Ray zei ooit:quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:41 schreef qltel het volgende:
Het is wel verstandig, maar niet fijn..
[ link | afbeelding ]
Ray? Van Anita?quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ray zei ooit:
Pijn is een emotie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
…..en emoties kan je uitschakelenquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ray zei ooit:
Pijn is een emotie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:13 schreef Bzzzzp het volgende:
Wanneer gaan jullie het bandje ophalen? Wij zondag! (Meestal meteen rond 13.00)Ook zondag, dan Rutger van Barneveld (kunnen we alvast aan dat schijtnummer wennen) en dan het strandje bij Lent voor het vuurwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat strandje ziet er altijd heel gezellig uit maar nog nooit geweest, dat is ook een goed idee!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zondag, dan Rutger van Barneveld (kunnen we alvast aan dat schijtnummer wennen) en dan het strandje bij Lent voor het vuurwerk
Moet er wel steeds vroeger zijn, kleedje mee en je hebt mooie plekken daar hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat strandje ziet er altijd heel gezellig uit maar nog nooit geweest, dat is ook een goed idee!
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:13 schreef Bzzzzp het volgende:
Wanneer gaan jullie het bandje ophalen? Wij zondag! (Meestal meteen rond 13.00)Maandagmiddag. Nadat we zijn ingecheckt bij ons logeeradresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
Oh dan moet ik doorlopenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:50 schreef qltel het volgende:
Belangrijke vraag ook, wanneer meld je je af op vrijdag? Ik zie dat Dries Roelvink van 17:00 tot 17:30 optreed dus ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die pas na 17:30 hun beloning gaan halen..
Well played sir!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef qltel het volgende:
Vandaag ook nog even gelopen. Bekend bosrondje in een klein bos hier in de buurt. #4daagse ##7,6km
Die maak ik over ruim een week wel. En dan zelfs 4x..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Moet je deze week nog even 40km extra maken
Anders ben je het plekje weer kwijt
Wat ik bedoelde: wij ook, maar dan 10km per dag meerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Die maak ik over ruim een week wel. En dan zelfs 4x..
Gelukkig is het geen wedstrijd...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: wij ook, maar dan 10km per dag meer
En de regenhoeveelheid neemt ook nog af..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als dit het ook echt gaat worden zouden we heel dankbaar mogen zijn
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:15 schreef qltel het volgende:
[..]
En de regenhoeveelheid neemt ook nog af..
Kijk aan, lekker bezig geweest samen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:50 schreef Bzzzzp het volgende:
Geen wedstrijd? Wij hebben onze vrienden gedwongen tot #4daagse #9km (en 11km gefietst op de hoge Veluwe,nu aan het verdiende biertje op de camping in Otterlo 😊)
Ze hebben de smaak te pakken!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:14 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
En ze stellen nu voor morgen weer 5/6km te wandelen, 4 daagse lopers om de dop!
Komt goed, nu even rustig aan doen en over 9 dagen gaan genieten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef spleeh het volgende:
#4daagse #43km
Niet helemaal lekker gelopen. Laatste uur met pijntjes gelopen. Mentaal niet echt lekker een week voor de vierdaagse. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef spleeh het volgende:
#4daagse #43km
Niet helemaal lekker gelopen. Laatste uur met pijntjes gelopen. Mentaal niet echt lekker een week voor de vierdaagse. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.
Ergens heb je ijdele hoop dat het dit jaar pijnvrij lukt :-)quote:Op zondag 12 juli 2026 06:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed bezig!
En die pijntjes voel je volgende week niet. Of je voelt ze wel, maar het publiek motiveert je om door te lopen.
En anders heb je altijd nog roze smarties..quote:Op zondag 12 juli 2026 12:05 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ergens heb je ijdele hoop dat het dit jaar pijnvrij lukt :-)
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:29 schreef qltel het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog roze smarties..
[ afbeelding ]
Ik wil dat moment zo lang mogelijk uit stellen. Ik liep vorig jaar zeer makkelijk de laatste dag maar heb daarna wel 3 weken slecht gelopen.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:29 schreef qltel het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog roze smarties..
[ afbeelding ]
Mooie afstand en je had er lekker weer bij!quote:Op zondag 12 juli 2026 14:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
En we zijn weer thuis #4daagse ##30.6km
Genoeg geweest dit jaar
Gelijk heb je. Ik probeer het ook altijd zonder te doen, maar ik heb ze wel altijd bij, just in case. Ik heb op dag 3 en 4 nogal vaak last van zere voetzolen en dat loopt niet fijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:43 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ik wil dat moment zo lang mogelijk uit stellen. Ik liep vorig jaar zeer makkelijk de laatste dag maar heb daarna wel 3 weken slecht gelopen.
Het was wel aardig aan de temperatuur maar het windje maakt het best aangenaamquote:Op zondag 12 juli 2026 14:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooie afstand en je had er lekker weer bij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |