SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook in dit lijstje, meld je dan in dit topic.
Deze prachtige tracker is gemaakt door @Wrapster
En wil je in dit lijstje, post dan een bericht met de tekst: #4daagse ##xx.xkm (xx.x = het aantal kilometers)
Verder nog vragen? Gooi ze hier in de groep. Er zijn diverse FOK!kers die al mee hebben gelopen en je graag van advies voorzien
Met die "en" ertussen werkt het zo te zien niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dan doe ik het wel
Vandaag #4daagse en ##38.1km
Ach ik haal jullie toch nooit meer inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Met die "en" ertussen werkt het zo te zien niet.
Nou je hebt gisteren wel de meeste meters gemaakt!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ach ik haal jullie toch nooit meer in
Aangepast, bedankt!
Het is ook geen wedstrijd.. 😀quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ach ik haal jullie toch nooit meer in
Aangepast, bedankt!
Ziet eruit als een fijne plek om te wandelen. Ik heb vandaag samen met vriendin een rondje om 't Nije Hemelriek gelopen. Geen idee wat de afstand was maar leuke wandeling door de bossen die om de plas heen staan gemaakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:37 schreef Bzzzzp het volgende:
#4daagse ##15.4 km
Vandaag door het nevelwoud gelopen, groot contrast met de afgelopen dagen!
[ link | afbeelding ]
Zeker wel een beetje last van mijn voeten. Maar ik ben ook pas net begonnen met oefenenquote:
@Wrapster Deze wordt niet geteld…quote:Op zondag 17 mei 2026 15:41 schreef pigzwart het volgende:
Lekker gewandeld in de bossen van Parque Nacional de Garajonay. Meteen zo anders dan de vorige twee wandelingen bij San Sebastian de La Gomera. #4daagse ##15,4km.
Zie het idd, lijkt erop dat je niets fout hebt gedaan maar bug in script. Ik check het wel even.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:22 schreef pigzwart het volgende:
[..]
@:Wrapster Deze wordt niet geteld…Heb ik iets niet goed gedaan?
Iets anders maarquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zie het idd, lijkt erop dat je niets fout hebt gedaan maar bug in script. Ik check het wel even.
Of een “ik ben binnen knop” dat we een overzichtje zien wie er per dag gefinisht zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Iets anders maar
Als je toch bezig bent …maar dat is pas leuk in juli als iedereen de vierdaagse loopt: kan er dan onderaan ook een dagtotaal komen?
Vast wel, lijkt me niet al te lastig. De afstand van @pigzwart wordt nu wel meegeteld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Iets anders maar
Als je toch bezig bent …maar dat is pas leuk in juli als iedereen de vierdaagse loopt: kan er dan onderaan ook een dagtotaal komen?
Heldquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me niet al te lastig. De afstand van @:pigzwart wordt nu wel meegeteld.
Dank!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me niet al te lastig. De afstand van @:pigzwart wordt nu wel meegeteld.
Graag gedaan. Was inderdaad kleine moeite.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Held
Al bijna 2500 getrainde kilometers met zijn allen
Het was het puntje achter het getal. Dat ging ongewild door als numeriek maar in een latere stap kon hij er niets mee...quote:
Ik heb het gevoel dat we een paar honderd meter extra moeten lopen op vrijdag , op het oog zo’n 300 meter meer dan afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wel gewoon over die Via Frikandella
Ach, wat is 0,3 km op 200 kilometer..quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we een paar honderd meter extra moeten lopen op vrijdag , op het oog zo’n 300 meter meer dan afgelopen jaren.
Niet dat het veel uit maakt, maar toch 😳
Ho even, nu moeten we streng zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef Bzzzzp het volgende:
Komt goed uit want vorig jaar was dag 4 49,74 km
En wat heuvels extra.. 513 meter hoogteverschil? Die route is vrijwel vlak.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Bzzzzp het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik denk dat ik alle binnenbochten genomen heb
Als je op 1486 meter begon, valt dat best wel mee..quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:11 schreef pigzwart het volgende:
‘Even’ naar 1.487 meter#4daagse ##11km
Viel inderdaad mee 444 meterquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je op 1486 meter begon, valt dat best wel mee..
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hond net uitgelaten, precies 1.9
#4daagse ##1.9km
Hoppa
Goed bezigquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hond net uitgelaten, precies 1.9
#4daagse ##1.9km
Hoppa
Of ik stond scheef, of de zee is scheef…….quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:27 schreef Bzzzzp het volgende:
#4daagse ##15.3km
[ link | afbeelding ]
Prachtige tocht langs bananen plantages, zee en rotsen, laatste dag hier! Morgen de boot naar Tenerife , misschien daar nog een wandeling en dan vliegen naar het zonnige Nederland! Ik ga genieten van de platte wandelkilometers thuis!
Beide niet het geval, de aarde is rond en daardoor loopt de zee afquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:29 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Of ik stond scheef, of de zee is scheef…….
Maar zo veel….quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Beide niet het geval, de aarde is rond en daardoor loopt de zee af
quote:Eentje in de categorie :Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?SPOILER: voor de mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bzzzzp op 30-05-2026 12:06:08 ]
Maandag is er een webinar over veel voorkomende voetproblemen, ik weet niet of het wat is maar misschien wel interessant. (de webinar “hoe kom je mentaal de vierdaagse door” was vreselijk…quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:45 schreef qltel het volgende:
Vandaag #4daagse ##27km gelopen.
Ik had voor mijn Pfalz-avontuur al last van mijn rechtervoet. De eerste 15 gingen vandaag prima. En de laatste 12 gingen slecht..Dat probleem is weer helemaal terug. Ik heb mijn veters onderaan recht naar boven gedaan in de hoop dat dat helpt..
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:08 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Maandag is er een webinar over veel voorkomende voetproblemen, ik weet niet of het wat is maar misschien wel interessant. (de webinar “hoe kom je mentaal de vierdaagse door” was vreselijk…)
https://allesovermassage.(...)-te-doen?cst=channel
Ik ook, een dag of 4 geleden ofzoiets, maar had de melding al weggeklikt dus kon niet meer zien wie de gulle gever wasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:52 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb ineens een abo! Dank aan de schenker!
Oei toch niet weer de schoenen! Je hebt nog wel een dikke maand om nieuwe in te lopen dus dat haal je wel!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.
Ik wil maandag ook langs bij https://www.spacsport.nl/, kijken wat die ervan zeggen en eventueel een voetscan laten maken (en eventueel nog een keer andere schoenen).
Zou je wel verwachtenquote:
Ik weet het niet. Van de week 15 km zonder enig probleem gelopen en daarna ging het heel snel bergafwaarts. Last van mijn tenen en van de wreef. Ik heb zelfs mijn veter nog anders in de schoen gedaan en zo wel weer thuis gekomen. Maar ik wil een kleine 2 maanden van tevoren geen problemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oei toch niet weer de schoenen! Je hebt nog wel een dikke maand om nieuwe in te lopen dus dat haal je wel!
Ik weet niet welke blauwe je bedoelt, maar ik was het in elk geval niet..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zou je wel verwachtenik verdenk nu die blauwe in dit topic er van dit gegeven te hebben
bedankt
![]()
Goed bezig! Ik heb Wel gelezen wie de gulle gever was maar ik weet niet of onze slimme kilometer-teller wil dat ik dat bekend maakquote:Op zondag 31 mei 2026 17:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dit uitzonderlijke bord met een bescheiden aantal uitzonderingen kwam ik ook nog tegen
[ link | afbeelding ]
#4daagse ##41.1km het was eigenlijk best lekker wandelweer en op 1 bui na lekker droog gehouden
Ooeh dan moet dan bijna wel hem zijn, bedankt inpakmeneer!quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb Wel gelezen wie de gulle gever was maar ik weet niet of onze slimme kilometer-teller wil dat ik dat bekend maak![]()
Hier rugpijn, moet zaterdag 50km rondje Ameland lopen maar vraag me soms af hoe…. En soms lijkt het wel redelijk te gaan….
Die smeersels helpen wel iets inderdaad, zo maar een rondje proberen (met 2x een station op de route voor als het niet gaat) en zaterdag maar paracetamol meenemen….quote:Op zondag 31 mei 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ooeh dan moet dan bijna wel hem zijn, bedankt inpakmeneer!
Heb je die gele tube nog die je vorig jaar bij de vierdaagse kreeg, misschien helpt het om het pijnlijk daar mee (in te laten) smeren
Succes!quote:Op maandag 1 juni 2026 08:19 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Die smeersels helpen wel iets inderdaad, zo maar een rondje proberen (met 2x een station op de route voor als het niet gaat) en zaterdag maar paracetamol meenemen….
Konden ze iets voor je doen vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.
Ik wil maandag ook langs bij https://www.spacsport.nl/, kijken wat die ervan zeggen en eventueel een voetscan laten maken (en eventueel nog een keer andere schoenen).
Heleboel schoenen gepast. Voeten gemeten en gescand. Uitgekomen op een paar van Meindl. Maar de verkoper zei zelf al dat het waarschijnlijk niet zou helpen, en dat idee had ik zelf ook.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Konden ze iets voor je doen vandaag?
Klinkt in ieder geval als dat je bij de juiste winkel bent geweest, niets proberen aan te smeren maar eerlijk advies. Zo hoort het ookquote:Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Heleboel schoenen gepast. Voeten gemeten en gescand. Uitgekomen op een paar van Meindl. Maar de verkoper zei zelf al dat het waarschijnlijk niet zou helpen, en dat idee had ik zelf ook.
Vandaag bij fysio langs geweest. Die had deze week geen tijd, maar als er iemand uitvalt belt hij me.
Het ziet er goed uit. Het is kennelijk iets met de spieren in mijn voet. Hij heeft ze al een keer behandeld, volgende week weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hopelijk kan een fysio wel iets voor je doen!
Tot die tijd rust houden? Niet trainen denk ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit. Het is kennelijk iets met de spieren in mijn voet. Hij heeft ze al een keer behandeld, volgende week weer.
Ben ik vergeten te vragen. Maar dat lijkt me inderdaad wel verstandig. Misschien kleine stukjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Tot die tijd rust houden? Niet trainen denk ik?
Even navragen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Ben ik vergeten te vragen. Maar dat lijkt me inderdaad wel verstandig. Misschien kleine stukjes.
En ik wil zo graag weer een wandeling maken..
Gaat je lukken, het zijn altijd de laatste loodjes die het zwaarst zijn, of her nu 30, 40 of 50 is!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##31km
Naar Didam gelopen (vanaf Nijmegen), wegens allerlei omstandigheden een maand niet echt lang kunnen lopen dus die voel ik wel. Vraag me steeds sterker af hoe ik die 20km nog erbij ga lopen en dat 4 dagen achter elkaar. 30 lijkt wel steeds een beetje de max te zijn
Volgend weekend maar eens de 40 dan
Alleen lopen is veel zwaarder dan tijdens de 4daagse met alle mensen, muziek en dergelijke om je heen. Dat gaat je vast en zeker lukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
Naar Didam gelopen (vanaf Nijmegen), wegens allerlei omstandigheden een maand niet echt lang kunnen lopen dus die voel ik wel. Vraag me steeds sterker af hoe ik die 20km nog erbij ga lopen en dat 4 dagen achter elkaar. 30 lijkt wel steeds een beetje de max te zijn
Dit kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:33 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Gaat je lukken, het zijn altijd de laatste loodjes die het zwaarst zijn, of her nu 30, 40 of 50 is!
Geloof me, tijdens de 4daagse draagt het publiek je naar het einde!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het inderdaad een heel stuk anders tijdens de vierdaagse, ik heb redelijk uitgevogeld inmiddels wat voor mij qua voeten intapen het beste werkt. Kreeg nogal snel blaren onder mijn kleine tenen.
Ik merk eerder dat ik met de langere afstanden slecht ga op pauze, maar misschien is dan de oplossing juist wel meer (kleinere) pauzes en iets minder hard lopen inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 00:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Misschien ga je te snel? Als je in dat tempo met pauzes loopt is dat 5,45 km per uur gemiddeld met pauzes erbij, dus als je nu een half uur pauze hebt genomen is dat 6km/ uur wandel tempo.
Met 5.45km/uur reken doe je over de 50km iets meer dan 9 uur (je hebt er 13om binnen te komen) als je zou rekenen met 2 uur speling mag je zelfs nog 2 uur langer er over doen dan jij nu doet en mag je tempo omlaag naar 4.5km/h (inclusief pauze )
Iedereen doet het op zijn eigen manierquote:Op zondag 7 juni 2026 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk eerder dat ik met de langere afstanden slecht ga op pauze, maar misschien is dan de oplossing juist wel meer (kleinere) pauzes en iets minder hard lopen inderdaad.
Ging het deze keer wat beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##27km
Morgen maar weer rond de 30 om een keertje twee dagen gelopen te hebben
#4daagse ##31kmquote:
Ik had ooit een wandelvriendin in centrum Nijmegen (we lopen voorbij het huis waar ze indertijd woonde) en daar staat een fietsenrek voor de deur. Die werd al begin juni weggehaald vanwege de vierdaagse.quote:
Ik denk dat de bankstellen en met lint afgezette stukken om de beste plekjes te reserveren ook snel zullen volgenquote:
Vergis je niet in dat vierdaagseplein en zeker de wedren. Beiden zijn bijzonder saaie parkeerplaatsen..quote:Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef Bzzzzp het volgende:
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
Oh, ik kan je zo vertellen waar alles staat. Maar dat komt ook omdat ik beide situaties ken. Als parkeerplaats en met de 4daagse.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂
(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
Lekker bezig! Wij gaan het weekend weer aan de wandel!quote:Op maandag 15 juni 2026 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo klaar voor vandaag #4daagse ##30.7km
Nee..quote:Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelfquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Het pad van Milsbeek naar Gennep.
Dus hier ergens: https://maps.app.goo.gl/QaTucCtTwV2x7vFa8
Denk je? Die leest vast wel mee.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Klopt. Maar dat was meer vanwege het ooievaarsdorp..quote:Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelf
Dat is misschien wel verstandig….quote:Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat mijn voet wat beter aanvoelt. Dus wil ik morgen maar eens een kort wandelingetje gaan proberen. Het vervelende is dat die pijn de laatste keer pas na zo'n 15 km optrad. Vorige week deed het al pijn als ik ernaar keek, maar nu voelt het vreemd genoeg beter aan. Dus misschien morgen maar eens 5+ gaan proberen..
Ik vrees dat ik de 50 nog een keertje oversla en dat ik maximaal 40 ga doen..
Ben bang van wel, dus nogmaals proberen: #4daagse ##30.6kmquote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Hij staat erbij! Het viel me ook al op dat de datum van vandaag was toen je er nog niet bij stond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat we stuk zijn, mijn registratie komt er niet meer door
Hoe herkennen we je?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier zal ik op donderdagochtend weer staan.
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven..quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Hoe herkennen we je?![]()
En mevrouw qltel kan wel voor 4 dagen kwartet stempels maken voor wie het het eerst compleet heeft! (Of is ze er niet alle dagen? Zou ik ook snappen!)
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voorquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven..
Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, in de whatsappgroep waar ik in zit. Toen kwamen een aantal haar onbekende mensen haar groeten..
Ik had toen een foto rondgestuurd..quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voor
Ja, ze was wel verrast en vond het leuk.quote:
Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genererenquote:
Oh, dat zou mooi zijn.. Ik wilde alles al handmatig gaan tellen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genereren
Er zitten nog wat foutjes in die ben ik aan het wegpoetsen
Straks of morgen is er een oplossing
Niet dat ik weet..quote:
Wat cool dat je dat kan! (En wil, voor mij is dit magie!)quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genereren
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oeps, ik zie net dat er een hickup of zoiets ergens heeft plaatsgevonden. Zo te zien was er gewoon een 0 weggevallen want ik zit nu weer op 630.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het gaat wel lukken maar moet alleen de file nog ergens kwijt
Misschien leest wrapster nog meequote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie net dat er een hickup of zoiets ergens heeft plaatsgevonden. Zo te zien was er gewoon een 0 weggevallen want ik zit nu weer op 630.
Een alternatief is altijd goed! Ik ken Gemini verder niet, maar ik heb door Microsoft Copilot ook al aardig ingewikkelde scripts laten maken voor Home assistant.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Misschien leest wrapster nog mee
Anders heb ik een alternatief achter de hand, gemini heeft goed werk geleverd
Dat kan ik me goed voorstellen. Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn nog aan het wandelen, net het speuldepad gelopen en nu even afkoelen op het Uddelemeerpad, veel open velden, best warm!
Als je dit ziet krijg je toch de 4daagse- kriebelsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:02 schreef qltel het volgende:
De Marikenstraat in Nijmegen is er al klaar voor..
[ link | afbeelding ]
pfoe, jullie hebben wel het warmste gedeelte van de dag uitgekozen om te wandelen ...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn nog aan het wandelen, net het speuldepad gelopen en nu even afkoelen op het Uddelemeerpad, veel open velden, best warm!
Vandaag pakken we het beter aan!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
pfoe, jullie hebben wel het warmste gedeelte van de dag uitgekozen om te wandelen ...
Ik wilde om 8 uur vertrekken en toen was er net een stortbui.. Daarna alsnog vertrokken en gelukkig droog gebleven. #4daagse ##12,7kmquote:
Dat is minder….quote:Op zondag 21 juni 2026 11:44 schreef qltel het volgende:
Ik voel mijn voet trouwens wel, maar het valt niet tegen. Morgen weer fysio..
Ja en nee.. Op zich is het niet zo gek dat ik wat voel in mijn voeten na zo'n wandeling. Ik weet alleen niet of dit vergelijkbaar is met de eerdere problemen. Ik ga deze week gewoon stapje voor stapje verder met opbouwen en kijken hoe het gaat.quote:
Jullie liever dan ik, ik ga wel weer aan de kant zitten met een ventilator als het zo warm is. (ik woon aan de route van woensdag en we zitten altijd buiten)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |