Wil er graag in!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 03:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ben een 4daagse groupsapp gestart, stuur me even een pm/dm om lid te worden of ben je al lid en heb je contacten in je telefoon van hier? Voeg ze even toen
Ik vermoed dat de safetycar geen Mercedes-AMG GT Black Series isquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ar-niet-inhalen.html
Elk jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ar-niet-inhalen.html
*checkt bankrekeningquote:
Nog nooit zo soepel door de start gegaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:37 schreef gers het volgende:
Moeten we eigenlijk nog mopperen over de vernieuwde start
Was rond 4:40 gestart, waarschijnlijk de verkeerde plek gekozenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:48 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nog nooit zo soepel door de start gegaan!
Ja al kan dat ook aan ons liggen. Wij waren om 04:05 op de wedren en hebben de hele tijd het gevoel gehad achteraan te staan. Uiteindelijk 04:35 gestart. Waarschijnlijk komen we morgen een kwartier later.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:37 schreef gers het volgende:
Moeten we eigenlijk nog mopperen over de vernieuwde start
Zeker morgen kan prima want het is bijna een uur korter lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:03 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ja al kan dat ook aan ons liggen. Wij waren om 04:05 op de wedren en hebben de hele tijd het gevoel gehad achteraan te staan. Uiteindelijk 04:35 gestart. Waarschijnlijk komen we morgen een kwartier later.
@qltel ?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:42 schreef DeLuna het volgende:
Omg ik zag iemand met een FOK! T-Shirt bij Jan Willem op radio 2
Bijna vergeten, volgens protocol gemetenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron: https://www.4daagse.nl/de-4daagseweek/routes
@:qltel wil je dit nog even in de OP plakken?
Afstanden voor dit jaar
Ja, dat was ik. Ik heb hem gevraagd voor een selfie en kreeg ook een thermobeker van hem. Geen idee dat dat te zien was..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:42 schreef DeLuna het volgende:
Omg ik zag iemand met een FOK! T-Shirt bij Jan Willem op radio 2
Wat zouden die andere 7 geflikt hebben?quote:Meer dan 800 uitvallers
44.956 wandelaars hebben vandaag de eerste dag van de Vierdaagse uitgelopen. 805 deelnemers zijn uitgevallen of niet gestart, dat maakt de organisatie van de 4Daagse bekend.
Vorig jaar vielen op de eerste wandeldag 218 lopers uit. Dat was aanzienlijk lager dan op dezelfde dag in voorgaande edities, zei de organisatie toen. Het aantal uitvallers van dit jaar is gemiddeld; in 2024 haalden 819 wandelaars de finish niet op Blauwe Dinsdag.
17:09
Twaalf deelnemers gediskwalificeerd
Twaalf wandelaars zijn op de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse gediskwalificeerd. Het gaat om twee militairen die minder dan de vereiste 10 kilo bepakking bij zich hadden en tien reguliere deelnemers.
Die lopers sjoemelden met hun afstand. In ieder geval een van de gediskwalificeerde lopers is in beroep gegaan.
Volgens marsleider Henny Sackers was er dinsdag sprake van een 'heel positief gevoel' onder de wandelaars, dat volgens hem goed te maken zou kunnen hebben met de weersverwachting van deze week. "Geen tropische temperaturen, geen code rood..."
Oh dat was heel tof, leuk voor je!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Ik heb hem gevraagd voor een selfie en kreeg ook een thermobeker van hem. Geen idee dat dat te zien was..
Leuk hoor,grote beker in een doos en ik heb alleen een heuptas bij. Doos dus weggegooid en spullen in die beker gestopt zodat hij in mijn tas paste..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |