Heb je @CherryLips een dm of een pm gestuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Op zaterdagavond in de zomer is het wel echt vol blijkbaar. Is ook mijn schuld, ik had ook de onder voorbehoud-mensen moeten reserveren want stoeltje eraf is volgens mij makkelijker dan stoeltje erbij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
@TheGirlNextDoor ook akkoord?quote:
Door mijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je @:Cherrylips een dm of een pm gestuurd?
Door iedereen die er op dat moment was. Weet niet of jij er ook wasquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij @:Thestigsdutchcousin op schoot.
Tafeltjes joinen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het is
Hele restaurant afgehuurd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Daarom werd buurmeisje dus ook genegeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
Ik ben hier pas sinds kort vaker. Dus denk dat ik het gewoon gemist heb. Maar het is niet de bedoeling dat je je schuldig voelt/het idee hebt dat je je moet verantwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanToen heb ik gereserveerd en is de topic pointer weggehaald. Ik weet niet wie hier wanneer kijkt of iedereen persoonlijk benaderen
Dat snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Deze zaterdag? Of wanneer?quote:
Ik heb je een dm gestuurd..quote:
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenquote:
Ze hebben gewoon een maximale capaciteit en die is bereikt. Heeft niets met flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |