Oh, maar dan moet ik misschien mijn laatste training van komende week even aanpassen ipv 30 dat ik er 42 van maakquote:Op zondag 5 juli 2026 07:53 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik realiseer me dat wij helemaal geen tijd meer hebben om te wandelen tot de vierdaagse, het is ineens al heel snel! (En zowel dit weekend als volgend weekend een weekendje weg mensen die 5km lopen al ver vinden)
Ik ga er vanuit dat het met deze voorbereiding gaat lukken!
Nog 15 dagen en 20 uur!
Daar ga ik bij jullie zeker van uit..quote:Op zondag 5 juli 2026 07:53 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik realiseer me dat wij helemaal geen tijd meer hebben om te wandelen tot de vierdaagse, het is ineens al heel snel! (En zowel dit weekend als volgend weekend een weekendje weg mensen die 5km lopen al ver vinden)
Ik ga er vanuit dat het met deze voorbereiding gaat lukken!
Nog 15 dagen en 20 uur!
Dat hoop ik ook.. Ik ga morgen gewoon weer een stukje verder.quote:
Ze kunnen deze week natuurlijk nog wel wat korte wandelingen maken. Elke dag 5 km is ook 35 km..quote:Op zondag 5 juli 2026 09:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet ik misschien mijn laatste training van komende week even aanpassen ipv 30 dat ik er 42 van maak![]()
![]()
![]()
Ik dacht namelijk: die haal ik nooit meer in
Ja breng ze nog op een idee ookquote:Op zondag 5 juli 2026 09:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze kunnen deze week natuurlijk nog wel wat korte wandelingen maken. Elke dag 5 km is ook 35 km..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤨 misschien toch de 6,7 km van donderdag maar even inchecken 😂quote:Op zondag 5 juli 2026 09:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet ik misschien mijn laatste training van komende week even aanpassen ipv 30 dat ik er 42 van maak![]()
![]()
![]()
Ik dacht namelijk: die haal ik nooit meer in
Lekker! Natuurlijk loop je met een bos gladiolen over de finish!quote:Op maandag 6 juli 2026 17:47 schreef qltel het volgende:
Ik ben blij!
Ik heb vandaag 29 kilometer gelopen. Met een plan. Elke 5 km rusten en schoenen uit. En dan ook tenen bewegen. En toen ik bijna thuis was zat ik op 26 km. Ik dacht, weet je wat, ik plak er nog een extra rondje aan vast en dat is ook gelukt.
Ik voelde af en toe wel wat irritatie aan mijn voeten, maar ik denk dat dat normaal is en dat je dat altijd voelt als je wandelt, maar dat ik nu enorm let op alles wat ik voel. Ik begin er zowaar weer in te geloven dat ik de 24e zegevierend over de Via Gladiola loop.
#4daagse ##29.0 km
En anders komen we je halen!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:13 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Lekker! Natuurlijk loop je met een bos gladiolen over de finish!
Goed bezig! De juiste instellingquote:Op maandag 6 juli 2026 17:47 schreef qltel het volgende:
Ik ben blij!
Ik heb vandaag 29 kilometer gelopen. Met een plan. Elke 5 km rusten en schoenen uit. En dan ook tenen bewegen. En toen ik bijna thuis was zat ik op 26 km. Ik dacht, weet je wat, ik plak er nog een extra rondje aan vast en dat is ook gelukt.
Ik voelde af en toe wel wat irritatie aan mijn voeten, maar ik denk dat dat normaal is en dat je dat altijd voelt als je wandelt, maar dat ik nu enorm let op alles wat ik voel. Ik begin er zowaar weer in te geloven dat ik de 24e zegevierend over de Via Gladiola loop.
#4daagse ##29.0 km
Nee, zonder gladiolen! Ik pak die dingen nooit aan. Zwaar, onhandig..quote:Op maandag 6 juli 2026 18:13 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Lekker! Natuurlijk loop je met een bos gladiolen over de finish!
Dank je!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Goed bezig! De juiste instellingheb je in ieder geval, dus we zien je sowieso bij de finish!
Fijn dat het goed ging! Gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:34 schreef qltel het volgende:
Oh, wat ik trouwens nog vergat te vertellen.
Ik heb vandaag bewust de wandeling gelopen waarbij het op 28 mei helemaal verkeerd ging.. Soort van revanche nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil eigenlijk nog wel een 30km doen maar het weer dit weekend staat mij niet aan dus ik twijfel nogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:18 schreef qltel het volgende:
Ik haal je weer in @:snodeSnuiter . Of je moet een snood plan hebben..
#4daagse ##6.1km
Wandelingetje om de eetlust op te wekken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef qltel het volgende:
4Daagse-nieuws..Wat leuk!! En je wordt genoemd! Heb jij ook een beetje in de Margriet gestaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien toch maar een stukje lopen morgen….. 🤨quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een 30km doen maar het weer dit weekend staat mij niet aan dus ik twijfel nog
Maar ook voor jou, er vanuit gaande dat bzzzzzp en pigzwart geen kilometers meer maken kun jij ze nog inhalen met 2 tochtjes
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Wat leuk!! En je wordt genoemd! Heb jij ook een beetje in de Margriet gestaan!
De verwachting van Weeronline is ongeveer hetzelfde. 25 graden en wat regen. Ik teken ervoor. Zeker na de 3daagse en de 3.75 daagse.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De eerste verwachting voor de vierdaagse week zijn binnen, de pluim verwachting geeft over het algemeen aan dat het rond de 25 maximaal zal worden voor de eerste twee dagen en ze denken aan een paar mm regen op de eerste 2 dagen
Even afwachten nog en natuurlijk als er wat valt dan is het wanneer erg belangrijk, de temperatuur lijkt mee te vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |