abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220862198
#4daagse ##15.3km


Prachtige tocht langs bananen plantages, zee en rotsen, laatste dag hier! Morgen de boot naar Tenerife , misschien daar nog een wandeling en dan vliegen naar het zonnige Nederland! Ik ga genieten van de platte wandelkilometers thuis!
pi_220862207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:27 schreef Bzzzzp het volgende:
#4daagse ##15.3km

[ link | afbeelding ]
Prachtige tocht langs bananen plantages, zee en rotsen, laatste dag hier! Morgen de boot naar Tenerife , misschien daar nog een wandeling en dan vliegen naar het zonnige Nederland! Ik ga genieten van de platte wandelkilometers thuis!
Of ik stond scheef, of de zee is scheef…….
pi_220862216
Heerlijke gevarieerde wandeling, bergen, groen, erg afgelegen, uitzicht op zee en ondanks de hoogteverschillen meestal makkelijk loopbaar #4daagse ##15.3km

[ Bericht 0% gewijzigd door pigzwart op 22-05-2026 17:40:44 (Puntje of komma?) ]
pi_220862340
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:29 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Of ik stond scheef, of de zee is scheef…….
Beide niet het geval, de aarde is rond en daardoor loopt de zee af :7
pi_220862380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Beide niet het geval, de aarde is rond en daardoor loopt de zee af :7
Maar zo veel…. :N
pi_220886672
Mooie wandeldag in Nationaal Park De Hoge Veluwe inclusief een rondje door de beeldentuin van het Kröller-Müller Museum #4daagse ##10.2km
pi_220886674
#4daagse ##10,2 stukje gelopen die de hoge Veluwe en de beeldentuin van Kruller Moller.
En nog wat rond gefietst daar! (Dat was met de warmte eigenlijk fijner dan lopen)
pi_220888343
Het was aardig aan de temperatuur maar ben om 6 uur begonnen toen het nog lekker was #4daagse ##37.2km
pi_220893580
quote:
Eentje in de categorie : :@

SPOILER: voor de mannen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:15 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893724
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220896002
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Iemand die dit ook heeft of dit probleem anders opgelost heeft?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 mei 2026 @ 21:45:16 #62
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220908939
Vandaag #4daagse ##27km gelopen.

Ik had voor mijn Pfalz-avontuur al last van mijn rechtervoet. De eerste 15 gingen vandaag prima. En de laatste 12 gingen slecht.. :( Dat probleem is weer helemaal terug. Ik heb mijn veters onderaan recht naar boven gedaan in de hoop dat dat helpt..
pi_220918880
Ik heb ineens een abo! Dank aan de schenker!

Uit de Gelderlander:

Al bijna drieduizend tickets Vierdaagse teruggegeven aan organisatie: lopers op wachtlijst mogen nog één week hopen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Bzzzzp op 30-05-2026 12:06:08 ]
pi_220919350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:45 schreef qltel het volgende:
Vandaag #4daagse ##27km gelopen.

Ik had voor mijn Pfalz-avontuur al last van mijn rechtervoet. De eerste 15 gingen vandaag prima. En de laatste 12 gingen slecht.. :( Dat probleem is weer helemaal terug. Ik heb mijn veters onderaan recht naar boven gedaan in de hoop dat dat helpt..
Maandag is er een webinar over veel voorkomende voetproblemen, ik weet niet of het wat is maar misschien wel interessant. (de webinar “hoe kom je mentaal de vierdaagse door” was vreselijk… :@ )

https://allesovermassage.(...)-te-doen?cst=channel

[ Bericht 1% gewijzigd door Bzzzzp op 30-05-2026 12:14:09 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 12:31:37 #65
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220919494
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:08 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Maandag is er een webinar over veel voorkomende voetproblemen, ik weet niet of het wat is maar misschien wel interessant. (de webinar “hoe kom je mentaal de vierdaagse door” was vreselijk… :@ )

https://allesovermassage.(...)-te-doen?cst=channel
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.

Ik wil maandag ook langs bij https://www.spacsport.nl/, kijken wat die ervan zeggen en eventueel een voetscan laten maken (en eventueel nog een keer andere schoenen).
pi_220919859
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:52 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb ineens een abo! Dank aan de schenker!

Ik ook, een dag of 4 geleden ofzoiets, maar had de melding al weggeklikt dus kon niet meer zien wie de gulle gever was :@
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 13:06:20 #67
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220919880
Oh, dat is aardig. 4daagsefan misschien??
pi_220920236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:31 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.

Ik wil maandag ook langs bij https://www.spacsport.nl/, kijken wat die ervan zeggen en eventueel een voetscan laten maken (en eventueel nog een keer andere schoenen).
Oei toch niet weer de schoenen! Je hebt nog wel een dikke maand om nieuwe in te lopen dus dat haal je wel!

Mijn voeten zijn aan de brede (110mm) kant, ik merkte dat ik hele rare klachten kreeg bij schoenen die te smal zijn (normale breedte voor de meeste mensen), de maat: 2e van Brooks biedt uitkomst voor mij, de hoge drukpunten op de hielen los ik op met zolen die in het midden ondersteunen. ik neem aan dat ze het mee nemen maar houdt zelf de breedte ook even in de gaten





Succes in iedergeval! Je voetjes moeten toch echt het meeste werk doen (ik denk dat daarna je brein komt en de mindset die je hebt om het te halen )
pi_220920252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:06 schreef qltel het volgende:
Oh, dat is aardig. 4daagsefan misschien??
Zou je wel verwachten _O- ik verdenk nu die blauwe in dit topic er van dit gegeven te hebben ;) bedankt ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:37 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220920325
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Oei toch niet weer de schoenen! Je hebt nog wel een dikke maand om nieuwe in te lopen dus dat haal je wel!
Ik weet het niet. Van de week 15 km zonder enig probleem gelopen en daarna ging het heel snel bergafwaarts. Last van mijn tenen en van de wreef. Ik heb zelfs mijn veter nog anders in de schoen gedaan en zo wel weer thuis gekomen. Maar ik wil een kleine 2 maanden van tevoren geen problemen eigenlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Zou je wel verwachten _O- ik verdenk nu die blauwe in dit topic er van dit gegeven te hebben ;) bedankt ^O^
Ik weet niet welke blauwe je bedoelt, maar ik was het in elk geval niet..
pi_220924402
Dat dacht ik dat jij het was, hmmmm,
pi_220930472




En dit uitzonderlijke bord met een bescheiden aantal uitzonderingen kwam ik ook nog tegen _O-


#4daagse ##41.1km het was eigenlijk best lekker wandelweer en op 1 bui na lekker droog gehouden
pi_220930588
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

En dit uitzonderlijke bord met een bescheiden aantal uitzonderingen kwam ik ook nog tegen _O-
[ link | afbeelding ]

#4daagse ##41.1km het was eigenlijk best lekker wandelweer en op 1 bui na lekker droog gehouden
Goed bezig! Ik heb Wel gelezen wie de gulle gever was maar ik weet niet of onze slimme kilometer-teller wil dat ik dat bekend maak :+

Hier rugpijn, moet zaterdag 50km rondje Ameland lopen maar vraag me soms af hoe…. En soms lijkt het wel redelijk te gaan….
pi_220930750
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Goed bezig! Ik heb Wel gelezen wie de gulle gever was maar ik weet niet of onze slimme kilometer-teller wil dat ik dat bekend maak :+

Hier rugpijn, moet zaterdag 50km rondje Ameland lopen maar vraag me soms af hoe…. En soms lijkt het wel redelijk te gaan….
Ooeh dan moet dan bijna wel hem zijn, bedankt inpakmeneer! _O_

Heb je die gele tube nog die je vorig jaar bij de vierdaagse kreeg, misschien helpt het om het pijnlijk daar mee (in te laten) smeren
pi_220933641
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ooeh dan moet dan bijna wel hem zijn, bedankt inpakmeneer! _O_

Heb je die gele tube nog die je vorig jaar bij de vierdaagse kreeg, misschien helpt het om het pijnlijk daar mee (in te laten) smeren
Die smeersels helpen wel iets inderdaad, zo maar een rondje proberen (met 2x een station op de route voor als het niet gaat) en zaterdag maar paracetamol meenemen….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')