En hun elftal dan dollen in eigen land met het Oranje onder leiding van mevrouw Wiegmansquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja het volgende WK is in Marokko
Misschien moeten we daar een keer heengaan om de boel te verbouwen.
Er staan straks weer 60 journalisten in een klein wijkje in Den Haag.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt er is nooit wat aan de hand lol
ik nietquote:
Ik heb de berichten over de verkrachting gemist, context?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja en dit is dus waarom die Ghanees meer aandacht kreeg. Blijkbaar is het heel grappig als een Japanees de contrabas speelt iemand verkracht.
Stukje teambuilding.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sano heeft meegedaan aan een groepsverkrachting.
Een heel land is door ene Ronald K in de reet geneukt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de berichten over de verkrachting gemist, context?
Als je het zo beschrijft is het inderdaad best grappig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja en dit is dus waarom die Ghanees meer aandacht kreeg. Blijkbaar is het heel grappig als een Japanees de contrabas speelt iemand verkracht.
Deze vond ik best leukquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is veel meer waard dan een like van ikgeefenkellikes.
[ afbeelding ]
70 verschillende afbeeldingen van dezelfde kartonnen doos die in brand staatquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staan straks weer 60 journalisten in een klein wijkje in Den Haag.
Halen er wel steeds het maximale uit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we weer voor vier jaar van de Marokko-goednieuwsshow af zijn. Er was iets teveel overdreven hype rond. Leuk team, maar bij lange na niet speciaal.
het zit hoogquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is veel meer waard dan een like van ikgeefenkellikes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |