Succes!quote:Op maandag 1 juni 2026 08:19 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Die smeersels helpen wel iets inderdaad, zo maar een rondje proberen (met 2x een station op de route voor als het niet gaat) en zaterdag maar paracetamol meenemen….
Konden ze iets voor je doen vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, misschien moet ik daar dan maar even naar gaan kijken.
Ik wil maandag ook langs bij https://www.spacsport.nl/, kijken wat die ervan zeggen en eventueel een voetscan laten maken (en eventueel nog een keer andere schoenen).
Heleboel schoenen gepast. Voeten gemeten en gescand. Uitgekomen op een paar van Meindl. Maar de verkoper zei zelf al dat het waarschijnlijk niet zou helpen, en dat idee had ik zelf ook.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Konden ze iets voor je doen vandaag?
Klinkt in ieder geval als dat je bij de juiste winkel bent geweest, niets proberen aan te smeren maar eerlijk advies. Zo hoort het ookquote:Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Heleboel schoenen gepast. Voeten gemeten en gescand. Uitgekomen op een paar van Meindl. Maar de verkoper zei zelf al dat het waarschijnlijk niet zou helpen, en dat idee had ik zelf ook.
Vandaag bij fysio langs geweest. Die had deze week geen tijd, maar als er iemand uitvalt belt hij me.
Het ziet er goed uit. Het is kennelijk iets met de spieren in mijn voet. Hij heeft ze al een keer behandeld, volgende week weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hopelijk kan een fysio wel iets voor je doen!
Tot die tijd rust houden? Niet trainen denk ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit. Het is kennelijk iets met de spieren in mijn voet. Hij heeft ze al een keer behandeld, volgende week weer.
Ben ik vergeten te vragen. Maar dat lijkt me inderdaad wel verstandig. Misschien kleine stukjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Tot die tijd rust houden? Niet trainen denk ik?
Even navragen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Ben ik vergeten te vragen. Maar dat lijkt me inderdaad wel verstandig. Misschien kleine stukjes.
En ik wil zo graag weer een wandeling maken..
Gaat je lukken, het zijn altijd de laatste loodjes die het zwaarst zijn, of her nu 30, 40 of 50 is!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##31km
Naar Didam gelopen (vanaf Nijmegen), wegens allerlei omstandigheden een maand niet echt lang kunnen lopen dus die voel ik wel. Vraag me steeds sterker af hoe ik die 20km nog erbij ga lopen en dat 4 dagen achter elkaar. 30 lijkt wel steeds een beetje de max te zijn
Volgend weekend maar eens de 40 dan
Alleen lopen is veel zwaarder dan tijdens de 4daagse met alle mensen, muziek en dergelijke om je heen. Dat gaat je vast en zeker lukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:16 schreef Caland het volgende:
Naar Didam gelopen (vanaf Nijmegen), wegens allerlei omstandigheden een maand niet echt lang kunnen lopen dus die voel ik wel. Vraag me steeds sterker af hoe ik die 20km nog erbij ga lopen en dat 4 dagen achter elkaar. 30 lijkt wel steeds een beetje de max te zijn
Dit kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:33 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Gaat je lukken, het zijn altijd de laatste loodjes die het zwaarst zijn, of her nu 30, 40 of 50 is!
Geloof me, tijdens de 4daagse draagt het publiek je naar het einde!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het inderdaad een heel stuk anders tijdens de vierdaagse, ik heb redelijk uitgevogeld inmiddels wat voor mij qua voeten intapen het beste werkt. Kreeg nogal snel blaren onder mijn kleine tenen.
Ik merk eerder dat ik met de langere afstanden slecht ga op pauze, maar misschien is dan de oplossing juist wel meer (kleinere) pauzes en iets minder hard lopen inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 00:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Misschien ga je te snel? Als je in dat tempo met pauzes loopt is dat 5,45 km per uur gemiddeld met pauzes erbij, dus als je nu een half uur pauze hebt genomen is dat 6km/ uur wandel tempo.
Met 5.45km/uur reken doe je over de 50km iets meer dan 9 uur (je hebt er 13om binnen te komen) als je zou rekenen met 2 uur speling mag je zelfs nog 2 uur langer er over doen dan jij nu doet en mag je tempo omlaag naar 4.5km/h (inclusief pauze )
Iedereen doet het op zijn eigen manierquote:Op zondag 7 juni 2026 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk eerder dat ik met de langere afstanden slecht ga op pauze, maar misschien is dan de oplossing juist wel meer (kleinere) pauzes en iets minder hard lopen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |