangereden
Echt tekstboek kind dat uit het niets tussen geparkeerde auto's de straat op rent. Ze kwam zo erg uit het niets dat ik niet eens erg geschrokken ben, ik heb haar niet eens echt gezien tot ik er al langs was...
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt tekstboek kind dat uit het niets tussen geparkeerde auto's de straat op rent. Ze kwam zo erg uit het niets dat ik niet eens erg geschrokken ben, ik heb haar niet eens echt gezien tot ik er al langs was...
Kind is nooit voor m'n auto gekomen, ik had wat dat betreft echt geen halve seconde later daar moeten komen. Ze is bijna tegen m'n voorwiel of deur gelopen. Zag nog net een schim links van me.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.
Had je bijna een kras op de lakquote:Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kind is nooit voor m'n auto gekomen, ik had wat dat betreft echt geen halve seconde later daar moeten komen. Ze is bijna tegen m'n voorwiel of deur gelopen. Zag nog net een schim links van me.
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.
Auto remde, fietser in de achterruitquote:
Dat is mij eerder prima geluktquote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |