Ja daar doen de russen alles aan om dat te bewerkstelligenquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Liefde, Komsomol en lente.![]()
Voor iedereen.
Dat broeders en zusters weer bij elkaar mogen komen en vriendschap en vrede mogen sluiten.
Ik vind dat deze oorlog door moet gaan omdat een implosie van de russiche federatie nu een reele en wenselijke uitkomst is. Diplomatie is onnodig en feitelijk een val met het huidige russische regime, in die illusoire val kan men beter niet trappen. De naiviteit is heftig in het westen, maar zo naief zal men in meerderheid niet zijn verwacht ik.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de oorlog moet stoppen en dat het gesprek via diplomatie moet verlopen.
De Angelsaksen proberen al eeuwen Rusland en met name Duitsland (de voormalige economische motor van Europa) uit elkaar te spelen en helaas met succes. Velen trappen erin.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst maar eens Oekraine inlijven en de Balten de mondsnoeren. Hebben ze al hun handen vol aan
Wat mij betreft gaan wij juist samenwerken met de Russen. Wij de kennis en zij de grondstoffen, we delen het christendom als gemeenschappelijke waarde en identiteit
Dan hebben de Amerikanen en Aziaten het nakijken.
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Angelsaksen proberen al eeuwen Rusland en met name Duitsland (de voormalige economische motor van Europa) uit elkaar te spelen en helaas met succes. Velen trappen erin.![]()
Gevolg: een verzwakt Europa. Peperduur gas uit de VS. Duitse economie stort in.
Stel je voor inderdaad vriendschap met Rusland en Duitsland, aangevuld door China. Dan kunnen die Angelsaksen wel inpakken. Dan zijn we met stip economie nummer 1. Heel veel technische know-how. Heel veel innovatie. Kunst, muziek, literatuur.
Geen Hollywood bagger of Amerikaanse bagger 'muziek', maar alleen nog maar kwaliteit.
Win-win-win voor iedereen. Behalve voor de VS en de angelsaksische wereld dan.
Excuus excuus kameraat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:26 schreef vul_maar_in het volgende:
ja genoeg propaganda kameraden![]()
On topic oorlog en zo.
Of... we doen dat niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.
Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.
Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
Wijlen Berlusconi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.
Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen.Eenzaam aan de top.
Komop nou dat was echt een lolcow eerste klas.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wijlen Berlusconi.
Ook al zo'n wijs man die heen is gegaan
Hij hield wel veel van vrouwen inderdaad. Heeft niet altijd adequaat invulling gegeven aan de kardinale deugden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Komop nou dat was echt een lolcow eerste klas.
Geef mij maar berlusconi danquote:Op woensdag 29 juli 2026 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij hield wel veel van vrouwen inderdaad. Heeft niet altijd adequaat invulling gegeven aan de kardinale deugden.
Begrijp ik nou goed dat Rusland ons nader aan het hart ligt dan Engeland?quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:07 schreef havanagila het volgende:
De angelsaksen en Berlusconi. Pareltje weer.
De rest heeft gezien hoe Rusland ons heeft verraden na ruim 30 jaar toenadering tot Rusland.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.
Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen.Eenzaam aan de top.
Nee, het is geen goed idee om samen te smelten met een land waarin mensenlevens geen enkele waarde hebben, een land waarin er steeds meer vrijheid wordt afgenomen van burgers, een land dat uit imperialisme buurlanden aanvalt...quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ondertussen jaagt Poetin duizenden Russen de dood in en sluit iedereen op die daar kritiek op heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2026 01:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Liefde, Komsomol en lente.![]()
Voor iedereen.
Dat broeders en zusters weer bij elkaar mogen komen en vriendschap en vrede mogen sluiten.
Er is een klein groepje op Fok die het westen haat en fan is van Poetin.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Rusland ons nader aan het hart ligt dan Engeland?
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, er zijn bijv weinig nederlanders die russisch spreken. Engels, duits, frans en spaans zijn verruit meer populair en zijn de 2e of 3e taal die men kan spreken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Rusland ons nader aan het hart ligt dan Engeland?
Mij is dat nogal te simpel bedacht en de recente historie wijst eerder op het tegendeel. Als de oorlog binnenkort zou stoppen is de kans groot dat er binnen enkele jaren opnieuw een imperialistische/koloniale veroveringsoorlog door het russische regime gestart wordt. Vanwege het grote economische overwicht van Oekraine in samenwerking met haar ondersteunende landen kan men beter inzetten op het imploderen van de russische federatie naar analogie van de val van de sovjet-unie. De tijd werkt imo nu overduidelijk in het nadeel van het russische regime. De laatste domino's staan op omvallen. Met name monetaire financiering zal de laatste stuiptrekking inluiden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is heel simpel: als Poetin vandaag de troepen in Oekraïne oproept om het vechten te staken en naar huis te gaan is de oorlog afgelopen.
Klinkt als een goed begin van de dag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:28 schreef Bieselke het volgende:
WB Ryazan byebye + de raffinaderij aldaar ook weer aangevallen
mijn ex sprak perfect Russischquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, er zijn bijv weinig nederlanders die russisch spreken. Engels, duits, frans en spaans zijn verruit meer populair en zijn de 2e of 3e taal die men kan spreken.
die geloven ook dat de EU een organisaties is van de elite en dat alle landen gedwongen waren om zich aan te sluiten tegen de wil van de bevolking inquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is een klein groepje op Fok die het westen haat en fan is van Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |