Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vindenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoezo moelijk te vinden? Ik koop mijn Coca cola in de LiDL
Pepsi had ik laatst want aanbieding.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
Lekker ja cola. Drink ik ook het meest na koffie, water en bier.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, gewone Cola.
Liever Pepsi, maar ok, regular is hier nogal moeilijk te vinden en pepsi max is niet te zuipen
Beter gewoon een 14% Atlas halve liter blik als je dan toch sterk bier wil.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geniet ervan (ik vind het niet zo lekker zelf)
trok het je over de streep?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat daar een lijn werd getrokken, ik twijfelde nog
De Argentijnen genoten ook enorm van die lijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat daar een lijn werd getrokken, ik twijfelde nog
En Pepsi Lemon?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vinden
Colruytquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Pepsi zeg ik toch? Ze slaan je overal dood met Pepsi Max, regular is moeilijker te vinden
Ijskoude Pepsi is zaaaaaaaaaaaaaligquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepsi had ik laatst want aanbieding.
Die hebben verdomme nog neptroep in de normale niet-zero versie
Die hebben definitief afgedaan.
Coca Cola
Bij Engeland ook wel toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Nagenoeg al die Argentijnen zitten ook onder de plakplaatjes. Echt een tokkie-elftal.
Messi heeft z'n ene been bijna helemaal zwart, net een ziektequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Nagenoeg al die Argentijnen zitten ook onder de plakplaatjes. Echt een tokkie-elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |