Zit er ook een kuub suiker in?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toast
En nagels zijn al 2 weken oud denk ik?
volgens chatgpt 4 theelepels.quote:
nee avond eten moeten we nu op wachtenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]Nu op naar de lunch?
Oh, dan houden ze het nog wel goed uit.
Ahwquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
Kittens of 'kittens'?quote:
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gramquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens chatgpt 4 theelepels.
Ik drink al maanden geen gezoette drankjes meer dus krijg het niet weg
per fles 420 ml 16 gram suikerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gram
Kijk uit malloot; een kokosnoot!quote:
Wie laat ons lachen gieren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk uit malloot; een kokosnoot!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie laat ons lachen gieren!
Valt nog mee, stuk minder dan cola. Maar ze zullen er ook wel flink wat zoetstoffen in hebben gegooid, die Aziaten zijn gek op zoete meukquote:
Oh, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee avond eten moeten we nu op wachten
Ik wilde daar altijd wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen welquote:
Kittens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Kittens of 'kittens'?
quote:Het zuiden van Japan is getroffen door een zware aardbeving met een kracht van 7.1. Er geldt op dit moment een tsunamiwaarschuwing.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.
Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag dan maar weer
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hierquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff.
Ik duik zo maar even het zwembad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |