SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen op de camping heb ik respect. Ik ben toch erg blij dat ik na het lopen gewoon op een normaal bed kan liggen en niet op mijn slippers naar de wcquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:14 schreef Bzzzzp het volgende:
nog 5 km te gaan!!!
Heb je een roze shirtje? Ik heb dit jaar alle kleuren
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respectquote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:32 schreef spleeh het volgende:
[..]
Voor mensen op de camping heb ik respect. Ik ben toch erg blij dat ik na het lopen gewoon op een normaal bed kan liggen en niet op mijn slippers naar de wc
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
#4daagse ##5.09km
Is het genoeg?
Edit: nope hahahaha jammer dan
Dat klopt inderdaad. Ik zal ook aan ze denken als ik dinsdagochtend beneden kom in de keuken van het hotel en de eigenaar heeft det tafel al gedekt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respect
pigzwart en bzzzzp hebben wel een ruime tent, dat scheelt een beetje .
Ik zal aan ze denken als ik dinsdag avond in het zwembad en stoomcabine lig
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
😂 Ik zal er aan denken dat jullie aan ons denken als ik morgen vroeg naar de toiletten strompel (wc rol onder de arm is helaas niet nodig) en iedereen op mijn badslippers goedemorgen groet 😂
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!
(Ik had jou trouwens een DM gestuurd en nog geen antwoord gekregen. Iets om het uitwisselen van de Avro-bode makkelijker te maken).
Oeps, lege batterij is niet handig!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef Bzzzzp het volgende:
Zou het leuk zijn als de kilometers zaterdag weer op 0 staat?
Batterij is leeg…
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat lief zeg. We denken allemaal aan elkaar!
(Ik had jou trouwens een DM gestuurd en nog geen antwoord gekregen. Iets om het uitwisselen van de Avro-bode makkelijker te maken).
Interesse in de TROS Kompas?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:48 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Interesse in de TROS Kompas?Is er iets op de tv dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maandag middag pas aanmelden, en dan door naar mijn hotel, morgen nog even samen met mijn vriendin leuke dingen doen.
Geheimtaal, je zegt het zelf al. Als ik dat uit ga leggen, is het geen geheim meer..quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is dit voor geheimtaal? “AVRO-bode”
Mocht je je eenzaam voelen in je stoomcabine, roep dan maar! #best koudquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ik zou er niet aan moeten denken om op een luchtbedje te liggen na 50km in de benen, inderdaad respect
pigzwart en bzzzzp hebben wel een ruime tent, dat scheelt een beetje .
Ik zal aan ze denken als ik dinsdag avond in het zwembad en stoomcabine lig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |