Om wat te doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
Zo maak je een paling van een forel hihi hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen.
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~quote:
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?quote:
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
nou hier blijven wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~
ja maar je hebt ook geen huis en grond van 1.5 ton plus je wilde hier sowieso al niet wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.
Hoeft toch ook niet meteen terug naar NL. De wereld is zo groot.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?
Dat is wat Koens bedoelt.
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:40 schreef bitterbal het volgende:
plus je wilde hier sowieso al niet wonen
Zodat ie kan pochen met z'n airco.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kat heeft liever verzengende hitte.
Mobiele airco*quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
ja hoezo staat dat er los van. Als ik dat niet had gewild had ik toch ook niet willen blijven. Ik wil hier wonen daarom ga ik ook niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
Totdat de airco ermee ophoudt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
Op dinsdag 28 juli 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Dan hebben we #klaagkat.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
klaajmet tsjeenzj is a HOOKSquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gister avond had ik het trouwens koud dus zo warm is het ook weer niet
De tering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de tent is het al een aangename 41,4 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |