Ik blijf liever thuis.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef Paul het volgende:
Waar we klaar staan voor de rellen in den Haag
Wat riestquote:
Drones?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Er hangt nog wel wat geks in de lucht voor mijn gevoel
je moet het verkeer en de blokkades voorzijn duh...quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zijn die Marokkanen op straat ipv voor de tv?
Wat riestquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat riest
Ze hebben het al zo moeilijk met de wedstrijd zonder dat de politie komt provoceren.
minder ruften dan zwijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Er hangt nog wel wat geks in de lucht voor mijn gevoel
Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
Hou je een beetje in met kritiek op Koeman, daar kan zijn zoontje niet tegen.
Zo'n goal uit het niets en dan nog zenuwenminutenquote:
laat ze maar luisteren naar monaquote:
De politie die op voorhand al komt provocerenquote:
Heeft Japan ook een smeerlap ik de selectie dan?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dan zijn Ghana en Japan al uitgeschakeld, en nog steeds zitten ze in het toernooi
japanners...quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Japan ook een smeerlap ik de selectie dan?
Doe eerst maar 3-0, en dan uit verslapping 3-1quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga voor die 2-1 jongens doe het
Ik wil spanning
@Calandquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omakutje.nlquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef KNAK het volgende:
Wat is de beste website waar rellen en vernielingen worden gepost? Zowel Nederland als andere landen in Europa
?
Het blijven Jappen hequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was door het slotje heen posten niet spannend genoeg?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga voor die 2-1 jongens doe het
Ik wil spanning
Wat is het alternatief, wachten tot het alsnog onvermijdelijk verkeerd gaat en dan nog eens moeten uitrukken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De politie die op voorhand al komt provoceren
doe dit maar niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De politie die op voorhand al komt provoceren
Zierquote:
Dit neem je terugquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef Coco het volgende:
Aanwezigheid van politie 'provoceren' noemen.
Dan heb je bij voorbaat een micropenis.
Die hebben allemaal zo'n slipjesautomaat in huis joh.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sano heeft meegedaan aan een groepsverkrachting.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef Coco het volgende:
Aanwezigheid van politie 'provoceren' noemen.
Dan heb je bij voorbaat een micropenis.
Die goal tegen Madrid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Olise is een geweldige speler, maar kansen afmaken dit toernooi is nog niet bepaald succesvol. Die zal in de finale dan wel de winnende maken
"groepsverkrachting"quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sano heeft meegedaan aan een groepsverkrachting.
Geef jou de schuld. Jij eiste 5 verdedigers!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
Hou je een beetje in met kritiek op Koeman, daar kan zijn zoontje niet tegen.
Welnee. Gewoon niet op voorhand al met allemaal grote bussen in wantrouwen rondrijdenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat is het alternatief, wachten tot het alsnog onvermijdelijk verkeerd gaat en dan nog eens moeten uitrukken?
quote:
The needs of the many outweigh the needs of the fewquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
😒quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Was door het slotje heen posten niet spannend genoeg?
Alsof je van verkrachten kan spreken als je een pener van 4 centimeter hebtquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"groepsverkrachting"
Was gewoon een geile gangbang waarschijnlijk.
Die wedstrijd tegen PSV?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef Felagund het volgende:
Hey, een schot op doel van de Marokkanen!
De kieteldoodquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je van verkrachten kan spreken als je een pener van 4 centimeter hebt
Het waren er maar 2. Kun je dan spreken van een groep?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"groepsverkrachting"
Chick vroeg er vast om. free de agenten En deze dudes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"groepsverkrachting"
Geen idee, op Den Haag na zal het wederom ook wel weer meevallen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je uberhaupt de straat op gaan na een verloren wedstrijd? Wat zeg je dan tegen elkaar? "Voetbal gezien?" "Ja broer" "Kut he?" "Ja broer"
Stukje frustratie kwijtraken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je uberhaupt de straat op gaan na een verloren wedstrijd? Wat zeg je dan tegen elkaar? "Voetbal gezien?" "Ja broer" "Kut he?" "Ja broer"
Een bukkake is niet meteen een groepsverkrachtingquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef Mikeytt het volgende:
Als iemand nu nog scoort ga ik ook rellen buiten hoor, dat je het weet!
het hele land staat in brand en de politie zit vrolijk foto's te maken!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, op Den Haag na zal het wederom ook wel weer meevallen.
Je overschat hun vermogen tot zelfbeheersingquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Was even vergeten dat het niet precies op 90 minuten stoptquote:
Het zijn vooral steeds dezelfde mensjes die fantaseren dat elke stad gesloopt wordt en vervolgens blijft het overal rustig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het hele land staat in brand en de politie zit vrolijk foto's te maken!!
Ik vouch voor deze post. deze verdient er een....quote:
Ik heb twee linkerhanden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja het volgende WK is in Marokko
Misschien moeten we daar een keer heengaan om de boel te verbouwen.
Ja klopt er is nooit wat aan de hand lolquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn vooral steeds dezelfde mensjes die fantaseren dat elke stad gesloopt wordt en vervolgens blijft het overal rustig.
Heel vermoeiond
Of Giroud. Maar die zit lekker aan de ba(r)colaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Veel kansen voor de Fransen maar het lukt niet.
Frankrijk heeft eigenlijk een soort Mbappe nodig.
Nou ja en dit is dus waarom die Ghanees meer aandacht kreeg. Blijkbaar is het heel grappig als een Japanees de contrabas speelt iemand verkracht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een bukkake is niet meteen een groepsverkrachting
Marokko, Spanje , Portugal en dan nog 3 landen in zuid amerika. wordt weer zooitje verschillende tijdstippenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
En hun elftal dan dollen in eigen land met het Oranje onder leiding van mevrouw Wiegmansquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Er staan straks weer 60 journalisten in een klein wijkje in Den Haag.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt er is nooit wat aan de hand lol
ik nietquote:
Ik heb de berichten over de verkrachting gemist, context?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja en dit is dus waarom die Ghanees meer aandacht kreeg. Blijkbaar is het heel grappig als een Japanees de contrabas speelt iemand verkracht.
Stukje teambuilding.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een heel land is door ene Ronald K in de reet geneukt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de berichten over de verkrachting gemist, context?
Als je het zo beschrijft is het inderdaad best grappig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja en dit is dus waarom die Ghanees meer aandacht kreeg. Blijkbaar is het heel grappig als een Japanees de contrabas speelt iemand verkracht.
Deze vond ik best leukquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is veel meer waard dan een like van ikgeefenkellikes.
[ afbeelding ]
70 verschillende afbeeldingen van dezelfde kartonnen doos die in brand staatquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staan straks weer 60 journalisten in een klein wijkje in Den Haag.
Halen er wel steeds het maximale uit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we weer voor vier jaar van de Marokko-goednieuwsshow af zijn. Er was iets teveel overdreven hype rond. Leuk team, maar bij lange na niet speciaal.
het zit hoogquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is veel meer waard dan een like van ikgeefenkellikes.
[ afbeelding ]
Volgend jaar is er wel weer een Africa Cup helaasquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we weer voor vier jaar van de Marokko-goednieuwsshow af zijn. Er was iets teveel overdreven hype rond. Leuk team, maar bij lange na niet speciaal.
Ze hebben ook tegen Nederland gespeeld hoorquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
'Dit is niet het Marokko wat we kennen'
Klopt, ze spelen een keer tegen een echte tegenstander.
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze hebben ook tegen Nederland gespeeld hoor
En dat is zo goedkoop in Amerikaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vooraf de wedstrijd ook niet getankt?
Ik heb het ook over ellendig gedweep met die Bouaddi bijvoorbeeld. Heeft voor een 18-jarige heel volwassen gespeeld, maar na Brazilië v Marokko werd al gedaan alsof we de nieuwe voetbalkoning hebben gezien. Die jongen was in de beste fase van Marokko die pot juist nergens te bekennen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Halen er wel steeds het maximale uit.
Eens hoor, die pot tegen Brazilie was leuk... maar uiteindelijk bleek Brazilie ook maar middelmaat. Schotland was goed, Haïti matig en tegen Nederland heeft Koeman ze in hun kracht gezetquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
dat riep ik al vanaf dag 1 en waar zijn PSVCL en Madamba(?)quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
Eerste serieuze land en het is niks meer.
Fatsoenlijk is dan wel meteen een understatement.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blij dat we van dat overschatte marokko af zijn. Is niet veel.
Iedere fatsoenlijke trainer zou met oranje winnen van marokko, Canada en Brazilië waren ook niet veel.
Eerste fatsoenlijke tegenstander, en het is direct klaar.
Ook vanuit de NPO. Aardig proberen te pushen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ja dat is exact wat ze doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:01 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom rellen ze nooit in Rotterdam? Ik wil ook wel een keer meedoen. Waterballonnen tegen prullenbakken gooien enzo
Maar marokko was toch zo geweldig?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is dan wel meteen een understatement.
Oant moarn!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:01 schreef GGMM het volgende:
Ja.
Deze wedstrijd was matig.
Dit topic was leuk.
Bedankt voor de gezelligheid. Welterusten!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:01 schreef GGMM het volgende:
Ja.
Deze wedstrijd was matig.
Dit topic was leuk.
Bedankt voor de gezelligheid. Welterusten!
weet ik veel, nooit wezen rellenquote:
Marokkanen hebben nu 5 sterren wanted level, het leger erbijquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:02 schreef RotatoR het volgende:
Lijkt erop dat de politie dit keer niet gaat capituleren.
[ x ]
Dan was het een logische score, sterker nog Frankrijk had er eentje meer moeten binnen trappenquote:
Johnny de Mol weet daar wel raad meequote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:02 schreef RotatoR het volgende:
Lijkt erop dat de politie dit keer niet gaat capituleren.
[ x ]
Zoals de commentator als zei. Als een bijna eigen doelpunt je gevaarlijkste moment is dan houdt het opmquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
0.14 valt niet mee...dan heb je gewoon niks gecreëerd.
Ik adviseer je met een vuilnis zak met volle waterballonnen aan te komen en aan te geven dat je mee wil rellen.quote:
Hangt beetje van de site af maar ;quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was die ook alweer van Nederland tegen Marokko?
Sjoerd heet hijquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
haha raf neemt die presentator niet serieus
Sjoerd is een lege huls.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
haha raf neemt die presentator niet serieus
Door twee keer met z'n ogen te knipperen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:06 schreef Caland het volgende:
Nouri heeft net al zijn visite naar huis gestuurd
@:zipportal
Neuh, veel te veel werk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik adviseer je met een vuilnis zak met volle waterballonnen aan te komen en aan te geven dat je mee wil rellen.
wel laten filmen graag
Die zijn blij als ze de avond overlevenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De sfeer bij de NOS is bedrukter dan na afloop van NED - MAR.
Moet dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Geen enkele blanke voetballer in het elftal van Frankrijk gezien
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Dienjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Dan moet je een bril nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Bij de AH 89 centquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:08 schreef Mikeytt het volgende:
1,77 euro voor een 2 literfles coca cola bij de Lidl... knettergek
Lekker boeiend. Het zijn Fransen, anders mogen ze niet voor Frankrijk spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Douchegenotquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Rabiotquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Cola is voor proleten (en kinderen).quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:08 schreef Mikeytt het volgende:
Rabiejooquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Viesdik het volgende:
Moeten ze maar beter hun best doen, die witten. De rest overklast ze.quote:
Al een hele lange tijd geen cola op, maar dat is meer omdat ik een verslaving voor jasmijnthee heb opgelopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Cola is voor proleten (en kinderen).
Al die cola smaakt hetzelfde joh. Alleen Pepsi heeft een andere, lekkerdere smaak.quote:
Ik schenk nog een glas in, wel zero.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Cola is voor proleten (en kinderen).
hahah jup. Je staat 2 uur te vullen aan zon kutkraantje, handen ijskoud in de zomer en 5 minuten later ben je klaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel werk.
Waren een keer waterballonnengevecht gaan houden een paar jaar terug. Herinner me dat het opruimen van de kapotte ballonnen achteraf langer duurde dan het gevecht zelf
Dr. Pepperquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al die cola smaakt hetzelfde joh. Alleen Pepsi heeft een andere, lekkerdere smaak.
Nou de rest smaakt echt niet naar Coca-Colaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Al die cola smaakt hetzelfde joh. Alleen Pepsi heeft een andere, lekkerdere smaak.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die geen verschil proeven tussen echte cola en die huismerken hebben met hun tong een heet hoefijzer lopen likken
Wij hadden zo'n opzetstukje waarmee je in 1 keer 30 ballonnen ofzo vuldequote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hahah jup. Je staat 2 uur te vullen aan zon kutkraantje, handen ijskoud in de zomer en 5 minuten later ben je klaar.
Die site is nu overbelast.quote:
1,29 euro bij Aldi Deutschland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:08 schreef Mikeytt het volgende:
Dr. Foots > Dr. Pepperquote:
Hahah ja de jeugd van tegenwoordig is verwendquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n opzetstukje waarmee je in 1 keer 30 ballonnen ofzo vuldeEn de knoopjes gingen automatisch
Echt al jaren niet op.quote:
RubenGODquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ruben kijkt alvast even over de wedstrijd tegen Spanje heen.
Ideaalquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hahah ja de jeugd van tegenwoordig is verwend
Sjoerd weet niet of er zand of lucht in een bal zit. Kan hij ook niks aan doen, holle vaten klinken het hardstquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt het uit, je kan iedere nobuddy neerzetten daar. Zeg het maar jongens
Zero is een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schenk nog een glas in, wel zero.
Tussen meuk en meuk zit weinig verschilquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die geen verschil proeven tussen echte cola en die huismerken hebben met hun tong een heet hoefijzer lopen likken
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het zijn Fransen, anders mogen ze niet voor Frankrijk spelen.
Wel cold brew mag ik hopen. Superieur aan de normale ijsthee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zero is een stap in de goede richting.
Ik schenk nog een glas zelfgebrouwen suikervrije ijsthee in.
Ja klaar nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woord
Als de blanken beter hun best deden, zouden ze er ook staan. Maarja, die zijn lui en viesdik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woord
hoezo?quote:
1.91m en 84kg. Ik loop hardquote:
Doeidoeiquote:
Niks mis met light.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb een hele pittige mening over jullie "light" smaak verpesters.
ik hoop dat ze snel achterkomen dat je lul krimpt van stevia/aspartaam/ weet ik veel
Marokko is wel tof, echt voetballand.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Marokko, Spanje , Portugal en dan nog 3 landen in zuid amerika. wordt weer zooitje verschillende tijdstippen
Dit is geil.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Dit had ook zomaar 6-0 kunnen zijn
Anale vernedering
Had ook zomaar 4-4 kunnen zijn. Heel bizarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Anale vernedering
Negatieve xGquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Anale vernedering
Nee. Doe niet zo mal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had ook zomaar 4-4 kunnen zijn. Heel bizar
Komt door gekkies die denken dat je dood gaat van suiker en zoutquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
ik proef het ALTIJD.
en ik ben niet tegen opties maar ze vervangen de suiker variant door die gore troep.
Zelfs keelsnoepjes. Wie eet er zoveel keelsnoepjes dat je dik wordt van de suiker die erin zit. AAAARGHHHH.
zelfde reden dat onze paprika chips nergens meer naar smaakt. |Man die chips van tegenwoordig is karton. en jullie staan erbij te juichen. want gezond.
.
zo dat is er uit.
Suiker was een tijd flink duurder, dat zal ook wel meegespeeld hebben bij sommige producenten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
ik proef het ALTIJD.
en ik ben niet tegen opties maar ze vervangen de suiker variant door die gore troep.
Zelfs keelsnoepjes. Wie eet er zoveel keelsnoepjes dat je dik wordt van de suiker die erin zit. AAAARGHHHH.
zelfde reden dat onze paprika chips nergens meer naar smaakt. |Man die chips van tegenwoordig is karton. en jullie staan erbij te juichen. want gezond.
.
zo dat is er uit.
Nee, dat weiger ik te geloven. en als dat zo is is het nog meer enshittification. ik ben er zo beu van.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Suiker was een tijd flink duurder, dat zal ook wel meegespeeld hebben bij sommige producenten.
Alleen de eerste wedstijden van Argentinië, Chile, Paraguay en Uruguay, die werken ze thuis af. De rest is gewoon in Marokko/Spanje/Portugal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Marokko is wel tof, echt voetballand.En dan niet dat inteeltvolk wat hier de straten onveilig maakt.
Volgens mij doen ze maar een poule toch in ZA?
Ik ken alleen maar coole dudes die sjoerd heten dus anekdotisch in de prullenmand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:20 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die Sjoerd heten, neem ik sowieso niet serieus
dat was 10x zoveel toen het nog ergens naar smaaktequote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Lay's "max" naturelchips
1,1 gram zout per 100 gram
[ afbeelding ]
Kunnen best cool zijn, maar ik neem ze niet serieus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar coole dudes die sjoerd heten dus anekdotisch in de prullenmand.
jij heet mikey...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kunnen best cool zijn, maar ik neem ze niet serieus.
Mensen die Constantijn of Lodewijk heten, neem ik wel serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |