abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2026 @ 23:46:14 #151
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454486
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh, alleen zo spijtig dat dat "beste leventje" geen dingen inhoud zoals tv's, mobieltjes, internet, etc etc etc, want de partijen die dat maken zitten niet in rus, hebben poep aan je ppp fabeltje en willen gewoon harde valuta hebben.
Ja de Russen hebben geen TV :')

De gemiddelde Rus heeft het beter dan jij. Inhoud+t volgende keer graag.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221454496
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoe waar die PPP is. Je kan veel meer dollars hebben, maar als je producten en arbeidskosten ook veel hoger zijn heft dat het verschil ook weer op.
Nope
quote:
Prompt: What about the cost of labour in Russia the last 3 years?
AI Overview
Over the last three years (2023–2026), labor costs in Russia surged dramatically due to an acute worker shortage, driven by the war in Ukraine and demographic pressures. Average gross monthly wages climbed from roughly 71,419 rubles in 2023 to over 100,000–109,000 rubles by early 2026, while the federal minimum wage was raised to 27,093 rubles per month for 2026.Wage Growth and IncreasesNominal surge: Average nominal wages grew at double-digit rates, up roughly 19.3% in 2024 alone, with cumulative real wage growth (adjusted for inflation) exceeding 25% over the multi-year span.Minimum wage (MROT): Jumped significantly from 16,242 rubles in 2023 to 22,440 rubles in 2025, and reached 27,093 rubles by January 2026.
Sector disparities: Defense-related manufacturing, engineering, and construction saw the fastest and highest wage bidding wars, whereas white-collar sectors like IT experienced relative wage stabilization and stagnation.Labor Shortages and Market Pressures Record low unemployment: Total unemployment dropped to historic lows, hovering between 2.1% and 2.3%. Deficit of hands: Russian industry faced shortages numbering up to 2 million workers, heavily impacting manufacturing, logistics, and agriculture. Inflationary effect: Rapidly escalating labor costs began outpacing productivity gains, creating severe pricing pressures across civilian enterprises that had to compete with state-subsidized military factories
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  dinsdag 28 juli 2026 @ 23:48:02 #153
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454504
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Nope
[..]

Check de PPP cijfers.
Rusland is vergelijkbaar met Spanje of Portugal.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221454510
Bekijk deze YouTube-video

Russkiy Mir. Waar ze het beter hebben dan wij _O- _O- _O- wat een grap.
pi_221454517
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja de Russen hebben geen TV :')
Meneer samsung wil een courante hoeveelheid usd, eur, of wellicht yuan hebben voor die TV. Geen roebels. En die maalt niet om dat ivan maar een handjevol roebels krijgt per maand vanwege "ppp". Van hem moet je gewoon dokken.

quote:
De gemiddelde Rus heeft het beter dan jij.
:')
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 23:53:22 #156
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454531
quote:
Moskau, Moskau
Wirf die Gläser an die Wand
Russland ist ein schönes Land
Ho ho ho ho ho, hey
*O* *O* *O*
pi_221454536
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:49 schreef TwenteFC het volgende:

Russkiy Mir. Waar ze het beter hebben dan wij _O- _O- _O- wat een grap.
Maar ze leven "hun beste leventje" _O-
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221454540
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
*O* *O* *O*
pi_221454548
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Check de PPP cijfers.
Rusland is vergelijkbaar met Spanje of Portugal.
Het gebrek aan arbeidskrachten en sterk stijgende arbeidskosten nemen in Rusland toe. Oekraine alleen lijkt ondertussen al in staat meer en betere drones in te zetten dan het russische regime. Een attritie-oorlog gaat Rusland zo imo niet winnen, vooral niet omdat de economische langdurige draagkracht van de economien die Oekraine steunen vele malen groter is. Daarnaast kan Oekraine in zijn achterland Europa in samenwerking en masse wapens laten produceren terwijl Rusland die productie niet kan voorkomen itt tot Oekraine die nu zelfs al de caspische zee en het russische achterland kan bereiken.
  woensdag 29 juli 2026 @ 00:03:46 #160
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221454562
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoe waar die PPP is. Je kan veel meer dollars hebben, maar als je producten en arbeidskosten ook veel hoger zijn heft dat het verschil ook weer op.
Rusland houdt zich gewoon staande met een economie van 2.5 biljoen en de mensen aldaar leven hun beste leventje.
Ruzzia heeft een oorlogseconomie
dat had Hitler ook
Wollen sie dem totalen krieg??

Alle Russiche vrouwen werken in Pataya en de timmerlui , automonteurs en loodgieters zijn naar het front
quote:
AI-overzicht
De arbeidskosten in Rusland zijn de afgelopen drie jaar explosief gestegen, gedreven door een historisch krappe arbeidsmarkt en een acute schaarste aan werknemers.

Hoewel de lonen door deze 'loonrace' fors toenamen, begint de groei inmiddels de grenzen van de bedrijfswinsten te bereiken.

The Moscow Times +4
De belangrijkste ontwikkelingen in de afgelopen drie jaar (2023–2026) op een rij:
Oorzaken van de stijgende arbeidskosten

Extreem lage werkloosheid: De werkloosheid in Rusland daalde naar een historisch dieptepunt van 2,1% tot 2,2%.
Dit betekent dat de arbeidsmarkt volledig is uitgeput.
Personeelstekort: Sectoren kampen met miljoenen tekorten aan arbeidskrachten.
Dit komt door de militaire mobilisatie, het vluchten van honderdduizenden (vaak hoogopgeleide) burgers naar het buitenland, en een krimpende stroom arbeidsmigranten.

Concurrentie door defensie: De overheid pompt miljarden in de oorlogsindustrie.

Civiele bedrijven moeten hun lonen drastisch verhogen om te voorkomen dat hun personeel overstapt naar de beter betalende defensiesector.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 00:47:38 #161
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454662
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:01:34 #162
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454697
quote:
Wat is er zo bijzonder aan? Poetin is zo vaak verzocht om de Russische oorlogsinspanningen te staken.
Ik vind ook dat de oorlog moet stoppen en dat het gesprek via diplomatie moet verlopen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:03:34 #163
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454699
@Linkse_Boomknuffelaar

Hoe denk jij over een uitweg wat betreft deze verschrikkelijke oorlog?
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:06:44 #164
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221454706
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
@:Linkse_Boomknuffelaar

Hoe denk jij over een uitweg in deze verschrikkelijke oorlog?
Ik durf nauwelijks meer te reageren in deze draad om eerlijk te zijn. ;(

Het lukt me ook niet meer goed om hier mee te lezen. De haat richting Russen is dermate hoog in deze sectie van FOK! dat het gewoon niet meer leuk is om hier te lezen of te reageren.

Ik weet het even niet meer. Excuses.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:09:02 #165
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454710
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik weet het even niet meer. Excuses.
Waarom? Voel je vrij om ook je mening te delen. Je laat je toch niet de mondsnoeren door wat msm conformisten?

quote:
[
Het lukt me ook niet meer goed om hier mee te lezen. De haat richting Russen is dermate hoog in deze sectie van FOK! dat het gewoon niet meer leuk is om hier te lezen of te reageren.
Het is meer woede. Rusland is in staat om zich min of meer staande te houden ondanks alle inspanningen van de EU-liberalen. Het is meer jaloezie denk ik.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:10:43 #166
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454713
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat is er zo bijzonder aan? Poetin is zo vaak verzocht om de Russische oorlogsinspanningen te staken.
Ik vind ook dat de oorlog moet stoppen en dat het gesprek via diplomatie moet verlopen.
Nou hij wurmde best in die stoel hoor, dit is geen " westerse propaganda" dit is iemand ie hij denkt in de zak te hebben?
- vmi voor intimi -
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:11:17 #167
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454714
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom? Voel je vrij om ook je mening te delen. Je laat je toch niet de mondsnoeren door wat msm conformisten?
[..]
Het is meer woede. Rusland is in staat om zich min of meer staande te houden ondanks alle inspanningen van de EU-liberalen. Het is meer jaloezie denk ik.
Ik vind dat commentaar ook niet echt eerlijk
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:13:37 #168
pi_221454717
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Ik ga me nog wel inlezen.

Ik ben ook niet zo veel online, het is te warm om thuis te zitten, ik ben veel buiten nu.

Mijn droom is de heroprichting van de Sovjet Unie, waarin Oekraine Rusland, Kazakhstan, Wit-Rusland, de Baltische staten, Oezbekistan, Georgie, Moldavie, Gagauzie, Pidnestrovia, DPR, LPR, Kirgizie, Tadjistiskan, Abchazie, Ossetie, Azerbijan, Armenie, Turkmenistan weer broeders en zusters worden en het westen stopt met verdeel- en heerspolitiek.

Druzhba i ljoebov! O+
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:14:02 #169
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454720
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:10 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nou hij wurmde best in die stoel hoor, dit is geen " westerse propaganda" dit is iemand ie hij denkt in de zak te hebben?
Het is ietswat ongebruikelijk, maar het is niet dat Poetin voor gek staat.
Zolang er geen Russische generaals of andere hooggeplaatsen 'daddy' hoeven te zeggen in ruil voor steun dan denk ik dat het nog wel meevalt.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:14:14 #170
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454721
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo veel online, het is te warm om thuis te zitten, ik ben veel buiten nu.

Mijn droom is de heroprichting van de Sovjet Unie, waarin Oekraine Rusland, Kazakhstan, Wit-Rusland, de Baltische staten, Oezbekistan, Georgie, Moldavie, Gagauzie, Pidnestrovia, DPR, LPR, Kirgizie, Tadjistiskan, Abchazie, Ossetie, Azerbijan, Armenie, Turkmenistan weer broeders en zusters worden en het westen stopt met verdeel- en heerspolitiek.

Druzhba i ljoebov! O+
Daar is geen woord Cyrillisch aan :D
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:15:15 #171
pi_221454722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Daar is geen woord Cyrillisch aan :D
Eto pravda, tawarietsj. :D
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:15:54 #172
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454724
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Druzhba i ljoebov! O+
Eerst maar eens Oekraine inlijven en de Balten de mondsnoeren. Hebben ze al hun handen vol aan :D

Wat mij betreft gaan wij juist samenwerken met de Russen. Wij de kennis en zij de grondstoffen, we delen het christendom als gemeenschappelijke waarde en identiteit

Dan hebben de Amerikanen en Aziaten het nakijken.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:16:13 #173
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454727
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Eto pravda, tawarietsj. :D
Gezondheid!
- vmi voor intimi -
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:17:39 #174
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454729
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eerst maar eens Oekraine inlijven en de Balten de mondsnoeren. Hebben ze al hun handen vol aan :D

Wat mij betreft gaan wij juist samenwerken met de Russen. Wij de kennis en zij de grondstoffen, we delen het christendom als gemeenschappelijke waarde en identiteit

Nou beter doen ze dat niet. Tijd dat ze zich eens achter de bontmuts gaan krabben daar.
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:18:14 #175
pi_221454730

Liefde, Komsomol en lente. O+

Voor iedereen.

Dat broeders en zusters weer bij elkaar mogen komen en vriendschap en vrede mogen sluiten. *;
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:19:25 #176
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454732
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Voor iedereen.

Dat broeders en zusters weer bij elkaar mogen komen en vriendschap en vrede mogen sluiten. *;
Ja daar doen de russen alles aan om dat te bewerkstelligen :D
- vmi voor intimi -
pi_221454733
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vind dat deze oorlog door moet gaan omdat een implosie van de russiche federatie nu een reele en wenselijke uitkomst is. Diplomatie is onnodig en feitelijk een val met het huidige russische regime, in die illusoire val kan men beter niet trappen. De naiviteit is heftig in het westen, maar zo naief zal men in meerderheid niet zijn verwacht ik.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:19:41 #178
pi_221454734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:16 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Gezondheid!
:D

Spasiba.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:24:48 #179
pi_221454742
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De Angelsaksen proberen al eeuwen Rusland en met name Duitsland (de voormalige economische motor van Europa) uit elkaar te spelen en helaas met succes. Velen trappen erin. ;(

Gevolg: een verzwakt Europa. Peperduur gas uit de VS. Duitse economie stort in.

Stel je voor inderdaad vriendschap met Rusland en Duitsland, aangevuld door China. Dan kunnen die Angelsaksen wel inpakken. Dan zijn we met stip economie nummer 1. Heel veel technische know-how. Heel veel innovatie. Kunst, muziek, literatuur.
Geen Hollywood bagger of Amerikaanse bagger 'muziek', maar alleen nog maar kwaliteit.

Win-win-win voor iedereen. Behalve voor de VS en de angelsaksische wereld dan.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:26:29 #180
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454746
ja genoeg propaganda kameraden :')

On topic oorlog en zo.
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:28:16 #181
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454749
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De Angelsaksen proberen al eeuwen Rusland en met name Duitsland (de voormalige economische motor van Europa) uit elkaar te spelen en helaas met succes. Velen trappen erin. ;(

Gevolg: een verzwakt Europa. Peperduur gas uit de VS. Duitse economie stort in.

Stel je voor inderdaad vriendschap met Rusland en Duitsland, aangevuld door China. Dan kunnen die Angelsaksen wel inpakken. Dan zijn we met stip economie nummer 1. Heel veel technische know-how. Heel veel innovatie. Kunst, muziek, literatuur.
Geen Hollywood bagger of Amerikaanse bagger 'muziek', maar alleen nog maar kwaliteit.

Win-win-win voor iedereen. Behalve voor de VS en de angelsaksische wereld dan.
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.

Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:29:52 #182
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:26 schreef vul_maar_in het volgende:
ja genoeg propaganda kameraden :')

On topic oorlog en zo.
Excuus excuus kameraat.
LB en ik lieten ons roeren door zoveel moois dat hopelijk voor ons ligt.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:30:06 #183
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454751
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
China past daar niet bij. Maar Europa plus Rusland (niet heel Europa) samen tot één federatie smeden zou zo'n mooie symbiose worden van religie (christelijk) , cultuur, economie, wetenschap, en dat aangevuld met de grootste bodemschatten die wij ons wensen kunnen.

Het kan zo mooi zijn. De gedachte is prachtig. We kunnen alleen maar verlangen en uitzien naar het moment dat dat werkelijkheid wordt.
Of... we doen dat niet.

ook een optie...
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:30:16 #184
pi_221454752
quote:

[..]

Berlusconi heeft ooit voorgesteld om Rusland bij de EU te voegen.

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.

Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen. ;( Eenzaam aan de top.
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:31:11 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454753
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de EU eigenlijk, maar afgezien daarvan, vriendschap met Rusland betekent voorspoed voor Europa.

Helaas lijkt alleen Robert Fico uit Slowakije dit te begrijpen. ;( Eenzaam aan de top.
Wijlen Berlusconi.
Ook al zo'n wijs man die heen is gegaan :(
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:32:15 #186
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454754
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wijlen Berlusconi.
Ook al zo'n wijs man die heen is gegaan :(
Komop nou dat was echt een lolcow eerste klas.
edit :moesten ze die niet met gliders van een fort redden ofzo?
- vmi voor intimi -
  woensdag 29 juli 2026 @ 01:34:00 #187
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221454755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:32 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Komop nou dat was echt een lolcow eerste klas.
Hij hield wel veel van vrouwen inderdaad. Heeft niet altijd adequaat invulling gegeven aan de kardinale deugden.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 01:35:03 #188
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221454756
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hij hield wel veel van vrouwen inderdaad. Heeft niet altijd adequaat invulling gegeven aan de kardinale deugden.
Geef mij maar berlusconi dan :')
- vmi voor intimi -
pi_221454967
De angelsaksen en Berlusconi. Pareltje weer.
  woensdag 29 juli 2026 @ 06:20:05 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221455002
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 06:07 schreef havanagila het volgende:
De angelsaksen en Berlusconi. Pareltje weer.
Begrijp ik nou goed dat Rusland ons nader aan het hart ligt dan Engeland?
pi_221455048
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De rest heeft gezien hoe Rusland ons heeft verraden na ruim 30 jaar toenadering tot Rusland.

We dachten dat Rusland een goede partner zou zijn voor de EU. Er zijn honderden miljarden geïnvesteerd in de Russische economie om die uit het slop te trekken.
En als dank krijgen we een mes in de rug.

Dan is het vrij logisch dat de EU afstand neemt van Rusland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221455062
quote:

[..]

Nee, het is geen goed idee om samen te smelten met een land waarin mensenlevens geen enkele waarde hebben, een land waarin er steeds meer vrijheid wordt afgenomen van burgers, een land dat uit imperialisme buurlanden aanvalt...

Een land waarin veel scholen nog steeds geen sanitaire voorzieningen hebben.
Waar mensen de gok om het slagveld in Oekraïne te kunnen overleven als een betere optie zien dan hun huidige leven.

Een dergelijk land moeten we op afstand houden.
pi_221455072
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Voor iedereen.

En ondertussen jaagt Poetin duizenden Russen de dood in en sluit iedereen op die daar kritiek op heeft.
En valt iedereen hoger op de ladder die hem in de weg staat uit het raam..

Het is heel simpel: als Poetin vandaag de troepen in Oekraïne oproept om het vechten te staken en naar huis te gaan is de oorlog afgelopen.
pi_221455298
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 06:20 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Er is een klein groepje op Fok die het westen haat en fan is van Poetin.
pi_221455331
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 06:20 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, er zijn bijv weinig nederlanders die russisch spreken. Engels, duits, frans en spaans zijn verruit meer populair en zijn de 2e of 3e taal die men kan spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 29-07-2026 08:20:25 ]
pi_221455392
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is heel simpel: als Poetin vandaag de troepen in Oekraïne oproept om het vechten te staken en naar huis te gaan is de oorlog afgelopen.
Mij is dat nogal te simpel bedacht en de recente historie wijst eerder op het tegendeel. Als de oorlog binnenkort zou stoppen is de kans groot dat er binnen enkele jaren opnieuw een imperialistische/koloniale veroveringsoorlog door het russische regime gestart wordt. Vanwege het grote economische overwicht van Oekraine in samenwerking met haar ondersteunende landen kan men beter inzetten op het imploderen van de russische federatie naar analogie van de val van de sovjet-unie. De tijd werkt imo nu overduidelijk in het nadeel van het russische regime. De laatste domino's staan op omvallen. Met name monetaire financiering zal de laatste stuiptrekking inluiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 29-07-2026 08:24:49 ]
pi_221455441
WB Ryazan byebye + de raffinaderij aldaar ook weer aangevallen
pi_221455489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:28 schreef Bieselke het volgende:
WB Ryazan byebye + de raffinaderij aldaar ook weer aangevallen
Klinkt als een goed begin van de dag.
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:46:19 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221455558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 07:57 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, er zijn bijv weinig nederlanders die russisch spreken. Engels, duits, frans en spaans zijn verruit meer populair en zijn de 2e of 3e taal die men kan spreken.
mijn ex sprak perfect Russisch

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 07:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er is een klein groepje op Fok die het westen haat en fan is van Poetin.
die geloven ook dat de EU een organisaties is van de elite en dat alle landen gedwongen waren om zich aan te sluiten tegen de wil van de bevolking in
Die geloven dat de EU net als de USSR van vroeger is

En dat de NATO een oorlog tegen ruzzia wil beginnen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221455560
twitter

twitter

twitter
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 09:08:38 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221455694
quote:

[..]

Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand ziet

Als die bijdraaien is er veel mogelijk maar tot die tijd ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221455768
Figuur heeft wel lef. Met naam en toenaam.

twitter
pi_221455867
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Maar Laura Loomer heeft veel invloed en is niet maf.
Die gaat ook weer andere retoriek verkondigen na de midterms.
pi_221455915
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:20 schreef ExTec het volgende:
Figuur heeft wel lef. Met naam en toenaam.

[ x ]
Performative maxxxer
pi_221455931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Probleem daarmee zit een beetje in het feit dat Rusland ons nog steeds als de vijand ziet

Als die bijdraaien is er veel mogelijk maar tot die tijd ...
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.
pi_221455946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Performative maxxxer
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.
pi_221455959
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar je wil niet een enkeltje loopgraaf krijgen.
Nee. Gezellie is dat niet
pi_221456238
quote:

[..]

In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221456267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:17 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
In dat eenzame GGZ-hoofdje van jou moet dat een schitterend perspectief zijn ja.
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?
pi_221456284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Een Rusland dat pro-westers wordt, dat zou toch ook positief zijn?
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
pi_221456313
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Rusland zoals we dat nu kennen bestaat in de toekomst helemaal niet meer. Het heeft geen zin om daar waanbeelden over te hebben. Het land gaat richting afgrond.
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?
pi_221456316
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat zou je wat meer moeten verklaren. Wat bestaat precies niet meer? ja, 'zoals wij dat nu kennen'. Maar hoe gaat het er dan uitzien?
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.
pi_221456324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Zodra ik m'n glazen bol heb gevonden zal ik je bellen.
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.
pi_221456326
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar je weet wel dat het Rusland zoals wij kennen in de toekomst niet meer bestaat.
Klopt. We kijken nu naar de sloop.
pi_221456329
Blijft koffiedik kijken, maar er is zeker een non-zero kans dat de boel fragmenteert.
pi_221456331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:24 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Klopt. We kijken nu naar de sloop.
Koekoek
pi_221456341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Koekoek
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".

Ikzelf zie dat anders, maar wie ben ik.
pi_221456348
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je hebt ook mensen die denken dat russen nu "hun beste leventjes leven".

Ikzelf zie dat anders, maar wie ben ik.
Die zijn nog gekker ja.
pi_221456362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:46 schreef michaelmoore het volgende:
mijn ex sprak perfect Russisch

1 uitgevlogen zwaluw maakt nog geen zomer ;)
pi_221456419
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Het lukt me ook niet meer goed om hier mee te lezen. De haat richting het huidige Russische regime is dermate hoog in deze sectie van FOK! dat het gewoon niet meer leuk is om hier te lezen of te reageren.

...
ftfy

zolang er alleen Sting teksten uit het Kremlin komen heeft toenadering zoeken geen zin. hun manier van onderhandelen richting Kiev was altijd : Geef je over! Antwoord: Nee! onderhandelingen afgerond, raketten onderweg.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_221456611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:19 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Het probleem dat het russische regime heeft is exact overeenkomstig de val van de Sovjet-unie. De vertical of Power berust erin de zeer verschillende bevolkingsgroepen weinig autonomie toe te staan zodat ze zich niet kunnen verenigen. Echter deze los zand politiek maakt het systeem extreem vatbaar voor een implosie als het geld om die macht te handhaven inflateert/hyperinflateert, omdat het ieder voor zich dan ook geldt en als roebels geen waarde meer hebben alles wat los en vast zit al snel gerooft en geplunderd wordt.

False Peace with Russia Could Destroy Ukraine and Western Democracy!?
  FOK!Fotograaf woensdag 29 juli 2026 @ 11:00:35 #222
364681 over_hedge
pi_221456618
Bekijk deze YouTube-video weer 1 voor op de bingo kaart
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221456679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:00 schreef over_hedge het volgende:
Bekijk deze YouTube-video weer 1 voor op de bingo kaart
Ik heb de popcorn en de koffie alweer klaarstaan :Y)
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 11:04:51 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221456698
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
In theorie zou dat natuurlijk prachtig zijn. Maar helaas zie ik dat niet gebeuren de komende 20 jaar.
In de praktijk zou het ook prachtig zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221456721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
In de praktijk zou het ook prachtig zijn
Men gaat het nooit praktiseren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')