Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand zietquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.
Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen.Eenzaam aan de top.
Die gaat ook weer andere retoriek verkondigen na de midterms.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar Laura Loomer heeft veel invloed en is niet maf.
Performative maxxxerquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:20 schreef ExTec het volgende:
Figuur heeft wel lef. Met naam en toenaam.
[ x ]
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand ziet
Als die bijdraaien is er veel mogelijk maar tot die tijd ...
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.quote:
Nee. Gezellie is dat nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.
In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.
Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.
Klopt. We kijken nu naar de sloop.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.
Koekoekquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Klopt. We kijken nu naar de sloop.
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".quote:
Die zijn nog gekker ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".
Ikzelf zie dat anders, maar wie ben ik.
1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomerquote:
ftfyquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks meer te reageren in deze draad om eerlijk te zijn.![]()
Het lukt me ook niet meer goed om hier mee te lezen. De haat richting het huidige Russische regime is dermate hoog in deze sectie van FOK! dat het gewoon niet meer leuk is om hier te lezen of te reageren.
...
Het probleem dat het russische regime heeft is exact overeenkomstig de val van de Sovjet-unie. De vertical of Power berust erin de zeer verschillende bevolkingsgroepen weinig autonomie toe te staan zodat ze zich niet kunnen verenigen. Echter deze los zand politiek maakt het systeem extreem vatbaar voor een implosie als het geld om die macht te handhaven inflateert/hyperinflateert, omdat het ieder voor zich dan ook geldt en als roebels geen waarde meer hebben alles wat los en vast zit al snel gerooft en geplunderd wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
Ik heb de popcorn en de koffie alweer klaarstaanquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:00 schreef over_hedge het volgende:
Bekijk deze YouTube-video weer 1 voor op de bingo kaart
In de praktijk zou het ook prachtig zijnquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.
Men gaat het nooit praktiserenquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de praktijk zou het ook prachtig zijn
Dat zeg ik ook nietquote:
Ok nou en?quote:
das waar , maar ik heb nu wel alleenstaanden AOW en lekker rustig in huisquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomer
Uiteraard. Maar Elvira is uiterst capabel en kundig. En juist daarom is het grappig om zulke onzin uit haar mond te horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nabiulina kan kiezen uit een raam te 'vallen' of de bevelen van de dictator op te volgen![]()
Een onafhankelijke centrale bank heeft men niet in Rusland. Monetaire financiering lijkt me dan ook een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Hoe snel en wanneer dat tot hyperinflatie en een barter(ruil)-economy gaat leiden is imo interessant om te volgen.
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.htmlquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
@:Linkse_Boomknuffelaar
Hoe denk jij over een uitweg wat betreft deze verschrikkelijke oorlog?
Dat doen ze gewoon omdat Finland lid van de NAVO is geworden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze link: https://frontpage.fok.nl/(...)dat-dat-bluf-is.html
Gestopt met lezen bij die fotoquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:34 schreef MaxMark het volgende:
De bill is erdoor:
[ x ]
Nu moet het nog door het Huis van Afgevaardigden en Drumpf moet het nog ondertekenen.
Het blijft Trump, dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:38 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Grote kans dat Trump dit ondertekend. Het is een betere wet om de EU extra tarieven op te leggen i.p.v. de slavernij wet die hij nu gebruikt.
quote:Ik maak me druk over mensen die vanaf hun computer precies denken te weten hoe de oorlog in elkaar zit. Mensen die nooit in Oekraïne zijn geweest, maar propaganda zonder enige twijfel voor waarheid aannemen.
quote:Zodra wij de grens met Oekraïne oversteken, verandert er iets... De oorlog is geen online mening meer, maar de werkelijkheid. En die werkelijkheid is totaal anders dan de werkelijkheid waarin wij in Nederland leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen recente foto van Vladquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volkquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal met russofielen, ze kijken teveel russische TV en daar is dat de norm en zeer gebruikelijk
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Ik houd ook wel van een stukje vlees, maar het beestje waar het vandaan komt zal daar andere gedachten over hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lb en ik zijn geen Russofielen. Wij houden van elk volk
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij houd om precies te zijn van 1 rus. 1. Wat er met de rest van alle russen gebeurt boeit je niks.
Nee.quote:
Eigenlijk had ik me voorgenomen om je helemaal te negeren, maar ik stel toch de vraag: Vind je dat Poetin een grote fout heeft begaan door Oekraïne binnen te vallen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb verschillende vloggende Russen die ik volg.
Sowieso is 'houden' van niet de juiste aanduiding, ik val op vrouwen weet je nog? Vlad is wel de grootste geopolitieke schaakmeester van de eerste helft van de 21e eeuw. En ik denk niet dat hij snel overtroffen zal worden.
De VS vindt in Oekraïne een gewillige bondgenoot in de gewapende strijd tegen Iran. De meeste NAVO-landen willen zich hier (terecht) niet aan branden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
Ik verwacht er weinig van als je ziet wat de VS er van bakt in Iran.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Er worden interessante militaire deals gesloten tussen Amerika en Oekraine. Maar het lijkt er vooral op dat Amerika uitgaat van de toekomst. Waarin Oekraine een essentiële, middlepower bondgenoot gaat zijn. Vooralsnog maakt Amerika nog steeds geen aanstalten om echt te helpen in deze oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |