SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Pigzwart willen quoten maar dat is mislukt…. Zal de hitte zijn….
[ Bericht 23% gewijzigd door Bzzzzp op 27-06-2026 14:30:48 ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:22 schreef Bzzzzp het volgende:
Laten we dat doen! Wat dacht je van 21 juli?Klinkt leuk, maar 4 uur is me te vroeg. 5 a 6 uur vind ik een betere tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Pigzwart willen quoten maar dat is mislukt…. Zal de hitte zijn….![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:22 schreef Bzzzzp het volgende:
Laten we dat doen! Wat dacht je van 21 juli?Dan heb ik al een ochtendwandeling met een hele grote groep geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Pigzwart willen quoten maar dat is mislukt…. Zal de hitte zijn….![]()
![]()
He bah, ik loop niet graag in een grote groep..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:33 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Dan heb ik al een ochtendwandeling met een hele grote groep gepland![]()
Hopelijk blijft het zo!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:25 schreef qltel het volgende:
Vandaag gewandeld. Op de planning stond zo'n 17 km maar aan het einde was het 20,2 km. Wel wat irritatie in mijn voet gevoeld, maar niest ernstigs. En zoals ik al tegen Rewimo zei, die pijntjes had ik waarschijnlijk vorig jaar ook bij het wandelen, alleen lette ik er toen niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |