Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenEn er zijn amper vegaopties zie ik
![]()
Ik ga proberen een volgende meet wel te kunnen
Ik wist niet dat Ede the place to be was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.
Sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Veluwe hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
jij wilde een webcammetje opzetten?quote:
Daar is op zaterdagavond (of vrijdag) het toch ook wel vol in bepaalde restaurants?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Sow.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.
Geef niks. Ik was zelf laat met doorgeven aan Cherrylips. Dus is het mijn eigen fout.quote:
Ja ja, hier wonen mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
Ze moeten toch ergens een grens trekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
nah moet toch wel een stoeltje bij kunnen
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.quote:
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zou gewoon, 99% kans dat ze het gewoon regelen als je er bent
ja bij 10 stoeltjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me overquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ja dat heb ik altijd moeten doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
midden op tafelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.
of bij Stig op schootquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Die heb ik hier ook. Heb ik laatst ontdekt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.
Misschien zijn er al vijf stoeltjes bij gezet en zitten ze half in de wc.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nķg een stoel erbij? En nog eentje?
nee heb het nu over 1 stoelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stapelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.
En waar trek je dan de grens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn niet de enige gasten. Misschien hebben ze al lopen schuiven om nog meer mensen erbij te zetten en is nu echt vol = vol. Het is ook vakantietijd, misschien komen ze mensen te kort.quote:
en de tafel er naast wil ook maar 1 stoel er bijquote:
Ik had gewoon geen zin om er een smiley bij te plakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me over
Misschien is deze toko wat zuiniger op z'n personeel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaakt
Dat je 5 extra mensen weigert oke, maar 1 nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |