RubenGODquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ruben kijkt alvast even over de wedstrijd tegen Spanje heen.
Ideaalquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hahah ja de jeugd van tegenwoordig is verwend
Sjoerd weet niet of er zand of lucht in een bal zit. Kan hij ook niks aan doen, holle vaten klinken het hardstquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt het uit, je kan iedere nobuddy neerzetten daar. Zeg het maar jongens
Zero is een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schenk nog een glas in, wel zero.
Tussen meuk en meuk zit weinig verschilquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die geen verschil proeven tussen echte cola en die huismerken hebben met hun tong een heet hoefijzer lopen likken
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het zijn Fransen, anders mogen ze niet voor Frankrijk spelen.
Wel cold brew mag ik hopen. Superieur aan de normale ijsthee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zero is een stap in de goede richting.
Ik schenk nog een glas zelfgebrouwen suikervrije ijsthee in.
Ja klaar nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woord
Als de blanken beter hun best deden, zouden ze er ook staan. Maarja, die zijn lui en viesdik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je geeft aan dat woord
hoezo?quote:
1.91m en 84kg. Ik loop hardquote:
Doeidoeiquote:
Niks mis met light.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb een hele pittige mening over jullie "light" smaak verpesters.
ik hoop dat ze snel achterkomen dat je lul krimpt van stevia/aspartaam/ weet ik veel
Marokko is wel tof, echt voetballand.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Marokko, Spanje , Portugal en dan nog 3 landen in zuid amerika. wordt weer zooitje verschillende tijdstippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |