Dit is geil.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Dit had ook zomaar 6-0 kunnen zijn
Anale vernedering
Had ook zomaar 4-4 kunnen zijn. Heel bizarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Anale vernedering
Negatieve xGquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Caland het volgende:
Anale vernedering
Nee. Doe niet zo mal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had ook zomaar 4-4 kunnen zijn. Heel bizar
Komt door gekkies die denken dat je dood gaat van suiker en zoutquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
ik proef het ALTIJD.
en ik ben niet tegen opties maar ze vervangen de suiker variant door die gore troep.
Zelfs keelsnoepjes. Wie eet er zoveel keelsnoepjes dat je dik wordt van de suiker die erin zit. AAAARGHHHH.
zelfde reden dat onze paprika chips nergens meer naar smaakt. |Man die chips van tegenwoordig is karton. en jullie staan erbij te juichen. want gezond.
.
zo dat is er uit.
Suiker was een tijd flink duurder, dat zal ook wel meegespeeld hebben bij sommige producenten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
ik proef het ALTIJD.
en ik ben niet tegen opties maar ze vervangen de suiker variant door die gore troep.
Zelfs keelsnoepjes. Wie eet er zoveel keelsnoepjes dat je dik wordt van de suiker die erin zit. AAAARGHHHH.
zelfde reden dat onze paprika chips nergens meer naar smaakt. |Man die chips van tegenwoordig is karton. en jullie staan erbij te juichen. want gezond.
.
zo dat is er uit.
Nee, dat weiger ik te geloven. en als dat zo is is het nog meer enshittification. ik ben er zo beu van.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Suiker was een tijd flink duurder, dat zal ook wel meegespeeld hebben bij sommige producenten.
Alleen de eerste wedstijden van Argentinië, Chile, Paraguay en Uruguay, die werken ze thuis af. De rest is gewoon in Marokko/Spanje/Portugal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Marokko is wel tof, echt voetballand.En dan niet dat inteeltvolk wat hier de straten onveilig maakt.
Volgens mij doen ze maar een poule toch in ZA?
Ik ken alleen maar coole dudes die sjoerd heten dus anekdotisch in de prullenmand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:20 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die Sjoerd heten, neem ik sowieso niet serieus
dat was 10x zoveel toen het nog ergens naar smaaktequote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Lay's "max" naturelchips
1,1 gram zout per 100 gram
[ afbeelding ]
Kunnen best cool zijn, maar ik neem ze niet serieus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar coole dudes die sjoerd heten dus anekdotisch in de prullenmand.
jij heet mikey...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kunnen best cool zijn, maar ik neem ze niet serieus.
Mensen die Constantijn of Lodewijk heten, neem ik wel serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |