Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand zietquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.
Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen.Eenzaam aan de top.
Die gaat ook weer andere retoriek verkondigen na de midterms.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar Laura Loomer heeft veel invloed en is niet maf.
Performative maxxxerquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:20 schreef ExTec het volgende:
Figuur heeft wel lef. Met naam en toenaam.
[ x ]
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand ziet
Als die bijdraaien is er veel mogelijk maar tot die tijd ...
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.quote:
Nee. Gezellie is dat nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.
In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.
Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.
Klopt. We kijken nu naar de sloop.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.
Koekoekquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Klopt. We kijken nu naar de sloop.
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".quote:
Die zijn nog gekker ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".
Ikzelf zie dat anders, maar wie ben ik.
1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomerquote:
ftfyquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks meer te reageren in deze draad om eerlijk te zijn.![]()
Het lukt me ook niet meer goed om hier mee te lezen. De haat richting het huidige Russische regime is dermate hoog in deze sectie van FOK! dat het gewoon niet meer leuk is om hier te lezen of te reageren.
...
Het probleem dat het russische regime heeft is exact overeenkomstig de val van de Sovjet-unie. De vertical of Power berust erin de zeer verschillende bevolkingsgroepen weinig autonomie toe te staan zodat ze zich niet kunnen verenigen. Echter deze los zand politiek maakt het systeem extreem vatbaar voor een implosie als het geld om die macht te handhaven inflateert/hyperinflateert, omdat het ieder voor zich dan ook geldt en als roebels geen waarde meer hebben alles wat los en vast zit al snel gerooft en geplunderd wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
Ik heb de popcorn en de koffie alweer klaarstaanquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:00 schreef over_hedge het volgende:
Bekijk deze YouTube-video weer 1 voor op de bingo kaart
In de praktijk zou het ook prachtig zijnquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.
Men gaat het nooit praktiserenquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de praktijk zou het ook prachtig zijn
Dat zeg ik ook nietquote:
Ok nou en?quote:
das waar , maar ik heb nu wel alleenstaanden AOW en lekker rustig in huisquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomer
Uiteraard. Maar Elvira is uiterst capabel en kundig. En juist daarom is het grappig om zulke onzin uit haar mond te horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nabiulina kan kiezen uit een raam te 'vallen' of de bevelen van de dictator op te volgen![]()
Een onafhankelijke centrale bank heeft men niet in Rusland. Monetaire financiering lijkt me dan ook een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Hoe snel en wanneer dat tot hyperinflatie en een barter(ruil)-economy gaat leiden is imo interessant om te volgen.
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.htmlquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
@:Linkse_Boomknuffelaar
Hoe denk jij over een uitweg wat betreft deze verschrikkelijke oorlog?
Dat doen ze gewoon omdat Finland lid van de NAVO is geworden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.html
Gestopt met lezen bij die fotoquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:34 schreef MaxMark het volgende:
De bill is erdoor:
[ x ]
Nu moet het nog door het Huis van Afgevaardigden en Drumpf moet het nog ondertekenen.
Het blijft Trump, dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:38 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.
quote:Ik maak me druk over mensen die vanaf hun computer precies denken te weten hoe de oorlog in elkaar zit. Mensen die nooit in Oekraïne zijn geweest, maar propaganda zonder enige twijfel voor waarheid aannemen.
quote:Zodra wij de grens met Oekraïne oversteken, verandert er iets... De oorlog is geen online mening meer, maar de werkelijkheid. En die werkelijkheid is totaal anders dan de werkelijkheid waarin wij in Nederland leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen recente foto van Vladquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volkquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal met russofielen, ze kijken teveel russische TV en daar is dat de norm en zeer gebruikelijk
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Ik houd ook wel van een stukje vlees, maar het beestje waar het vandaan komt zal daar andere gedachten over hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.
Nee.quote:
Eigenlijk had ik me voorgenomen om je helemaal te negeren, maar ik stel toch de vraag: Vind je dat Poetin een grote fout heeft begaan door Oekraïne binnen te vallen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.
Sowieso is 'houden' van niet de juiste aanduiding, ik val op vrouwen weet je nog? Vlad is wel de grootste geopolitieke schaakmeester van de eerste helft van de 21e eeuw. En ik denk niet dat hij snel overtroffen zal worden.
De VS vindt in Oekraïne een gewillige bondgenoot in de gewapende strijd tegen Iran. De meeste NAVO-landen willen zich hier (terecht) niet aan branden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
Ik verwacht er weinig van als je ziet wat de VS er van bakt in Iran.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
In de baltische staten- Polen denken ze dat heel anders over.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat iedereen wel voorstander is van een vriendschappelijke - of op z'n minst een normale - relatie met Rusland.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
door Poetin bedoel jequote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Terwijl het eerlijke verhaal is dat Westerse leiders zich finaal verkeken hebben op de goede wijze waarop Rusland bestuurd wordt
Als Poetin dood i s ,quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat iedereen wel voorstander is van een vriendschappelijke - of op z'n minst een normale - relatie met Rusland.
quote:Rusland bouwt kazernes en spoorlijn bij Finse grens, denk jij dat dat bluf is?
Jippie 29-07-2026 11:28 print
Rusland breidt zijn militaire aanwezigheid langs de grens van NAVO-lid Finland uit, melden Westerse inlichtingendiensten.
Het land bouwt meerdere kazernes, onder meer nabij Petrozavodsk, en legt een spoorlijn aan dicht bij de Finse grens.
Het zou geen misleiding van het Kremlin zijn, maar een daadwerkelijke militaire uitbreiding.
Denk jij dat Poetin bluft of dat hij echt Finland of een Baltische Staat wil binnenvallen?
quote:Will die Ukraine in Zukunft humanoide Kampfroboter mit Sturmgewehren in den Kampf schicken.
Dat is een zeer linke wet aangezien je daarmee de EU, China en India 100% tarieven zal moeten opleggen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:34 schreef MaxMark het volgende:
De bill is erdoor:
[ x ]
Nu moet het nog door het Huis van Afgevaardigden en Drumpf moet het nog ondertekenen.
Dan is ze wel behoorlijk aan het draaien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die gaat ook weer andere retoriek verkondigen na de midterms.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Oekraine lijkt vrij grote problemen te hebben in het Dobropilia gebied momenteel.
[ afbeelding ]
In de rode cirkels hebben russen de afgelopen dagen meerdere videos laten zien met hun vlaggen. Uiteraard betekend dat niet dat ze dat gebied onder controle hebben, maar zeker die vlaggen in Toretske bovenin is wel heel zorgwekkend hoe diep dat ineens is en is gelijk een flinke bedreiging ook voor Druzhivka.
Blijft natuurlijk bizar dat er een user hier rondloopt die vindt dat iemand bedelt om cruciale verdediging die ervoor zorgt dat burgers niet massaal doodgaan in grote steden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een doorn in het oog van Poetin, vandaar je reactie..
Hij kan ook ophouden te bedelen en dan sterven nog eens een paar duizend mensen. Lastig man, een geweten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)zij-200-000-rekruten
Meneer de bedelaar is weer bezig hoor. Benieuwd naar de reactie van Trump. Het Amerikaans arsenaal kan ook niet snel genoeg produceren om het gebruik te compenseren.
Waar zijn ze bang voor? rusland valt toch enkel militaire doelen aan..quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dagen geleden ging er al een handjevol mensen de metro in en vandaag stroomt ie nog meer vol. Er wordt zeer binnenkort een enorme aanval op de hoofdstad verwacht.
[ afbeelding ]
Een mensenleven is in het westen dan ook meer waard dan in Rusland.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Minus 1F16, belangrijkste dat de piloot het overleefd.
De ejection seat is een stuk beter dan de su/migs..
poetin wil niet overgeven , dat is het grote probleemquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar zijn ze bang voor? rusland valt toch enkel militaire doelen aan..
Nee hoor, hoezo?quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef Wantie het volgende:
Het is in ieder geval een doorn in het oog van Poetin
Nee hoor. Zelensky heeft deze raketten nooit nodig gehad daar hij deze oorlog allang heeft kunnen stoppen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk bizar dat er een user hier rondloopt die vindt dat iemand bedelt om cruciale verdediging die ervoor zorgt dat burgers niet massaal doodgaan in grote steden.
Maargoed dode oekraiense burgers ziet MikeyTT het liefst dus dat is niet raar.
Die mensen gaan al dood, Aan beiden kanten. Zelensky staat niet aan het front, dus de verlenging van de oorlog kan hem niets schelen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij kan ook ophouden te bedelen en dan sterven nog eens een paar duizend mensen. Lastig man, een geweten.
Triest. Logisch dat nog maar 22% van de Oekraïeners op Zelensky zouden stemmen volgens de laatste poll...quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dagen geleden ging er al een handjevol mensen de metro in en vandaag stroomt ie nog meer vol. Er wordt zeer binnenkort een enorme aanval op de hoofdstad verwacht.
[ afbeelding ]
Maar je vergeet erbij te zeggen dat hij ondanks die lage 22% daarmee wel de verkiezingen zou winnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Triest. Logisch dat nog maar 22% van de Oekraïeners op Zelensky zouden stemmen volgens de laatste poll...
Nee hoor, dit jaar zijn er nog geen polls uitgevoerd voor de tweede ronde zover ik weet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar je vergeet erbij te zeggen dat hij ondanks die lage 22% daarmee wel de verkiezingen zou winnen.
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
Is Kostiantinivka daar ondertussen ingenomen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:16 schreef skysherrif het volgende:
Oekraine lijkt vrij grote problemen te hebben in het Dobropilia gebied momenteel.
[ afbeelding ]
In de rode cirkels hebben russen de afgelopen dagen meerdere videos laten zien met hun vlaggen. Uiteraard betekend dat niet dat ze dat gebied onder controle hebben, maar zeker die vlaggen in Toretske bovenin is wel heel zorgwekkend hoe diep dat ineens is en is gelijk een flinke bedreiging ook voor Druzhivka.
Ja en nee.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is Kostiantinivka daar ondertussen ingenomen?
Nepnieuws die de Tweeter heeft verzonnen.quote:
Fixed that for youquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die mensen gaan al dood, Aan beiden kanten. Zelensky Poetin staat niet aan het front, dus de verlenging van de oorlog kan hem niets schelen.
Die je uiteraard niet laat zien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Triest. Logisch dat nog maar 22% van de Oekraïeners op Zelensky zouden stemmen volgens de laatste poll...
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
Het item is al lastig genoeg, zullen we dat op de man spelen gewoon laten?.
Dank.
Het is heet, okéquote:
Hier stond net iets anders...quote:
Het zou zo fijn zijn als er een hele simpele oplossing zou zijn waarmee je voor eens en voor altijd van dit eeuwige gezeik af zou zijn..quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
Dank.
Maar hij noemt dus mensen sloebers alleen aantoonbaar op dit forum heeft hij reacties waar hij ook de sloeber uithangt. Dan is dat toch gewoon een feitelijke constatering, of haal het anders beide weg.quote:
Zolang het posten van Kremlin propaganda om hier lekker te provoceren wordt toegestaan, komt er echt geen einde aan het op de man spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
Dank.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal wel te warm zijn of zo. Hebben jullie echt niets beters te doen dan elkaar moedwillig in de veren te vliegen
Doe ff een linkje, ik kan ook iets over het hoofd zien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij noemt dus mensen sloebers alleen aantoonbaar op dit forum heeft hij reacties waar hij ook de sloeber uithangt. Dan is dat toch gewoon een feitelijke constatering, of haal het anders beide weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |