Ik heb me nog nooit op zondag aangemeld. IK hoop dat het rond 1 uur niet al te druk is. Anders probeer ik het morgen wel opnieuw..quote:Op zondag 19 juli 2026 10:27 schreef Caland het volgende:
Gisteren toch zo’n 15.000 stappen gezet op de vierdaagsefeesten, we tellen ze maar mee als training. Zo maar eens het bandje ophalen
Voor de zekerheid lopend boodschappen gedaan!quote:Op zondag 19 juli 2026 13:46 schreef pigzwart het volgende:
Missie AVRO-Bode succesvol volbracht en 50 km startbewijs inmiddels om de pols!
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?quote:
We gaan morgen naar het openluchtmuseum, dan de tram maar skippen…quote:Op zondag 19 juli 2026 16:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?
Ik kan nog in lent parkeren en naar de inschrijfplek lopen![]()
Meteen gaan dreigen ookquote:Op zondag 19 juli 2026 16:18 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
We gaan morgen naar het openluchtmuseum, dan de tram maar skippen…….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, staat erin.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron: https://www.4daagse.nl/de-4daagseweek/routes
@:qltel wil je dit nog even in de OP plakken?
Afstanden voor dit jaar
Kolere. Wat heeft die gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157391_8d32ae65
Mijn voeten na 4 dagen wandelen
Oh? Wat dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 05:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik ook wat leuks te doen..
Gezellig, kan je een kopje koffie op de camping halenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De vraag is nu: als je morgen (overmorgen etc) weer naar de supermarkt gaat telt het dan nog als trainen of is het lot al beslist?
Ik kan nog in lent parkeren en naar de inschrijfplek lopen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |