Dat zeg ik ook nietquote:
Ok nou en?quote:
das waar , maar ik heb nu wel alleenstaanden AOW en lekker rustig in huisquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomer
Uiteraard. Maar Elvira is uiterst capabel en kundig. En juist daarom is het grappig om zulke onzin uit haar mond te horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nabiulina kan kiezen uit een raam te 'vallen' of de bevelen van de dictator op te volgen![]()
Een onafhankelijke centrale bank heeft men niet in Rusland. Monetaire financiering lijkt me dan ook een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Hoe snel en wanneer dat tot hyperinflatie en een barter(ruil)-economy gaat leiden is imo interessant om te volgen.
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.htmlquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
@:Linkse_Boomknuffelaar
Hoe denk jij over een uitweg wat betreft deze verschrikkelijke oorlog?
Dat doen ze gewoon omdat Finland lid van de NAVO is geworden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.html
Gestopt met lezen bij die fotoquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:34 schreef MaxMark het volgende:
De bill is erdoor:
[ x ]
Nu moet het nog door het Huis van Afgevaardigden en Drumpf moet het nog ondertekenen.
Het blijft Trump, dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:38 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.
quote:Ik maak me druk over mensen die vanaf hun computer precies denken te weten hoe de oorlog in elkaar zit. Mensen die nooit in Oekraïne zijn geweest, maar propaganda zonder enige twijfel voor waarheid aannemen.
quote:Zodra wij de grens met Oekraïne oversteken, verandert er iets... De oorlog is geen online mening meer, maar de werkelijkheid. En die werkelijkheid is totaal anders dan de werkelijkheid waarin wij in Nederland leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen recente foto van Vladquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volkquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal met russofielen, ze kijken teveel russische TV en daar is dat de norm en zeer gebruikelijk
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Ik houd ook wel van een stukje vlees, maar het beestje waar het vandaan komt zal daar andere gedachten over hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.
Nee.quote:
Eigenlijk had ik me voorgenomen om je helemaal te negeren, maar ik stel toch de vraag: Vind je dat Poetin een grote fout heeft begaan door Oekraïne binnen te vallen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.
Sowieso is 'houden' van niet de juiste aanduiding, ik val op vrouwen weet je nog? Vlad is wel de grootste geopolitieke schaakmeester van de eerste helft van de 21e eeuw. En ik denk niet dat hij snel overtroffen zal worden.
De VS vindt in Oekraïne een gewillige bondgenoot in de gewapende strijd tegen Iran. De meeste NAVO-landen willen zich hier (terecht) niet aan branden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
Ik verwacht er weinig van als je ziet wat de VS er van bakt in Iran.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |