Dat moet dan wel een heel bijzonder shirt zijn..quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:46 schreef pigzwart het volgende:
Vorig jaar ben ik speciaal naar Maleisië gereisd voor een roze shirt
Dit is toch perfect, 1 shirt voor de vlaggen parade en één voor dinsdag!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat ik 'm weer aantrek.
Maar die van dat andere forum is ook mooi.. Speciaal laten maken voor de vlaggenparade.
[ link | afbeelding ]
Dan ga je toch ook een keer naar Malaka?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Roze, naar boven afgerond net een euro met de plaatsnaam Malaka
Hij is leuk! En barbieroze…..
Ik ben gewoon jaloers 😇
Tja, als we elkaar niet herkennen kun je uren naast elkaar lopen zonder dat je het weet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet echt getrained voor de 4-daagse, maar ik wandel iedere week wel zo'n 15 km, al jarenlang. Daarop loop ik telkens, dat gaat goed!
Ben benieuwd of ik dit jaar eens een FOK!er ga ontmoeten.
Het mag ook wel een paar graden warmer….quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:52 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijgen we nu weer een regenachtige woensdag in Wijchen?
Oh, ik ga niet klagen over 20+. Het is gelukkig geen 30+. Niet weer een 3daagse of een 3,75 daagse.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:06 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Het mag ook wel een paar graden warmer….
Qua kilometers zit je dan ongeveer gelijk met de meesten van ons, maar ik weet niet of ik het op jouw manier zou kunnen/durven!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet echt getrained voor de 4-daagse, maar ik wandel iedere week wel zo'n 15 km, al jarenlang. Daarop loop ik telkens, dat gaat goed!
Ben benieuwd of ik dit jaar eens een FOK!er ga ontmoeten.
Ik heb ook heel veel ervaring met de 4-daagse zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:41 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Qua kilometers zit je dan ongeveer gelijk met de meesten van ons, maar ik weet niet of ik het op jouw manier zou kunnen/durven!
Ik ook niet. Wel een 3,75 (laatste dag 10 km korter) enm een 3daagse (zonder dinsdag)quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:35 schreef Bzzzzp het volgende:
Dat is waar….
….Maar ik heb nog nooit een 3,5 gelopen……
Nee, liever een 4 daags met wat druppels dan.
Nog 1 dagje werken en dan morgenochtend richting de 4daagse camping
Dat kan ik me goed voorstellen. De enige manier om FOMO te voorkomen is meedoen..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb echt enorme FOMO dus ik ben er volgend jaar weer bij.
Iedereen alvast heel veel succes volgende week!Ik ga zeker weer mee lezen hier hoe het iedereen vergaat.
Langs de route, zonder vogelpakquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Heel belangrijk! Waar sta je ergens?
En heb je een vogelpak aan ofzo?
Weer Wijchen ….. weer net zoals afgelopen jaarquote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:52 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijgen we nu weer een regenachtige woensdag in Wijchen?
En toch ben ik 5x droog met de 4daagse door Wijchen gekomen..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Weer Wijchen ….. weer net zoals afgelopen jaar
Buienradar doet al wel voorspellingen per uur en denkt dat het in Nijmegen op woensdag vanaf 15:00 gaat regenen
Als ik naar Wijchen kijk zegt buienradar dat het daar rond 12:00 gaat regenen
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:43 schreef qltel het volgende:
[..]
En toch ben ik 5x droog met de 4daagse door Wijchen gekomen..
Dit was mijn ervaringquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
vanaf Wijchen net na de kasteellaan op 32km stromende regen, heftiger dan de ochtend, tot na Beuningen de regenkleding maar aangehouden en vanaf 42km zonder en de laatste miezer in Nijmegen voor lief genomen
quote:Ronald Arends is de weerman van Stichting De 4Daagse. Hij keek de afgelopen weken 'met interesse' naar de weermodellen. Even leek het erop dat het een warme wandelweek zou worden. "Dertig graden? Nee hoor. Het wordt een frisse Vierdaagse met prima wandelweer voor de lopers", zegt Arends. Bij de start zal het, zegt hij, tussen de 12 en 15 graden zijn.
De normale temperaturen in de derde week van juli liggen rond de 23 graden. De weerman: "Misschien dat dat wordt gehaald op de dinsdag en de vrijdag. De woensdag en de donderdag zijn iets frisser met 19 tot 21 graden. Dat komt doordat de wind uit het noordwesten waait."
Toch ook een bui misschien?
Neem wel regenkleding mee op Roze Woensdag, adviseert Arends. Er kan dan een bui vallen vanaf een uur of tien en die kans blijft tot circa 19.00 uur. "Het hoogtepunt is na de middag."
De rest van de week blijft het droog, met een kans op een klein buitje op de Dag van Groesbeek wanneer de wandelaars de heuvels ingaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |