Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
Hou je een beetje in met kritiek op Koeman, daar kan zijn zoontje niet tegen.
Zo'n goal uit het niets en dan nog zenuwenminutenquote:
laat ze maar luisteren naar monaquote:
De politie die op voorhand al komt provocerenquote:
Heeft Japan ook een smeerlap ik de selectie dan?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dan zijn Ghana en Japan al uitgeschakeld, en nog steeds zitten ze in het toernooi
japanners...quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Japan ook een smeerlap ik de selectie dan?
Doe eerst maar 3-0, en dan uit verslapping 3-1quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga voor die 2-1 jongens doe het
Ik wil spanning
@Calandquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omakutje.nlquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef KNAK het volgende:
Wat is de beste website waar rellen en vernielingen worden gepost? Zowel Nederland als andere landen in Europa
?
Het blijven Jappen hequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was door het slotje heen posten niet spannend genoeg?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga voor die 2-1 jongens doe het
Ik wil spanning
Wat is het alternatief, wachten tot het alsnog onvermijdelijk verkeerd gaat en dan nog eens moeten uitrukken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De politie die op voorhand al komt provoceren
doe dit maar niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De politie die op voorhand al komt provoceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |