Dat meen je? Jammer dat je uit bent gevallen, kut voor jequote:Op woensdag 22 juli 2026 13:34 schreef Dariush het volgende:
Had al een tijdje niet gepost, maar nu de 4daagse hier is toch een update:
Gisteren de 50 uitgelopen, maar met meer blaren dan ik had gewild. Ik dacht toen, ik kijk het na wat nachtrust nog even aan, maar mijn lijf had er echt geen zin meer in. Helaas, maar heb in ieder geval toch de eerste dag uit kunnen lopen met veel plezier. Succes voor iedereen vandaag en komende dagen nog!
Oh, en weet iemand wat was er nou aan de hand bij die tunnel bij lent, dat het daar zo proppen en traag was?
Vond ik idd ook, stond 4x zo ver weg als gister maar op dezelfde tijd (4:07) gestart. sowieso bij de 50km hoeft er geen rate limit te zijn, nergens voor nodigquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:47 schreef gers het volgende:
Ging vandaag best prima, was rond 2 uur klaar weinig klachten wederom. Start ging dit keer wel stukken sneller
Helaas, maar dan is het wel verstandig dat je gestopt bent.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:34 schreef Dariush het volgende:
Had al een tijdje niet gepost, maar nu de 4daagse hier is toch een update:
Gisteren de 50 uitgelopen, maar met meer blaren dan ik had gewild. Ik dacht toen, ik kijk het na wat nachtrust nog even aan, maar mijn lijf had er echt geen zin meer in. Helaas, maar heb in ieder geval toch de eerste dag uit kunnen lopen met veel plezier. Succes voor iedereen vandaag en komende dagen nog!
Ik vond het erg meevallen, maar ik moet ook wel zeggen dat ik alle 3 de buitjes droog zat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:32 schreef Prisha het volgende:
Ik leef en lees weer mee met jullie!
Viel het mee met de regen vandaag? Ik zie op de berichten van omroep gelderland Poncho's aan, poncho's uit...
(het begint bij mij weer een beetje te kriebelen.....nadat ik drie jaar geleden riep: NOOIt MEER!, zit ik er sterk aan te denken volgend jaar er weer voor te gaan)
Jammer, ik was vandaag weer in beeld. Maar zonder FOK!shirt.quote:
Dat vraag ik me ook al een tijdje af..quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Oja, oprechte vraag: waarom lopen die 40-hardlopers die je na een paar uur al voorbij komen wurmen niet gewoon 50?
Ik ben een individuele militair met een geel bandje en start nu!quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:29 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af..
En: waarom lopen individuele militairen met een geel bandje al om 4.30 op het parcours? Moeten die niet met de 40 starten? Of starten ze eerst als groep en vallen ze meteen uiteen?
Heb je het afgelopen jaar getraind voor de Vierdaagse of ben je op de bonnefooi gaan lopen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Oja, oprechte vraag: waarom lopen die 40-hardlopers die je na een paar uur al voorbij komen wurmen niet gewoon 50?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mietje.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:11 schreef Caland het volgende:
Vier observaties na twee dagen vierdaagse als debutant
Je kan echt door bizar veel pijn gaan als je wil
Die lus vandaag was zo mogelijk nog saaier dan Arnhem
De dertig-lopers zijn zonder uitzondering obstakels
Zwoele zomernachten vs Cheerio staat ongeveer 54-36
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |