Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 19:40 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik vind dit echt heel zielig….. maar je moet ergens de grens trekken….
Wij zaten donderdag vanaf de Wedren te kijken op een groot scherm naar de finish en mensen die te laat binnen kwamen…. Kan je wel janken omdat je te laat bent en heb je een camera op je neus en mensen die mee kijken…
Jarenlang langs de kant gekeken en stiekem vindt iedereen dat groepje achterblijvers ook altijd het leukste. Soort ramptoerisme.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:40 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik vind dit echt heel zielig….. maar je moet ergens de grens trekken….
Wij zaten donderdag vanaf de Wedren te kijken op een groot scherm naar de finish en mensen die te laat binnen kwamen…. Kan je wel janken omdat je te laat bent en heb je een camera op je neus en mensen die mee kijken…
Misschien met een nieuw topic voor 2027, met een nieuwe teller?quote:Op maandag 27 juli 2026 21:41 schreef Bzzzzp het volgende:
De teller terug naar 0 zou leuk zijn maar daar hebben we @:wrapster voor nodig…..
Maar die schijnt Fok verlaten te hebben.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:41 schreef Bzzzzp het volgende:
De teller terug naar 0 zou leuk zijn maar daar hebben we @:wrapster voor nodig…..
Heb jij 'm uitgelopen?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlang langs de kant gekeken en stiekem vindt iedereen dat groepje achterblijvers ook altijd het leukste. Soort ramptoerisme.
Respect. Viel het mee of tegen.quote:
Op de vrijdag komen de 50 km lopers hier door de uiterwaarden heen, en een paar jaar geleden met de hond uitlaten daar, ben ik toevallig nog een stuk meelopen met de allerlaatste wandelaar, met achter hem de bezemwagenquote:Op zondag 26 juli 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlang langs de kant gekeken en stiekem vindt iedereen dat groepje achterblijvers ook altijd het leukste. Soort ramptoerisme.
Fysiek viel het me wat tegen, aan de andere kant vond ik het ook leuker en leerzamer dan vooraf gedachtquote:
Tof, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Fysiek viel het me wat tegen, aan de andere kant vond ik het ook leuker en leerzamer dan vooraf gedacht
Misschien dan toch volgend jaar weer?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Fysiek viel het me wat tegen, aan de andere kant vond ik het ook leuker en leerzamer dan vooraf gedacht
Haha, volgend jaar kan ik sowieso niet maar ik sluit inmiddels een tweede keer niet uitquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:21 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Misschien dan toch volgend jaar weer?
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, volgend jaar kan ik sowieso niet maar ik sluit inmiddels een tweede keer niet uit
Mooi hoor..quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:07 schreef Bzzzzp het volgende:
Abracadabra
En als het goed is staat de teller nu op 0![]()
#4daagse ##0.1
Alleen jammer dat ik geen nieuw topic kan openen. Ik heb deze stiekem al even op slot gegooid maar ook dan verschijnt de optie "Nieuw topic" niet. Ik kan natuurlijk wel handmatig een nieuwe maken en die koppelen aan deze.. Denk ik. Lets try.quote:
Helaas, nu is het te laat!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:33 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ben gewoon een vierdaagse dag vergeten in te checken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |