SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook in dit lijstje, meld je dan in dit topic.
Deze prachtige tracker is gemaakt door @Wrapster
En wil je in dit lijstje, post dan een bericht met de tekst: #4daagse ##xx.xkm (xx.x = het aantal kilometers)
Verder nog vragen? Gooi ze hier in de groep. Er zijn diverse FOK!kers die al mee hebben gelopen en je graag van advies voorzien
[ Bericht 0% gewijzigd door qltel op 19-07-2026 21:09:30 ]
Vast wel.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:35 schreef Bzzzzp het volgende:
is het echt iemand gelukt een nog vreselijker nummer te maken dan engelbewaarder?
Ik heb Cheerio in ieder geval op onze Vierdaagsefeestje-playlist toegevoegdquote:Op maandag 13 juli 2026 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Deze
En ik zie nu dat deze ook hoog staat in de top40, ik kende het liedje nog niet, snap ook niet dat hij hoog staat, maar we zullen hem vaak gaan horen
Dat is wel ernstig ja!quote:Op maandag 13 juli 2026 10:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze
En ik zie nu dat deze ook hoog staat in de top40, ik kende het liedje nog niet, snap ook niet dat hij hoog staat, maar we zullen hem vaak gaan horen
Bekijk deze YouTube-video
En met alle muziek om me heen, kan ik er erg van genieten als ik ineens muziek hoor die ik wel leuk vind.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig ja!
Maar de muziek om je heen, hoe slecht ook, maakt het wel!
Ik hoorde via via dat ze vandaag pas konden beginnen.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Is de Wedren er al klaar voor? Of bouwen ze alles op het laatste moment pas op?
Leuk om te zien! 😊quote:Op maandag 13 juli 2026 21:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat ze vandaag pas konden beginnen.
Maar er staan al wel wat dingen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ben je lid geworden?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:31 schreef qltel het volgende:
Hebben we net bij een chinees gegeten, zijn we klaar en lopen we naar buiten en wie komen we tegen: Jan de boomzager.
Ik heb geen doelen meer, en met de hond tel ik niet meequote:Op donderdag 16 juli 2026 20:14 schreef Bzzzzp het volgende:
nog 5 km te gaan!!!
Heb je een roze shirtje? Ik heb dit jaar alle kleuren
Met Fok!blauw herkennen we jou!quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:19 schreef qltel het volgende:
Ik heb keuzestress.
Ik heb een blauw FOK!-shirt en een blauw shirt van een forum waar ik lid van ben.
Beide zijn leuk. Dus ja, welke doe ik aan... Het FOK-shirt had sowieso 1 leuk resultaat..
[ link | afbeelding ]
En woensdag heb ik een roze shirt van de boomzager en 1 van Rewimo met een pinguïn erop. Dus die keuze is makkelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb geen doelen meer, en met de hond tel ik niet mee
Tis mooi geweest
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:46 schreef pigzwart het volgende:
Vorig jaar ben ik speciaal naar Maleisië gereisd voor een roze shirt
Dat moet dan wel een heel bijzonder shirt zijn..quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:46 schreef pigzwart het volgende:
Vorig jaar ben ik speciaal naar Maleisië gereisd voor een roze shirt
Dit is toch perfect, 1 shirt voor de vlaggen parade en één voor dinsdag!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat ik 'm weer aantrek.
Maar die van dat andere forum is ook mooi.. Speciaal laten maken voor de vlaggenparade.
[ link | afbeelding ]
Dan ga je toch ook een keer naar Malaka?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Roze, naar boven afgerond net een euro met de plaatsnaam Malaka
Hij is leuk! En barbieroze…..
Ik ben gewoon jaloers 😇
Tja, als we elkaar niet herkennen kun je uren naast elkaar lopen zonder dat je het weet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet echt getrained voor de 4-daagse, maar ik wandel iedere week wel zo'n 15 km, al jarenlang. Daarop loop ik telkens, dat gaat goed!
Ben benieuwd of ik dit jaar eens een FOK!er ga ontmoeten.
Het mag ook wel een paar graden warmer….quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:52 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijgen we nu weer een regenachtige woensdag in Wijchen?
Oh, ik ga niet klagen over 20+. Het is gelukkig geen 30+. Niet weer een 3daagse of een 3,75 daagse.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:06 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Het mag ook wel een paar graden warmer….
Qua kilometers zit je dan ongeveer gelijk met de meesten van ons, maar ik weet niet of ik het op jouw manier zou kunnen/durven!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet echt getrained voor de 4-daagse, maar ik wandel iedere week wel zo'n 15 km, al jarenlang. Daarop loop ik telkens, dat gaat goed!
Ben benieuwd of ik dit jaar eens een FOK!er ga ontmoeten.
Ik heb ook heel veel ervaring met de 4-daagse zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Qua kilometers zit je dan ongeveer gelijk met de meesten van ons, maar ik weet niet of ik het op jouw manier zou kunnen/durven!
Ik ook niet. Wel een 3,75 (laatste dag 10 km korter) enm een 3daagse (zonder dinsdag)quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:35 schreef Bzzzzp het volgende:
Dat is waar….
….Maar ik heb nog nooit een 3,5 gelopen……
Nee, liever een 4 daags met wat druppels dan.
Nog 1 dagje werken en dan morgenochtend richting de 4daagse camping
Dat kan ik me goed voorstellen. De enige manier om FOMO te voorkomen is meedoen..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb echt enorme FOMO dus ik ben er volgend jaar weer bij.
Iedereen alvast heel veel succes volgende week!Ik ga zeker weer mee lezen hier hoe het iedereen vergaat.
Langs de route, zonder vogelpakquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Heel belangrijk! Waar sta je ergens?
En heb je een vogelpak aan ofzo?
Weer Wijchen ….. weer net zoals afgelopen jaarquote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:52 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijgen we nu weer een regenachtige woensdag in Wijchen?
En toch ben ik 5x droog met de 4daagse door Wijchen gekomen..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Weer Wijchen ….. weer net zoals afgelopen jaar
Buienradar doet al wel voorspellingen per uur en denkt dat het in Nijmegen op woensdag vanaf 15:00 gaat regenen
Als ik naar Wijchen kijk zegt buienradar dat het daar rond 12:00 gaat regenen
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:43 schreef qltel het volgende:
[..]
En toch ben ik 5x droog met de 4daagse door Wijchen gekomen..
Dit was mijn ervaringquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
vanaf Wijchen net na de kasteellaan op 32km stromende regen, heftiger dan de ochtend, tot na Beuningen de regenkleding maar aangehouden en vanaf 42km zonder en de laatste miezer in Nijmegen voor lief genomen
quote:Ronald Arends is de weerman van Stichting De 4Daagse. Hij keek de afgelopen weken 'met interesse' naar de weermodellen. Even leek het erop dat het een warme wandelweek zou worden. "Dertig graden? Nee hoor. Het wordt een frisse Vierdaagse met prima wandelweer voor de lopers", zegt Arends. Bij de start zal het, zegt hij, tussen de 12 en 15 graden zijn.
De normale temperaturen in de derde week van juli liggen rond de 23 graden. De weerman: "Misschien dat dat wordt gehaald op de dinsdag en de vrijdag. De woensdag en de donderdag zijn iets frisser met 19 tot 21 graden. Dat komt doordat de wind uit het noordwesten waait."
Toch ook een bui misschien?
Neem wel regenkleding mee op Roze Woensdag, adviseert Arends. Er kan dan een bui vallen vanaf een uur of tien en die kans blijft tot circa 19.00 uur. "Het hoogtepunt is na de middag."
De rest van de week blijft het droog, met een kans op een klein buitje op de Dag van Groesbeek wanneer de wandelaars de heuvels ingaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen op de camping heb ik respect. Ik ben toch erg blij dat ik na het lopen gewoon op een normaal bed kan liggen en niet op mijn slippers naar de wcquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:14 schreef Bzzzzp het volgende:
nog 5 km te gaan!!!
Heb je een roze shirtje? Ik heb dit jaar alle kleuren
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respectquote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:32 schreef spleeh het volgende:
[..]
Voor mensen op de camping heb ik respect. Ik ben toch erg blij dat ik na het lopen gewoon op een normaal bed kan liggen en niet op mijn slippers naar de wc
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
#4daagse ##5.09km
Is het genoeg?
Edit: nope hahahaha jammer dan
Dat klopt inderdaad. Ik zal ook aan ze denken als ik dinsdagochtend beneden kom in de keuken van het hotel en de eigenaar heeft det tafel al gedekt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respect
pigzwart en bzzzzp hebben wel een ruime tent, dat scheelt een beetje .
Ik zal aan ze denken als ik dinsdag avond in het zwembad en stoomcabine lig
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
😂 Ik zal er aan denken dat jullie aan ons denken als ik morgen vroeg naar de toiletten strompel (wc rol onder de arm is helaas niet nodig) en iedereen op mijn badslippers goedemorgen groet 😂
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!
(Ik had jou trouwens een DM gestuurd en nog geen antwoord gekregen. Iets om het uitwisselen van de Avro-bode makkelijker te maken).
Oeps, lege batterij is niet handig!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef Bzzzzp het volgende:
Zou het leuk zijn als de kilometers zaterdag weer op 0 staat?
Batterij is leeg…
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!
(Ik had jou trouwens een DM gestuurd en nog geen antwoord gekregen. Iets om het uitwisselen van de Avro-bode makkelijker te maken).
Interesse in de TROS Kompas?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:48 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Interesse in de TROS Kompas?Is er iets op de tv dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maandag middag pas aanmelden, en dan door naar mijn hotel, morgen nog even samen met mijn vriendin leuke dingen doen.
Geheimtaal, je zegt het zelf al. Als ik dat uit ga leggen, is het geen geheim meer..quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”
Mocht je je eenzaam voelen in je stoomcabine, roep dan maar! #best koudquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respect
pigzwart en bzzzzp hebben wel een ruime tent, dat scheelt een beetje .
Ik zal aan ze denken als ik dinsdag avond in het zwembad en stoomcabine lig
Ik heb me nog nooit op zondag aangemeld. IK hoop dat het rond 1 uur niet al te druk is. Anders probeer ik het morgen wel opnieuw..quote:Op zondag 19 juli 2026 10:27 schreef Caland het volgende:
Gisteren toch zo’n 15.000 stappen gezet op de vierdaagsefeesten, we tellen ze maar mee als training. Zo maar eens het bandje ophalen
Voor de zekerheid lopend boodschappen gedaan!quote:Op zondag 19 juli 2026 13:46 schreef pigzwart het volgende:
Missie AVRO-Bode succesvol volbracht en 50 km startbewijs inmiddels om de pols!
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?quote:
We gaan morgen naar het openluchtmuseum, dan de tram maar skippen…quote:Op zondag 19 juli 2026 16:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?
Ik kan nog in lent parkeren en naar de inschrijfplek lopen![]()
Meteen gaan dreigen ookquote:Op zondag 19 juli 2026 16:18 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
We gaan morgen naar het openluchtmuseum, dan de tram maar skippen…….
Goed idee, staat erin.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron: https://www.4daagse.nl/de-4daagseweek/routes
@:qltel wil je dit nog even in de OP plakken?
Afstanden voor dit jaar
Kolere. Wat heeft die gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157391_8d32ae65
Mijn voeten na 4 dagen wandelen
Oh? Wat dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 05:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik ook wat leuks te doen..
Gezellig, kan je een kopje koffie op de camping halenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?
Ik kan nog in lent parkeren en naar de inschrijfplek lopen![]()
Zou je kunnen doenquote:Op maandag 20 juli 2026 08:31 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik kan 1.11 lopen, dan staan we gelijk.
Elk jaar denk ik weer dat me het moeite gaat kosten. En dat doet het eigenlijk helemaal niet. Ik had niet eens een wekker gezet..quote:
Hé, doen je tante en neef ook mee, dat is leuk..quote:Op maandag 20 juli 2026 08:44 schreef fietsmiep het volgende:
Ik wens alle vierdaagse lopers veel succes, en speciaal natuurlijk mijn tante en neef.
https://www.ad.nl/vierdaa(...)oit-blaren~ac8d936d/
Ik fiets liever, heb de verkeerde genen meegekregen, ik loop altijd snel blaren.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Hé, doen je tante en neef ook mee, dat is leuk..
Bedankt Fietsmiep!
Blaren zijn een emotie en emoties kun je uitschakelen.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:56 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ik fiets liever, heb de verkeerde genen meegekregen, ik loop altijd snel blaren.
Ik heb de wens aan je tante doorgegeven..quote:Op maandag 20 juli 2026 08:44 schreef fietsmiep het volgende:
Ik wens alle vierdaagse lopers veel succes, en speciaal natuurlijk mijn tante en neef.
https://www.ad.nl/vierdaa(...)oit-blaren~ac8d936d/
Bij deze heb je gewonnen!quote:Op maandag 20 juli 2026 08:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En jullie staan op de camping bij de a15 toch (als ik het plaatje goed heb gezien)? Afhankelijk van de gemaakte keuzes kan ik ook wel/niet een koud biertje komen brengen straks![]()
![]()
Ik denk een uurtje of 3, 4quote:Op maandag 20 juli 2026 11:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie weer terug uit Arnhem?
Ik vroeg mij net af hoeveel korter het was als je continu de binnenbocht neemt op de vierdaagse, scheelt maar 6.5minuuut per dag volgens gpt , hoef je dus niet te doenquote:.
Als je een haakse bocht (90 graden = 1,57 radialen) neemt op een weg van 6 meter breed, en je schuift 3 meter naar binnen ten opzichte van het midden, bespaar je per bocht: 3 meter x 1,57 = 4,71 meter.
Hier zijn de 3 rekenvoorbeelden:
REKENVOORBEELD 1: Puur theoretisch model
Stel dat de route van 50 km per dag gemiddeld 100 haakse bochten (90 graden) en 100 flauwe bochten (45 graden) telt, op een weg die gemiddeld 6 meter breed is.
* Winst bij een haakse bocht (90 graden): 3m x 1,57 = 4,71 meter winst.
* Winst bij een flauwe bocht (45 graden): 3m x 0,785 = 2,36 meter winst.
* Winst per dag: (100 x 4,71) + (100 x 2,36) = 707 meter.
* Totale winst over 4 dagen t.o.v. het midden van de weg: ongeveer 2,83 km.
* Totale winst over 4 dagen t.o.v. de buitenbocht (6m verschuiving): het dubbele, dus ongeveer 5,66 km.
REKENVOORBEELD 2: Realistisch model (inclusief schuin oversteken)
Om elke binnenbocht te pakken, moet je bij opeenvolgende bochten (links-rechts) telkens de straat oversteken.
* Stel dat je over een lengte van 20 meter schuin een weg van 6 meter breed oversteekt.
* Recht vooruit lopen is 20 meter. Schuin oversteken kost via Pythagoras: wortel van (20^2 + 6^2) = 20,88 meter.
* Dat kost je dus 0,88 meter extra per oversteek.
* Als je per dag 80 keer bewust van kant wisselt (320 keer over 4 dagen), kost dat: 320 x 0,88 meter = 281,6 meter aan "strafmeters".
* Netto winst over 4 dagen t.o.v. het midden: 2.828 meter min 282 meter = ongeveer 2,55 km besparing.
REKENVOORBEELD 3: Praktijkmodel (met drukte, uitwijken en zig-zaggen)
In de praktijk zijn binnenbochten erg druk en moet je regelmatig om andere wandelaars heen manoeuvreren.
* Stel dat je bij de helft van de bochten (400 bochten over 4 dagen) 3 keer een halve meter moet uitwijken.
* Een uitwijkmanoeuvre (1 meter vooruit, 0,5 meter opzij en weer terug) kost schuin gelopen ongeveer 2,24 meter in plaats van 2 meter. Dat is 0,24 meter extra per actie.
* Bij 1.200 uitwijkacties kost dat: 1.200 x 0,24 meter = 288 meter extra.
* Netto winst in de praktijk t.o.v. het midden: 2.546 meter min 288 meter = ongeveer 2,26 km netto winst.
SAMENVATTING BESPARING OVER 4 DAGEN (200 KM):
* Puur theoretisch:
* T.o.v. midden van de weg: 2,83 km korter
* T.o.v. buitenbocht: 5,66 km korter
* Met schuin oversteken:
* T.o.v. midden van de weg: 2,55 km korter
* T.o.v. buitenbocht: 5,38 km korter
* Praktijk (met drukte en inhalen):
* T.o.v. midden van de weg: 2,26 km korter
* T.o.v. buitenbocht: 5,09 km korter
CONCLUSIE:
Door consequent de binnenbochten te zoeken op de 50 km-route bespaar je in de praktijk ruim 2,2 tot 2,5 kilometer over de hele Vierdaagse. Bij een gemiddeld wandeltempo van 5 km/u scheelt dit je ongeveer 25 tot 30 minuten op de totale looptijd.
Proostquote:Op maandag 20 juli 2026 16:23 schreef Bzzzzp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu kan ik niet meer terug!
Wil er graag in!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 03:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ben een 4daagse groupsapp gestart, stuur me even een pm/dm om lid te worden of ben je al lid en heb je contacten in je telefoon van hier? Voeg ze even toen
Ik vermoed dat de safetycar geen Mercedes-AMG GT Black Series isquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ar-niet-inhalen.html
Elk jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ar-niet-inhalen.html
*checkt bankrekeningquote:
Nog nooit zo soepel door de start gegaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:37 schreef gers het volgende:
Moeten we eigenlijk nog mopperen over de vernieuwde start
Was rond 4:40 gestart, waarschijnlijk de verkeerde plek gekozenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:48 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nog nooit zo soepel door de start gegaan!
Ja al kan dat ook aan ons liggen. Wij waren om 04:05 op de wedren en hebben de hele tijd het gevoel gehad achteraan te staan. Uiteindelijk 04:35 gestart. Waarschijnlijk komen we morgen een kwartier later.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:37 schreef gers het volgende:
Moeten we eigenlijk nog mopperen over de vernieuwde start
Zeker morgen kan prima want het is bijna een uur korter lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ja al kan dat ook aan ons liggen. Wij waren om 04:05 op de wedren en hebben de hele tijd het gevoel gehad achteraan te staan. Uiteindelijk 04:35 gestart. Waarschijnlijk komen we morgen een kwartier later.
@qltel ?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:42 schreef DeLuna het volgende:
Omg ik zag iemand met een FOK! T-Shirt bij Jan Willem op radio 2
Bijna vergeten, volgens protocol gemetenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron: https://www.4daagse.nl/de-4daagseweek/routes
@:qltel wil je dit nog even in de OP plakken?
Afstanden voor dit jaar
Ja, dat was ik. Ik heb hem gevraagd voor een selfie en kreeg ook een thermobeker van hem. Geen idee dat dat te zien was..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:42 schreef DeLuna het volgende:
Omg ik zag iemand met een FOK! T-Shirt bij Jan Willem op radio 2
Wat zouden die andere 7 geflikt hebben?quote:Meer dan 800 uitvallers
44.956 wandelaars hebben vandaag de eerste dag van de Vierdaagse uitgelopen. 805 deelnemers zijn uitgevallen of niet gestart, dat maakt de organisatie van de 4Daagse bekend.
Vorig jaar vielen op de eerste wandeldag 218 lopers uit. Dat was aanzienlijk lager dan op dezelfde dag in voorgaande edities, zei de organisatie toen. Het aantal uitvallers van dit jaar is gemiddeld; in 2024 haalden 819 wandelaars de finish niet op Blauwe Dinsdag.
17:09
Twaalf deelnemers gediskwalificeerd
Twaalf wandelaars zijn op de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse gediskwalificeerd. Het gaat om twee militairen die minder dan de vereiste 10 kilo bepakking bij zich hadden en tien reguliere deelnemers.
Die lopers sjoemelden met hun afstand. In ieder geval een van de gediskwalificeerde lopers is in beroep gegaan.
Volgens marsleider Henny Sackers was er dinsdag sprake van een 'heel positief gevoel' onder de wandelaars, dat volgens hem goed te maken zou kunnen hebben met de weersverwachting van deze week. "Geen tropische temperaturen, geen code rood..."
Oh dat was heel tof, leuk voor je!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Ik heb hem gevraagd voor een selfie en kreeg ook een thermobeker van hem. Geen idee dat dat te zien was..
Leuk hoor,grote beker in een doos en ik heb alleen een heuptas bij. Doos dus weggegooid en spullen in die beker gestopt zodat hij in mijn tas paste..
Ik heb niemand bekends gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:52 schreef qltel het volgende:
Heb trouwens ook selfies met Harmen, Corry en die presentatrice van Het gevoel van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |