abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221027790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##27km

Morgen maar weer rond de 30 om een keertje twee dagen gelopen te hebben
Ging het deze keer wat beter?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:32:52 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221030441
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ging het deze keer wat beter?
#4daagse ##31km

Ging best prima, spierpijn wordt steeds minder, blaren onder mijn tenen ook niet meer. Kreeg vandaag op een gegeven moment wel flink last van een scheen maar daar was ook wel doorheen te lopen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221040878
Her en der worden er nu al zaken (versiering in ons overdekt winkelcentrum en stoplichten bijvoorbeeld) klaargezet voor de Vierdaagse. Hoop dat de versiering buiten ook snel volgt; ziet er altijd zo gezellig uit!
pi_221041410
:o dat is op tijd!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2026 @ 19:09:57 #105
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221041545
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef Bzzzzp het volgende:
:o dat is op tijd!
Ik had ooit een wandelvriendin in centrum Nijmegen (we lopen voorbij het huis waar ze indertijd woonde) en daar staat een fietsenrek voor de deur. Die werd al begin juni weggehaald vanwege de vierdaagse.
pi_221048642
Gister vergeten te loggen maar het was een afstand van #4daagse ##37.2km

Nu weer op pad, iets minder, rond de 30 dus die komt vandaag nog er achteraan
pi_221049655
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef Bzzzzp het volgende:
:o dat is op tijd!
Ik denk dat de bankstellen en met lint afgezette stukken om de beste plekjes te reserveren ook snel zullen volgen :D.
Al proberen ze dat op de St Anna in Nijmegen wel te weren met borden met de waarschuwing dat dit wordt opgeruimd als het er voor een bepaalde datum al staat.

Oh en Kamp Heumensoord wordt ook al opgebouwd *O* !
pi_221049985
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:09:06 #109
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050322
quote:
89s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef Bzzzzp het volgende:
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
Vergis je niet in dat vierdaagseplein en zeker de wedren. Beiden zijn bijzonder saaie parkeerplaatsen.. :)
pi_221050455
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂

(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:43:00 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050698
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂

(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
Oh, ik kan je zo vertellen waar alles staat. Maar dat komt ook omdat ik beide situaties ken. Als parkeerplaats en met de 4daagse.

Ik maak wel eens foto's van plekken langs de route voor een whatsappgroep met 4daagse-deelnemers en voor de meesten is het enorm lastig te raden.. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:49:00 #112
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050798


Deze bijvoorbeeld
pi_221051338
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze bijvoorbeeld
Je plaatje is nog onder beoordeling staat er
pi_221051340
Zo klaar voor vandaag

[ Bericht 30% gewijzigd door SnodeSnuiter op 18-06-2026 21:24:29 ]
pi_221051474
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo klaar voor vandaag #4daagse ##30.7km
Lekker bezig! Wij gaan het weekend weer aan de wandel!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 16:12:55 #116
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221051594
Poging 2


pi_221051636
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:12 schreef qltel het volgende:
Poging 2


[ link | afbeelding ]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 16:34:51 #118
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221051726
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef pigzwart het volgende:

[..]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
Nee.. :)
pi_221052255
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:12 schreef qltel het volgende:
Poging 2


[ link | afbeelding ]
Is dit ook op de 50km route?
pi_221052475
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:34 schreef qltel het volgende:

[..]
Nee.. :)
Haha, dan doe ik de rest die het niet weet eer aan |:(
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 18:27:05 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221052576
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Is dit ook op de 50km route?
Jazeker..
pi_221053062
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:27 schreef qltel het volgende:

[..]
Jazeker..
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet -O-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 19:52:49 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221053799
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet -O-
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?
pi_221054067
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?
Ja! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 20:12:58 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221054132
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Ja! *O*
Het pad van Milsbeek naar Gennep.

Dus hier ergens: https://maps.app.goo.gl/QaTucCtTwV2x7vFa8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')