abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221027790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##27km

Morgen maar weer rond de 30 om een keertje twee dagen gelopen te hebben
Ging het deze keer wat beter?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:32:52 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221030441
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ging het deze keer wat beter?
#4daagse ##31km

Ging best prima, spierpijn wordt steeds minder, blaren onder mijn tenen ook niet meer. Kreeg vandaag op een gegeven moment wel flink last van een scheen maar daar was ook wel doorheen te lopen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221040878
Her en der worden er nu al zaken (versiering in ons overdekt winkelcentrum en stoplichten bijvoorbeeld) klaargezet voor de Vierdaagse. Hoop dat de versiering buiten ook snel volgt; ziet er altijd zo gezellig uit!
pi_221041410
:o dat is op tijd!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2026 @ 19:09:57 #105
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221041545
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef Bzzzzp het volgende:
:o dat is op tijd!
Ik had ooit een wandelvriendin in centrum Nijmegen (we lopen voorbij het huis waar ze indertijd woonde) en daar staat een fietsenrek voor de deur. Die werd al begin juni weggehaald vanwege de vierdaagse.
pi_221048642
Gister vergeten te loggen maar het was een afstand van #4daagse ##37.2km

Nu weer op pad, iets minder, rond de 30 dus die komt vandaag nog er achteraan
pi_221049655
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:03 schreef Bzzzzp het volgende:
:o dat is op tijd!
Ik denk dat de bankstellen en met lint afgezette stukken om de beste plekjes te reserveren ook snel zullen volgen :D.
Al proberen ze dat op de St Anna in Nijmegen wel te weren met borden met de waarschuwing dat dit wordt opgeruimd als het er voor een bepaalde datum al staat.

Oh en Kamp Heumensoord wordt ook al opgebouwd *O* !
pi_221049985
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:09:06 #109
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050322
quote:
89s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef Bzzzzp het volgende:
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
Vergis je niet in dat vierdaagseplein en zeker de wedren. Beiden zijn bijzonder saaie parkeerplaatsen.. :)
pi_221050455
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂

(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:43:00 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050698
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂

(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
Oh, ik kan je zo vertellen waar alles staat. Maar dat komt ook omdat ik beide situaties ken. Als parkeerplaats en met de 4daagse.

Ik maak wel eens foto's van plekken langs de route voor een whatsappgroep met 4daagse-deelnemers en voor de meesten is het enorm lastig te raden.. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:49:00 #112
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221050798


Deze bijvoorbeeld
pi_221051338
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze bijvoorbeeld
Je plaatje is nog onder beoordeling staat er
pi_221051340
Zo klaar voor vandaag

[ Bericht 30% gewijzigd door SnodeSnuiter op 18-06-2026 21:24:29 ]
pi_221051474
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo klaar voor vandaag #4daagse ##30.7km
Lekker bezig! Wij gaan het weekend weer aan de wandel!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 16:12:55 #116
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221051594
Poging 2


pi_221051636
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:12 schreef qltel het volgende:
Poging 2


[ link | afbeelding ]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 16:34:51 #118
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221051726
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef pigzwart het volgende:

[..]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
Nee.. :)
pi_221052255
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:12 schreef qltel het volgende:
Poging 2


[ link | afbeelding ]
Is dit ook op de 50km route?
pi_221052475
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:34 schreef qltel het volgende:

[..]
Nee.. :)
Haha, dan doe ik de rest die het niet weet eer aan |:(
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 18:27:05 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221052576
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Is dit ook op de 50km route?
Jazeker..
pi_221053062
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:27 schreef qltel het volgende:

[..]
Jazeker..
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet -O-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 19:52:49 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221053799
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet -O-
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?
pi_221054067
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?
Ja! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 20:12:58 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221054132
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Ja! *O*
Het pad van Milsbeek naar Gennep.

Dus hier ergens: https://maps.app.goo.gl/QaTucCtTwV2x7vFa8
pi_221054189
Het. Ooievaarsdorp!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 20:22:26 #127
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221054249
pi_221054271
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef qltel het volgende:

[..]
Het pad van Milsbeek naar Gennep.

Dus hier ergens: https://maps.app.goo.gl/QaTucCtTwV2x7vFa8
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelf
pi_221054627
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 21:52:32 #130
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221055797
quote:
15s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Denk je? Die leest vast wel mee.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 21:53:05 #131
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221055806
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelf
Klopt. Maar dat was meer vanwege het ooievaarsdorp.. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 21:55:19 #132
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221055838
Ik heb trouwens het gevoel dat mijn voet wat beter aanvoelt. Dus wil ik morgen maar eens een kort wandelingetje gaan proberen. Het vervelende is dat die pijn de laatste keer pas na zo'n 15 km optrad. Vorige week deed het al pijn als ik ernaar keek, maar nu voelt het vreemd genoeg beter aan. Dus misschien morgen maar eens 5+ gaan proberen..

Ik vrees dat ik de 50 nog een keertje oversla en dat ik maximaal 40 ga doen.. ;(
pi_221058123
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat mijn voet wat beter aanvoelt. Dus wil ik morgen maar eens een kort wandelingetje gaan proberen. Het vervelende is dat die pijn de laatste keer pas na zo'n 15 km optrad. Vorige week deed het al pijn als ik ernaar keek, maar nu voelt het vreemd genoeg beter aan. Dus misschien morgen maar eens 5+ gaan proberen..

Ik vrees dat ik de 50 nog een keertje oversla en dat ik maximaal 40 ga doen.. ;(
Dat is misschien wel verstandig….
pi_221058778
quote:
15s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Ben bang van wel, dus nogmaals proberen: #4daagse ##30.6km

[ Bericht 0% gewijzigd door SnodeSnuiter op 16-06-2026 10:21:47 ]
pi_221058785
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:12 schreef Wrapster het volgende:
Tot nooit :W
Hierom dus :'(
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 09:55:21 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221058898
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Hierom dus :'(
Oh shit.. :'(
pi_221059069
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:55 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh shit.. :'(
Ik denk dat we stuk zijn, mijn registratie komt er niet meer door
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 10:47:15 #138
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221059410
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik denk dat we stuk zijn, mijn registratie komt er niet meer door
Hij staat erbij! Het viel me ook al op dat de datum van vandaag was toen je er nog niet bij stond.
pi_221060002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Hierom dus :'(
Hier doelde ik inderdaad op…
pi_221060710
Misschien een bug omdat ik 2 afstanden op de zelfde dag instuurde, vandaag de herhaling geprobeerd wat hij ook niet pakte, daarna een edit naar 100 meter minder en dat ging wel.

Hoe dan ook de puntjes tellen weer, maar inhalen doe ik jou en pigzwart niet meer (denk ik :7 )
pi_221064708
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:22 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier zal ik op donderdagochtend weer staan *O*.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 18:28:24 #142
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221071483
Vandaag 3e afspraak bij fysio. Hij weet de spiertjes in mijn voet nog steeds feilloos te vinden en dat doet nog steeds heel erg pijn.

Maar om de 1 of andere reden voelde ik dat ik weer moest gaan wandelen. En dus gedaan. precies 5 km. Ik zweet als een otter, maar geen last van mijn voeten. Maar goed, de laatste grote wandeling was dat ook pas na 15 a 17 km. We gaan het zien.

#4daagse ##5km
pi_221072027
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:10 schreef Anne het volgende:

[..]
Hier zal ik op donderdagochtend weer staan *O*.
Hoe herkennen we je? :o

En mevrouw qltel kan wel voor 4 dagen kwartet stempels maken voor wie het het eerst compleet heeft! (Of is ze er niet alle dagen? Zou ik ook snappen!)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 19:31:17 #144
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221072086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Hoe herkennen we je? :o

En mevrouw qltel kan wel voor 4 dagen kwartet stempels maken voor wie het het eerst compleet heeft! (Of is ze er niet alle dagen? Zou ik ook snappen!)
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven.. :)

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, in de whatsappgroep waar ik in zit. Toen kwamen een aantal haar onbekende mensen haar groeten.. _O-
pi_221072163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:31 schreef qltel het volgende:

[..]
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven.. :)

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, in de whatsappgroep waar ik in zit. Toen kwamen een aantal haar onbekende mensen haar groeten.. _O-
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voor *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 19:42:00 #146
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221072244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voor *O*
Ik had toen een foto rondgestuurd.. :)
pi_221072250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Hierom dus :'(
Echt :'(
pi_221072268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:42 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik had toen een foto rondgestuurd.. :)
_O- zal ze leuk gevonden hebben
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 19:57:36 #149
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221072515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
_O- zal ze leuk gevonden hebben
Ja, ze was wel verrast en vond het leuk.

Ik loop met die groep trouwens op zondag mee met de vlaggenparade.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 13:40:30 #150
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221079258
Huh, mijn totaal is ineens 63 km.. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')