Ging het deze keer wat beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef Caland het volgende:
#4daagse ##27km
Morgen maar weer rond de 30 om een keertje twee dagen gelopen te hebben
#4daagse ##31kmquote:
Ik had ooit een wandelvriendin in centrum Nijmegen (we lopen voorbij het huis waar ze indertijd woonde) en daar staat een fietsenrek voor de deur. Die werd al begin juni weggehaald vanwege de vierdaagse.quote:
Ik denk dat de bankstellen en met lint afgezette stukken om de beste plekjes te reserveren ook snel zullen volgenquote:
Vergis je niet in dat vierdaagseplein en zeker de wedren. Beiden zijn bijzonder saaie parkeerplaatsen..quote:Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef Bzzzzp het volgende:
Dan zet ik mijn bordje "gereserveerd" ook maar vast op het 4 daagse plein!
Oh, ik kan je zo vertellen waar alles staat. Maar dat komt ook omdat ik beide situaties ken. Als parkeerplaats en met de 4daagse.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Even googlemaps gecheckt, je hebt gelijk! Ik herken het nauwelijks….
Wij zitten altijd na afloop aan de biertafels bij een mooi gebouw onder de bomen, bij wat drank en snackwagens direct bij de finish maar kan het zo niet aanwijzen 😂
(Mijn vrienden terug vinden als ik een rondje heb gehaald gaat ook altijd mis dus mogelijk ligt het aan mijn geografische debiliteit…..)
Lekker bezig! Wij gaan het weekend weer aan de wandel!quote:Op maandag 15 juni 2026 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo klaar voor vandaag #4daagse ##30.7km
Nee..quote:Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Mooi plaatje! Is dat op het laatste stuk tussen Cuijk en Mook?
Ook niet.. Zal ik het maar zeggen?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de laan achterin bij niftrik naar de snelwegtunnel, maar ik zie de snelweg niet
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelfquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Het pad van Milsbeek naar Gennep.
Dus hier ergens: https://maps.app.goo.gl/QaTucCtTwV2x7vFa8
Denk je? Die leest vast wel mee.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Klopt. Maar dat was meer vanwege het ooievaarsdorp..quote:Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oh toch wel, ik had het idee dat het er daar anders uit ziet als we door dat natuurgebied lopen, die andere is in Gennep zelf
Dat is misschien wel verstandig….quote:Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat mijn voet wat beter aanvoelt. Dus wil ik morgen maar eens een kort wandelingetje gaan proberen. Het vervelende is dat die pijn de laatste keer pas na zo'n 15 km optrad. Vorige week deed het al pijn als ik ernaar keek, maar nu voelt het vreemd genoeg beter aan. Dus misschien morgen maar eens 5+ gaan proberen..
Ik vrees dat ik de 50 nog een keertje oversla en dat ik maximaal 40 ga doen..
Ben bang van wel, dus nogmaals proberen: #4daagse ##30.6kmquote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Bzzzzp het volgende:
....volgens mij zijn we onderweg wel Wrapster verloren...
Hij staat erbij! Het viel me ook al op dat de datum van vandaag was toen je er nog niet bij stond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat we stuk zijn, mijn registratie komt er niet meer door
Hoe herkennen we je?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier zal ik op donderdagochtend weer staan.
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven..quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Hoe herkennen we je?![]()
En mevrouw qltel kan wel voor 4 dagen kwartet stempels maken voor wie het het eerst compleet heeft! (Of is ze er niet alle dagen? Zou ik ook snappen!)
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voorquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, ze is er op dinsdag en vrijdag.. Ik kan de locaties tzt doorgeven..
Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, in de whatsappgroep waar ik in zit. Toen kwamen een aantal haar onbekende mensen haar groeten..
Ik had toen een foto rondgestuurd..quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent zoeken is best een leuke en moeilijk afleiding, ik ben voor
Ja, ze was wel verrast en vond het leuk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |