Niet nat van gewordenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:55 schreef Cupfighter het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, jullie hadden misschien op de woensdag na perfect wandelweee
Ja, dat vind ik ook zo mooi, iedereen is zo aardig/lief/medelevend/enz. En ik ben op een andere plek als jullie Beers uitgelopen dus geen lompe hork gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet nat van geworden![]()
Gescholen bij mensen toen de buien er aan kwamen, bij de eerste keer boterham ei met spek gekregen in balgoy
Zoveel lieve mensen naast de weg, behalve die lompe hork aan het einde van beers
Leuk dat jullie even langskwamenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:54 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik zal zwaaien! Ben nu in Beers met @:Pigzwart
Fijn dat je een mooie ervaring hebt gehad. We zien je volgend jaar wel weer..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:21 schreef Caland het volgende:
Ontzettend mooie ervaring, gaan we nooit meer doen
Zei ik 5 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:21 schreef Caland het volgende:
Ook uitgelopen
Ontzettend mooie ervaring, gaan we nooit meer doen
Haha nouja heb wel echt veel kapot gelopen. Scheenvliesontsteking, 6 blaren, dikke enkel en dat vanaf donderdagochtend eigenlijk alquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zei ik 5 jaar geleden ook
Inmiddels kruisje 5 achter mijn naam
Ik ga het over 2 weken nog eens vragenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha nouja heb wel echt veel kapot gelopen. Scheenvliesontsteking, 6 blaren, dikke enkel en dat vanaf donderdagochtend eigenlijk al
Dat was echt niet leuk, al ging het gisteren naar verhouding goed. Kon ook de hele week de slaap niet echt vatten ondanks dat ik gewoon thuis kan slapen en er half 8 in lag. 3-4 uurtjes per nacht gemiddeld, maandag zelfs 1,5. Hielp allemaal ook niet mee
Zeker onvergetelijk, helemaal omdat ik uit Nijmegen kom en in veel plaatsen mensen ken. Ook het mentale spelletje vond ik soms zowaar leuk. Maar absoluut niet voor herhaling vatbaar, zeg ik nu
Een zegen als je dit allemaal op je 92-ste nog kunt!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:17 schreef qltel het volgende:
Echt hé, moet ik weer van allerlei dingen over mijn moeder in de krant lezen, die ik helemaal niet wist..
https://www.bndestem.nl/r(...)d-jaar-weer~ab976633
Welke camping was je?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:40 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik stond vanmorgen af te wassen op de camping, daar hoorde ik een vrouw zeggen: “ Er was helemaal niks wat ik er leuk aan vond….. nou oké, misschien het aftellen bij de start op de eerste dag”
Deze ook gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:17 schreef qltel het volgende:
Echt hé, moet ik weer van allerlei dingen over mijn moeder in de krant lezen, die ik helemaal niet wist..
https://www.bndestem.nl/r(...)d-jaar-weer~ab976633
Dat is toch nog een stukje fietsen dan .Ik stond op de Dennen. 10 min vanaf de wedren met de fiets.quote:
Nee, ook een leuk stukje..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:26 schreef agenda het volgende:
[..]
Deze ook gezien?
https://www.omroepbrabant(...)en-ben-ik-superwoman
quote:Op zondag 26 juli 2026 07:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook allemaal. Geen idee waarom, ik heb er plaats voor.
Ik had nu maar 1 ingelopen paar. Maar ik heb ook veiligheidssschoenen (verschillende paren) en ik bewaar ook altijd mijn oude schoenen.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:24 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]heb je er ook zoveel?
Ik wil wel altijd 2 paar ingelopen schoenen hebben voor de 4daagse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |