ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Restaurant wil geen +1 meer doen.quote:
Ik heb lang getwijfeld vanwege dat ik moet zien met mijn energie. Na al die buikoperaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komen
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaalquote:
Me 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik zou je wel erg graag willen meeten @:esf1gamer
Ik vind het ook zo raar. Willen ze niet extra betalende klant ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaal
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Dat zou wel humor zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Wow als ik die vraag gezien hadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan hun vakkundig negeren! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
Denken in oplossingenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
Heb je @CherryLips een dm of een pm gestuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Op zaterdagavond in de zomer is het wel echt vol blijkbaar. Is ook mijn schuld, ik had ook de onder voorbehoud-mensen moeten reserveren want stoeltje eraf is volgens mij makkelijker dan stoeltje erbij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
@TheGirlNextDoor ook akkoord?quote:
Door mijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je @:Cherrylips een dm of een pm gestuurd?
Door iedereen die er op dat moment was. Weet niet of jij er ook wasquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij @:Thestigsdutchcousin op schoot.
Tafeltjes joinen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het is
Hele restaurant afgehuurd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Daarom werd buurmeisje dus ook genegeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
Ik ben hier pas sinds kort vaker. Dus denk dat ik het gewoon gemist heb. Maar het is niet de bedoeling dat je je schuldig voelt/het idee hebt dat je je moet verantwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanToen heb ik gereserveerd en is de topic pointer weggehaald. Ik weet niet wie hier wanneer kijkt of iedereen persoonlijk benaderen
Dat snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Deze zaterdag? Of wanneer?quote:
Ik heb je een dm gestuurd..quote:
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenquote:
Ze hebben gewoon een maximale capaciteit en die is bereikt. Heeft niets met flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenEn er zijn amper vegaopties zie ik
![]()
Ik ga proberen een volgende meet wel te kunnen
Ik wist niet dat Ede the place to be was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.
Sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Veluwe hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
jij wilde een webcammetje opzetten?quote:
Daar is op zaterdagavond (of vrijdag) het toch ook wel vol in bepaalde restaurants?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sow.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.
Geef niks. Ik was zelf laat met doorgeven aan Cherrylips. Dus is het mijn eigen fout.quote:
Ja ja, hier wonen mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
Ze moeten toch ergens een grens trekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
nah moet toch wel een stoeltje bij kunnen
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.quote:
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zou gewoon, 99% kans dat ze het gewoon regelen als je er bent
ja bij 10 stoeltjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me overquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ja dat heb ik altijd moeten doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
midden op tafelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.
of bij Stig op schootquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Die heb ik hier ook. Heb ik laatst ontdekt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.
Misschien zijn er al vijf stoeltjes bij gezet en zitten ze half in de wc.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nóg een stoel erbij? En nog eentje?
nee heb het nu over 1 stoelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stapelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.
En waar trek je dan de grens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn niet de enige gasten. Misschien hebben ze al lopen schuiven om nog meer mensen erbij te zetten en is nu echt vol = vol. Het is ook vakantietijd, misschien komen ze mensen te kort.quote:
en de tafel er naast wil ook maar 1 stoel er bijquote:
Ik had gewoon geen zin om er een smiley bij te plakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me over
Misschien is deze toko wat zuiniger op z'n personeel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaakt
Dat je 5 extra mensen weigert oke, maar 1 nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |