Ik heb niemand bekends gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:52 schreef qltel het volgende:
Heb trouwens ook selfies met Harmen, Corry en die presentatrice van Het gevoel van.
Edit: ik hoorde vandaag iets vaags op de radio over dat mannen verplicht de 50 km moeten lopen. Leek me een broodje aap verhaal maar toch even gegoogeld. Dat is dus echt waarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:08 schreef praadje het volgende:
Oeps, was vergeten iedereen veel plezier en succes te wensen. Bij deze, heel veel plezier en succes. Ik geniet weer mee met jullie verhalen
tot het jaar dat je 50 wordt wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit: ik hoorde vandaag iets vaags op de radio over dat mannen verplicht de 50 km moeten lopen. Leek me een broodje aap verhaal maar toch even gegoogeld. Dat is dus echt waar ik![]()
Gelijke behandeling is alleen een ding wanneer het vrouwen goed uitkomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit: ik hoorde vandaag iets vaags op de radio over dat mannen verplicht de 50 km moeten lopen. Leek me een broodje aap verhaal maar toch even gegoogeld. Dat is dus echt waar![]()
Hoho ik loop ook 50quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gelijke behandeling is alleen een ding wanneer het vrouwen goed uitkomt.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:34 schreef Dariush het volgende:
Had al een tijdje niet gepost, maar nu de 4daagse hier is toch een update:
Gisteren de 50 uitgelopen, maar met meer blaren dan ik had gewild. Ik dacht toen, ik kijk het na wat nachtrust nog even aan, maar mijn lijf had er echt geen zin meer in. Helaas, maar heb in ieder geval toch de eerste dag uit kunnen lopen met veel plezier. Succes voor iedereen vandaag en komende dagen nog!
Oh, en weet iemand wat was er nou aan de hand bij die tunnel bij lent, dat het daar zo proppen en traag was?
ohh mooiii, zag steeds die regen berichten, hoopte dat het meeviel voor julliequote:Op woensdag 22 juli 2026 15:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn binnen! Redelijk weer wel, waren maar korte buitjes!
Dat is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:34 schreef Dariush het volgende:
Had al een tijdje niet gepost, maar nu de 4daagse hier is toch een update:
Gisteren de 50 uitgelopen, maar met meer blaren dan ik had gewild. Ik dacht toen, ik kijk het na wat nachtrust nog even aan, maar mijn lijf had er echt geen zin meer in. Helaas, maar heb in ieder geval toch de eerste dag uit kunnen lopen met veel plezier. Succes voor iedereen vandaag en komende dagen nog!
Oh, en weet iemand wat was er nou aan de hand bij die tunnel bij lent, dat het daar zo proppen en traag was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |