De leraar biologie die zijn penis liet zien tijdens de lesquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef Van_Poppel het volgende: [..] In de jaren 90 rookten de leraren nog gewoon in de klas.
die is 186. Dan ben ik langer dan jijquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben denk ik 10 cm korter dan Bellingham
Wat een racistisch gedoe.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De leraar biologie die zijn penis liet zien tijdens de les
Dat waren nog ‘s tijdenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De leraar biologie die zijn penis liet zien tijdens de les
Dan ben je 1.76quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben denk ik 10 cm korter dan Bellingham
Ja echt he. Heb ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja we gaan nu de andere kant op altijd lastig
Oh ik ben 180quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Vlinder het volgende:
[..]
die is 186. Dan ben ik langer dan jij
of shirtjes wisselenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Kunnen ze de tweede helft niet gewoon in spiegelbeeld uitzenden, dan hoeven we niet om te schakelen kwa kant
Ik open nu mijn eerste.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijn tweede biertje geopend
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef Zorro het volgende:
De VAR zou onterechter corners toch terugdraaien?
Wat deed dat met je?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kom er net achter dat de BBC 3 seconden achterloopt op VRT.
Heb liever BellingKAASquote:
Was vast goedkoper dan een penalty.quote:
Zodat ze gevloek kunnen weghalenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kom er net achter dat de BBC 3 seconden achterloopt op VRT.
oeiquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje niveau Feyenoord afgelopen halfjaar
Kane bal!quote:
Ik hoop van harte dat Spanje ze allebei oprolt zondagquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Spanje ze allebei oprolt zondag
Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spanje wint inderdaad zelfs tegen 22 man.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
was ook onzin.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
Die tijdklok bij ingooien hebben ze ook drie wedstrijden volgehouden
Wie de andere finalist ook wordt, ik hoop dat Spanje wintquote:
Is Engeland en Argentinië een soort van Bosnië en Herzegovina?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn vorige management heeft met hem gebroken omdat ie maar achter meisjes van jonger dan 16 aan bleef zittenquote:
Wat is dit voor iets kuts.quote:
Het enige positieve en dat mag de UEFA en de lokale bonden ook invoeren:quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
Die tijdklok bij ingooien hebben ze ook drie wedstrijden volgehouden
Nu die Paredes nog.quote:
Hallo Lennyquote:
De airco draait.quote:
Er staat een grapje in het grote uitzwaaitopic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Engeland en Argentinië een soort van Bosnië en Herzegovina?
Ow ok dan ben ik weer juist op tijdquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee wat gemat. begint net leuk te worden.
Dan moet je dat grapje laten zienquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Er staat een grapje in het grote uitzwaaitopic.
Ja? Vertelquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wel een mooie uitglijder van mij gemist
Bij nu slapen worden die likes ingetrokken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga slapen, dag is compleet
De volgende 2 users hebben deze post geliked:
capuchon_jongenIkGeefEnkelLikes
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wissel die Gordon nou eens. Slechtste speler aan Engelse kant.
Lange usernaam.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
WAT?????quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
@:lenny77
@:vul_maar_in deed ongeoorloofd gastmodden
En dan Jeroen vd Boom erin?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Hahaha.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
lolquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
ACHquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Mis je net de goalquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Lolquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef byah het volgende:
Die Gordon gaat een zwaar seizoen tegemoet, die kan er echt geen zak van op dit niveau
Ja top plan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet je dat grapje laten zien
Ik ga dat toch niet zelf opzoeken
Nou...quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bijzonder als Engeland de finale haalt. Zo bijzonder is dat elftal niet eigenlijk
Bijzonder kut vooral.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bijzonder als Engeland de finale haalt. Zo bijzonder is dat elftal niet eigenlijk
Stop met een hekel hebben aan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Regilio_ het volgende:
Wat heb ik toch een intens gruwelijke hekel aan mijnheer en mevrouw Beckham.
Bij het gifje weten wie dit isquote:
Naar België?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
Rini bedanktquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop met een hekel hebben aan.
Maakt je leven stuk mooier.
Bosnie en Herzegovina, wat een dijenkletser!quote:
Scherpquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
Gordon laat al zijn haters hier een toontje lager zingen. Doelpunt nu in de Replay.
Tot dat ik een like krijg van ikGeefEnkelLikesquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan deze moderator stoppen met zijn act?
Laat mij gewoon een hekel hebben aan die tyfusargentijnen, ik heb een hartstikke mooi leven als zij eruit liggenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop met een hekel hebben aan.
Maakt je leven stuk mooier.
OKE OKEquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij gewoon een hekel hebben aan die tyfusargentijnen, ik heb een hartstikke mooi leven als zij eruit liggen
Tjongejonge
hij is dol op woordgrapjesquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tot dat ik een like krijg van ikGeefEnkelLikes
Ik kruip in de huid van een Engelsman vandaag.quote:
Mist ie toch weer. Dit gaat geen pingel meer scoren dit toernooi ook al krijgt ie er nog 3quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karina het volgende:
Messi zal nog wel een penalty krijgen straks
Kan hij alleen beter iemand anders hem laten nemenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karina het volgende:
Messi zal nog wel een penalty krijgen straks
Nee nee, gewone Cola.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon, Cola? Of zero, met smaakje of iets?
Eindelijk wat actie ja.quote:
Een vrouw naar mijn hart. Fuck die troep. Suiker wil ik goddomme.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
Hoezo moelijk te vinden? Ik koop mijn Coca cola in de LiDLquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
ECHTE SUIKERquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Fuck die troep. Suiker wil ik goddomme.
UUT BIETN
ik wil geen coke als ik pep ziequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vindenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoezo moelijk te vinden? Ik koop mijn Coca cola in de LiDL
Pepsi had ik laatst want aanbieding.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Lekker ja cola. Drink ik ook het meest na koffie, water en bier.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Beter gewoon een 14% Atlas halve liter blik als je dan toch sterk bier wil.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geniet ervan (ik vind het niet zo lekker zelf)
trok het je over de streep?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat daar een lijn werd getrokken, ik twijfelde nog
De Argentijnen genoten ook enorm van die lijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat daar een lijn werd getrokken, ik twijfelde nog
En Pepsi Lemon?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vinden
Colruytquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vinden
Ijskoude Pepsi is zaaaaaaaaaaaaaligquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepsi had ik laatst want aanbieding.
Die hebben verdomme nog neptroep in de normale niet-zero versie
Die hebben definitief afgedaan.
Coca Cola
Bij Engeland ook wel toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Nagenoeg al die Argentijnen zitten ook onder de plakplaatjes. Echt een tokkie-elftal.
Messi heeft z'n ene been bijna helemaal zwart, net een ziektequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Nagenoeg al die Argentijnen zitten ook onder de plakplaatjes. Echt een tokkie-elftal.
Die heeft een vieze nasmaak door die zoetstof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |