Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenEn er zijn amper vegaopties zie ik
![]()
Ik ga proberen een volgende meet wel te kunnen
Ik wist niet dat Ede the place to be was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.
Sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Veluwe hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
jij wilde een webcammetje opzetten?quote:
Daar is op zaterdagavond (of vrijdag) het toch ook wel vol in bepaalde restaurants?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Sow.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.
Geef niks. Ik was zelf laat met doorgeven aan Cherrylips. Dus is het mijn eigen fout.quote:
Ja ja, hier wonen mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
Ze moeten toch ergens een grens trekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
nah moet toch wel een stoeltje bij kunnen
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.quote:
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zou gewoon, 99% kans dat ze het gewoon regelen als je er bent
ja bij 10 stoeltjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me overquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
nah moet toch wel een stoeltje bij kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |