Zit er ook een kuub suiker in?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toast
En nagels zijn al 2 weken oud denk ik?
volgens chatgpt 4 theelepels.quote:
nee avond eten moeten we nu op wachtenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]Nu op naar de lunch?
Oh, dan houden ze het nog wel goed uit.
Ahwquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
Kittens of 'kittens'?quote:
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gramquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens chatgpt 4 theelepels.
Ik drink al maanden geen gezoette drankjes meer dus krijg het niet weg
per fles 420 ml 16 gram suikerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gram
Kijk uit malloot; een kokosnoot!quote:
Wie laat ons lachen gieren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk uit malloot; een kokosnoot!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie laat ons lachen gieren!
Valt nog mee, stuk minder dan cola. Maar ze zullen er ook wel flink wat zoetstoffen in hebben gegooid, die Aziaten zijn gek op zoete meukquote:
Oh, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee avond eten moeten we nu op wachten
Ik wilde daar altijd wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen welquote:
Kittens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Kittens of 'kittens'?
quote:Het zuiden van Japan is getroffen door een zware aardbeving met een kracht van 7.1. Er geldt op dit moment een tsunamiwaarschuwing.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.
Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag dan maar weer
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hierquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff.
Ik duik zo maar even het zwembad in
Met je voetjes in een teiltje met water.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hier
Ik hoef voorlopig even niet te werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hier
Muahquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De nachttemperaturen de komende dagen zijn eigenlijk prima dagtemperaturen.
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je voetjes in een teiltje met water.
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig even niet te werken
Toch dat aanbod gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Oke de assistent van de advocaat zegt dat het arrestatie bevel nu uit het systeem zou moeten zijn, en dat ze nog gaan kijken in in het politie systeem ofzo. Heb hem gevraagd of iets van proof op paper. Dat zou die sturen. Ben benieuwd
Niets. Is prima.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er muah aan 20/21 graden.
Kat heeft liever verzengende hitte.quote:
Dit was een 2e advocaat. Weet niet of je doelde op die van 6000 euro? Deze was veel goedkoper maar zijn nickname is de bulldog dus blijkbaar een voortvarende manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch dat aanbod gedaan?
Sorry, ik heb wat gemist in de tussentijd.
Wordt ie nat van.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kat heeft liever verzengende hitte.
Dan zou er wel veel veranderd zijn jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.
[..]
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.
Een bewijs op papier van dat iets NIET in het systeem staat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Oke de assistent van de advocaat zegt dat het arrestatie bevel nu uit het systeem zou moeten zijn, en dat ze nog gaan kijken in in het politie systeem ofzo. Heb hem gevraagd of iets van proof op paper. Dat zou die sturen. Ben benieuwd
Benieuwd of we een natte of verbrande kat hebben in Zandvoort.quote:
nou meer dat de zaak is afgerond of zoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bewijs op papier van dat iets NIET in het systeem staat.
Dat lijkt me interessant![]()
Gewoon naar de vliegveldje gaan en kijken of je eruit mag
Tmi van buurmeisje in Baywatchquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.
[..]
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen. Heb je de boel al kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was een 2e advocaat. Weet niet of je doelde op die van 6000 euro? Deze was veel goedkoper maar zijn nickname is de bulldog dus blijkbaar een voortvarende man![]()
Maar goed zie toch wel graag iets op papier , als ik dat snel krijg kan ik misschien nog naar die visa agent in bangkok
Dat doen we volgende week of die week er op. de thaise koper is nu niet op het eilandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen. Heb je de boel al kunnen verkopen?
Om wat te doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
Zo maak je een paling van een forel hihi hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen.
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~quote:
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?quote:
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
nou hier blijven wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~
ja maar je hebt ook geen huis en grond van 1.5 ton plus je wilde hier sowieso al niet wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.
Hoeft toch ook niet meteen terug naar NL. De wereld is zo groot.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?
Dat is wat Koens bedoelt.
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:40 schreef bitterbal het volgende:
plus je wilde hier sowieso al niet wonen
Zodat ie kan pochen met z'n airco.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kat heeft liever verzengende hitte.
Mobiele airco*quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
ja hoezo staat dat er los van. Als ik dat niet had gewild had ik toch ook niet willen blijven. Ik wil hier wonen daarom ga ik ook niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
Totdat de airco ermee ophoudt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
Op dinsdag 28 juli 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Dan hebben we #klaagkat.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
klaajmet tsjeenzj is a HOOKSquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gister avond had ik het trouwens koud dus zo warm is het ook weer niet
De tering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de tent is het al een aangename 41,4 graden.
Het is goed om je gekend te hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ga je dan ook met een tentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat het dan lekker warm is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met een tent
En zal morgen nog vele malen erger zijn.quote:
Dat worst morgen nog leukerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan parkeer je je tent in de Gironde?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zal morgen nog vele malen erger zijn.
Genieten!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik dacht 17-18.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er muah aan 20/21 graden.
Ja komende nacht als minimum dat las om 6 uur wordt bereikt.quote:
Saksische leverworst op brood gedaanquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb net met ideal op een duitse site besteld, wisten jullie a dat dit kon?
Wero is de Europese vervanging voor ideal.quote:
ah dus europees nu. das goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wero is de Europese vervanging voor ideal.
Half september 2 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Hoe lang woon jij eigenlijk al in Thailand, @:bitterbal?
uhuquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus europees nu. das goede ontwikkeling
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |