Mist ie toch weer. Dit gaat geen pingel meer scoren dit toernooi ook al krijgt ie er nog 3quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karina het volgende:
Messi zal nog wel een penalty krijgen straks
Kan hij alleen beter iemand anders hem laten nemenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef Karina het volgende:
Messi zal nog wel een penalty krijgen straks
Nee nee, gewone Cola.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon, Cola? Of zero, met smaakje of iets?
Eindelijk wat actie ja.quote:
Een vrouw naar mijn hart. Fuck die troep. Suiker wil ik goddomme.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
Hoezo moelijk te vinden? Ik koop mijn Coca cola in de LiDLquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
ECHTE SUIKERquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Fuck die troep. Suiker wil ik goddomme.
UUT BIETN
ik wil geen coke als ik pep ziequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |