abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221276994
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221277000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:35 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja snap ook dat je er zo naar kunt kijken hoor! Maar zij kan niet werken toch, vanwege haar autisme?
Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.
pi_221277011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef Gutso het volgende:
Lijkt me ergens ook dat Sanneke genoeg volgers heeft om wel inkomen uit het influencer leventje te halen. Maar weet ook niet zo goed waarom dat kennelijk niet lukt? Vind ik ooo wel sneu voor haar, ze steekt er toch veel moeite in qua content.
Ze kan beter wat meer moeite steken in de ontwikkeling van haar kind en dat van haarzelf ook.
pi_221277036
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.

Wel fijn dat ze de luxe heeft om thuis te zijn met haar kind dan! :)
pi_221277044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).
pi_221277059
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:19 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Heel goed van die ex van Tim!
Lijkt me trouwens als kinderen van Michelle helemaal niet zo leuk en gezellig. Meteen altijd die 2 stiefzusjes erbij en Tim natuurlijk, nooit met hun moeder even alleen.
En dan hebben ze bij hun vader volgens mij ook vaak weer die andere stiefbroertjes van Jaq. Wat lijkt het me toch allemaal enorm heftig en een stormachtig leventje voor die 4 kinderen.
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?
pi_221277080
Kids in fleece pak bij dbm. Warm man!
pi_221277088
https://gerjannevanlagen.nl/pannetje/
Voor degene die vroeg wat pannetje 5 inhield 😉. Geen influencer, maar ik volg haar wel graag.
pi_221277090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.

110 euro per maand.

Dat is 1 keer rondje aldi, action en albert heijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221277101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:02 schreef RipCity het volgende:

[..]
110 euro per maand.

Dat is 1 keer rondje aldi, action en albert heijn.
Ze verdient 110 per maand? Dat is idd niks 😂😬 maakt het voor mij allemaal des te vager met zoveel volgers.. volgens mij pakt zij dingen gewoon niet slim aan. Maar wie ben ik.
pi_221277140
Waarom gaat DBM morgen naar huis? Bij mij is het nu woensdag🤪.is het bij haar al donderdag? Een midweek is tkch maandag- vrijdag?
pi_221277193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:56 schreef Gutso het volgende:

[..]
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).
Ik vind het gek dat haar grenzen altijd bereikt worden wanneer ze thuis op de bank zit te niksen. De verhuizing liet ze aan anderen over, inpakken voor de verhuizing kon ze ook al niet, shoppen voor de verhuizing kon ze dan weer wel. Het is in mijn ogen een ontevreden drammerige peuter. Fijn dat jij denkt iets van haar te kunnen leren.
pi_221277283
Een midweek die tot donderdag duurt? Toch weer niet het hele midweekje vol gehouden 👌 en flip mag gelukkig van dr chatgpt wel zwemmen 👍 dat is wel voor hem! Misschien dat daarom die operatie niet nodig was 🤷
pi_221277333
Ik denk dat er geen wasmachine op het park is dus dat DBM morgen vertrekt want de handdoeken liggen al in de prullenbak en niemand heeft meer een onderbroek over.
pi_221277368
Krijgen we dan tóch Rigor Mortis weer te zien 🤩? Ik zag de dildo en het zweepje al ingeladen worden, dus ik zeg: laat maar komen.
pi_221277383
quote:

Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221277397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:42 schreef FokkingGezellig het volgende:
Krijgen we dan tóch Rigor Mortis weer te zien 🤩? Ik zag de dildo en het zweepje al ingeladen worden, dus ik zeg: laat maar komen.
Jaaaa! De dildo stond er alweer helemaal klaar voor bovenop haar cap! Zin in!
pi_221277411
DBM vindt het echt heel jammer dat ze morgen weer naar huis gaat. Nou ga dan nog niet? Een midweek is toch altijd tot vrijdag? En ze kwam op maandag super laat aan. Dat betekent dat ze 2 dagen op het park is geweest. Wat zonde!
pi_221277432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.
pi_221277446
Ik zat bij de Nagelkerkjes te kijken , zowaar een eetfoto met allemaal , en dat Sofie en Jan niet naast elkaar zitten . We kunnen bijna de krant bellen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221277493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik zat bij de Nagelkerkjes te kijken , zowaar een eetfoto met allemaal , en dat Sofie en Jan niet naast elkaar zitten . We kunnen bijna de krant bellen
En dan die tekeningen op het gips van Madelief 🙈
pi_221277505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .
Maar ze heeft nog maar 1 kind , kijken als hij wat ouder is of het dan ook nog zo makkelijk is, zwemles , sporten dingen die altijd kapot gaan of kwijt raken ( tenminste bij mijn kinderen ) alles kost geld, en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
pi_221277514
Mijn laatste les vandaag, schrijft AM Had ze nog meer lessen vandaag gepland _O- _O-
pi_221277544
Oh ik had helemaal niet gezien dat DBM in een storie had getypt dat ze morgen idd al naar huis gaan.. ik had dus wel al een vermoeden dat ze eerder naar huis zou gaan, zo'n type is ze wel..

In een bericht op IG van een paar weken geleden waarin ze zegt dat ze iets fucking spannend gaat doen, zegt ze dat ze 5 dagen gaat🤥🤥🤥
pi_221277562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteel :X , ik wil niet weten wat er gebeurd als hij 15 is. Ik denk een heel brood voor het ontbijt ofzo.
pi_221277602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .
Maar ze heeft nog maar 1 kind , kijken als hij wat ouder is of het dan ook nog zo makkelijk is, zwemles , sporten dingen die altijd kapot gaan of kwijt raken ( tenminste bij mijn kinderen ) alles kost geld, en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.
pi_221277609
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteel :X , ik wil niet weten wat er gebeurd als hij 15 is. Ik denk een heel brood voor het ontbijt ofzo.
Dat denk ik ook , vooral als ze op het middelbaar zitten en gaan groeien
Voor het warme eten ‘s avonds ook nog een aantal boterhammen eten 😂
Dan ‘s avonds flink opscheppen met warm eten .
pi_221277651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .
pi_221277686
Vlog van Michelle over de kinderen , copy pasta van paar jaar terug met jvp ‘gezellig altijd met z’n achten ‘ allemaal leuk ….
pi_221277701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:58 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?
Vorige week waren ze bij Koen maar wilden haar jongens graag thuis slapen, is ze inderdaad naar huis gegaan. In de weekenden met kids zijn ze volgens mij meestal maar één dag samen met alle zeven, en soms zelfs helemaal niet.
pi_221277748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Vlog van Michelle over de kinderen , copy pasta van paar jaar terug met jvp ‘gezellig altijd met z’n achten ‘ allemaal leuk ….
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
pi_221277753
Zo denk ik ook weleens hoe moet dat bij Tamara als die jongens in de puberteit komen? Die eten nu al zoveel. Hopelijk kan ze tegen die tijd dan wat meer werken want dat valt niet tegenop te kopen en te koken.
pi_221277762
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Ieder normaal dekend mens doet toch even de boel ‘s avonds? Ook op vakantie?
pi_221277772
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:41 schreef Roesssst het volgende:
Zo denk ik ook weleens hoe moet dat bij Tamara als die jongens in de puberteit komen? Die eten nu al zoveel. Hopelijk kan ze tegen die tijd dan wat meer werken want dat valt niet tegenop te kopen en te koken.
Ik heb 'maar' 2 jongens. 5 en 9 jaar. En soms is het net een zwart gat wat ik aan het voeren ben. En dan worden ze later ook nog een puber. Maar ik grap soms nu al dat ze dure kostgangers zijn. _O-
pi_221277780
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .
Ik ook. Even normale gesprekken voeren.
pi_221277796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Idd... en dan laatste ochtend kinderen in de speeltuin en even die extra swabber eraan geven.. alles nalopen en hup op weg 👌🤷 maar goed wij gaan ook nooit een dag eerder naar huis 🤷 misschien heeft ze daar ook een logische tip voor waarom ze dat doet
pi_221277807
Hebben jullie ook een uitgebreid schoonmaak rooster net als AM?
pi_221277822
AM raffelt haar verplichting er nog effe vlot doorheen. Geen rode loper is minimale aandacht voor de content. Ik vraag me af wat ze de mevrouw van de filmsamenwerking gemaild heeft. Op hoge poten: waar is mijn rode loper?!
Nu gaat ze de vrijkaartjes in de vakantie gebruiken, wanneer ze niet filmt. Mag hopen dat de filmmevrouw wel klaar is met dit divagedrag.
pi_221277835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.
pi_221277899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.
pi_221277913
Kan iemand, die het niet erg vindt om geblokt te worden, even vragen aan DBM waarom ze morgen naar huis gaat 🙄? Hoezo boekt ze geen weekend als ze er toch maar 2 dagen wil zijn, scheelt nog geld ook.
pi_221277945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.
Meestal zit het ook gewoon bij de prijs in, maar dit is denk ik bij budget vakanties. De enige keren dat we het zelf hebben gedaan is 2x bij een Roompot park, omdat ik het daar bizar vond om 90,- te betalen voor de schoonmaak. En trekkershutten moeten we altijd zelf schoonmaken, maar dat is na 1 nachtje nooit veel werk.
pi_221277999
Dbm is dus ongeveer 72 uur uur alleen op vakantie geweest.

Je mag vaak op de dag van vertrek ook nog gebruik maken van de faciliteiten. En wij doen dat vaak ook, want is toch je mini vakantie.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221278028
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur ;)

Dus snap wel dat ze het zelf doet.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221278072
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur ;)

Voor dat geld zou ik idd ook goed poetsen... al laat ik het altijd wel schoon achter...
pi_221278115
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Of ffing duur ;)

Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲

Maar gaan niet zo vaak in een huisje. Vind het overigens wel knap dat dbm de kids op vakantie ook om 8 het bed ik n gooit. Krijg ik echt niet geregeld. Op de camping lopen de meeste kinderen om 22:30 nog rond.
pi_221278137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Tim is de stand in voor Koen en Jacqueline. Hij zat al op de reservebank en kon meteen inspringen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221278143
Ik ging verheugd klaar zitten toen ik hier las dat de zweep werd ingepakt.
Wat jammer dat het geen spannende mega gevorderde buitenrit was vanavond!
Wat een zooitje ook zeg in die bak.

Ik werd totaal allergisch voor weer dat inpakken van een lunch/snackbox. Hoe krijgt ze het voor elkaar om die trommels altijd zo bruut dicht te douwen alsof ze een zware, beveiligde deur van een cel dicht duwt en op slot draait.

Ik durf nauwelijks nog een lunch trommel of iets vergelijkbaars aan te raken.
pi_221278442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:14 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲

Maar gaan niet zo vaak in een huisje. Vind het overigens wel knap dat dbm de kids op vakantie ook om 8 het bed ik n gooit. Krijg ik echt niet geregeld. Op de camping lopen de meeste kinderen om 22:30 nog rond.
Vaak ik er op avond nog animatie dus ik kreeg mijn kids ook niet op tijd in bed 😆
pi_221278538
Zou Judith ooit nog terug komen?
pi_221278551
quote:

[..]
Ook toen Iris zei: weet je het wel zeker van Moraira, daar is het NU AL 34 graden. Mies riep gelijk: IK vind dat HEERLIJK!

Ze denkt er geen moment bij na hoe het voor de kindjes is. Denk ook dat Iris dat bedoelde, want Iris geeft wel vaker steekjes.
pi_221278592
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:51:22 #53
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221278610
quote:

Niemand is geïnteresseerd in een vrouw die:
* krentenbolfilmpjes maakt
* neusgatfilmpjes maakt
* kruisfilmpjes maakt
* de godganse dag klaagt, zeurt, zeikt en zanikt
* de godganse dag op haar zuignap zit

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 08-07-2026 22:08:11 ]
pi_221278633
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
pi_221278653
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
pi_221278665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
pi_221278677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
En die (deels?) gesponsorde vakantie? Dat bedrijf heeft nu niks aan haar. Wel heerlijk voor haar zoon zo. Lekker offline.
pi_221278722
Jaaaa buitenrij filmpje!!!
pi_221278728
Mc Donalds heeft weer allerlei nieuwe producten op het menu staan. Proef de wereld heet het. Zal Sanneke al een uitje daarheen hebben gepland?
pi_221278737
quote:

[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
pi_221278739
AM leest mee. Zeer voorspelbaar om die hark weer te filmen tijdens het knolhobbelen.
pi_221278749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
En het lijk heeft nu een tshirt aan
Zelfde houding en ze haalt hem bijna in
pi_221278750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
Ja dat is ook zielig, zal dat echt zo zijn dat die verdeling zo is?
Zou ik in ieder geval niet willen voor mijn eigen kids.
Kun je net zo gek zijn met je bonus maar vindt dat je echt ook aan je eigen kinderen moet denken

[ Bericht 0% gewijzigd door Lipisu op 08-07-2026 22:09:32 ]
pi_221278757
quote:
En die man rijdt er weer!!

Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
pi_221278762
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
  woensdag 8 juli 2026 @ 22:07:47 #66
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221278781
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
pi_221278785
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
pi_221278792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En die man rijdt er weer!!

Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
En hoe ongezond is dat voor de paarden.. want dit is niet de enige rit in een week.

En aangezien de Geertsen met rijlaarzen en al door de woonkamer stampen, vraag ik me af of ze nog even douchen. Of zou dat ook maar 2x per week mogen..
pi_221278794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
Woestijn
pi_221278802
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.

En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
pi_221278806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
‘Uurtje rust’
pi_221278837
Dus flip loopt met een dik Fleece pak met 22 graden en flap in korte broek en shirt.
Datzelfde shirt moet dan nog in de handwas terwijl ze morgen naar huis gaat, wat kan een mens het zichzelf toch moeilijk maken
pi_221278868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
Maar het gips is nu dus gezet op een pols die niet recht kon omdat dit te pijnlijk was? Een gebogen gips wat niet de voorkeur had maar het kon niet anders. Wat is dan straks het gevolg als het gips eraf gaat? En ga je dat dan zelf doen of toch bij een arts in Spanje of vlieg je terug naar Brasschaat. Hoe dan ook de vakantie gaat door, met of zonder gips en pinnen.
pi_221278884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Lodelie het volgende:
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.

En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
pi_221278938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
pi_221278941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
Inderdaad zij kan er net zon zooitje van gemaakt hebben. Maar daar kunnen we niet van meegenieten en van Michelle en Tim wel. En dat lijkt me best pijnlijk om te zien ongeacht wat je als ex misschien op je kerfstok hebt. Idd heel goed dat ze niet in beeld zijn.
pi_221278947
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
pi_221278961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
Randje? Ik vind AM in en in naar en gemeen.
pi_221279055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
pi_221279111
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
pi_221279126
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
pi_221279127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:46 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.

Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
pi_221279137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hoop het. Vind haar en Bob wel leuk.
pi_221279149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
😅
pi_221279251
quote:
Rigor is er weer 😂😂😂😂
pi_221279258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Is hij niet wat groot voor dat arme beestje?
pi_221279266
quote:
Jammer dan dat ze een onschuldige man in de kijker zet en zelf geen enkele hand in eigen boezem steekt wat betreft haar eigen vreselijke gedrag, met name als het gaat over het overschrijden van de grenzen van haar kinderen en het lak hebben aan de privacy van haar kinderen. Vreselijk naar en geniepig mens.
pi_221279270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef Lodelie het volgende:
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
Hier moest ik stiekem een beetje om lachen , ze gaat over lijken en de man word Rigor genoemd 🫣
pi_221279272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221279308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Haar laatste post, waarin ze haar dochter uitgebreid exploiteert, heeft een kritische reactie en daar heeft ze op gereageerd.
pi_221279312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Dat was inderdaad erg bewust in beeld gebracht.
De meneer rijdt zeker netter hoor. Hij zit veel 'stiller' ( moet stiekem lachen denkend aan de vorige rit en de comments hier) maar dat is een compliment in de paardenwereld.
Veel mannen zitten wat stijvig in het bovenlijf, wil niet zeggen dat ze niet kunnen rijden. Hij heeft een stille hand en een aansluitend en rustig been.

AM liet in Griekenland zien dat ze de rit duidelijk niet aankon. Als de instructeur niet had ingehouden was het paard met haar aan de kletter gegaan en was zij flink gelanceerd.
In de filmpjes later was ze gewisseld met het paard van Maarten. Dat noemde ze uiteraard niet, maar gezien ze hier meeleest: dat was wel duidelijk AM 🤪

De juf heeft enorm lengteverschil in haar benen en rijdt dus met twee zeer lengteverschil. Heel veel mensen hebben lengteverschil, maar in de paardensport leer je toch te rijden met dit lengteverschil en gelijke beugelmaat. Bij de juf zit er minimaal 3 gaatjes verschil in de lengte van de beugels, daarom zit ze zo scheef en hobbelt ze alle kanten op.
Dat dat niet vanaf het begin is gecorrigeerd, en nog steeds niet,door de instructeur zegt genoeg over hoe onprofessioneel dat is. Niemand wil een ruiter zo op een paard zien zitten.

Laat ze haar dildo eens bij Maarten op zijn cap zetten, kunnen we ook eens lachen om AM zelf.
Tijdens de rit in Griekenland heb ik me in iedergeval bescheurd, de gevorderde angsthaas.
Wel sneu voor het paard dat ze alle kanten opstuiterde en met haar volle gewicht in de teugels hing.
pi_221279359
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
pi_221279405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.

In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.

De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.

Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.

Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢

Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
pi_221279428
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.

Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
pi_221279433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
Wat heeft ze voor reactie gekregen?
Ik zie geen reacties omdat ze me geblokkeerd heeft nadat ik één keer een lachende smiley deed.

Ik denk zeker dat zij regelmatig in een pannetje 5 schiet. Ups en downs volgen bij haar zeer regelmatig en zeer snel op.
Vermoeiend, onvoorspelbaar, instabiel.
En iedereen zorgt voor d'r 🙄
pi_221279449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef Juulia het volgende:
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.

Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
Bepaalde medicatie kan ook voor zo'n tong zorgen, snap inderdaad wat je zegt.
En bij haar gaat er ook nogal eens wat cafeïne en alcohol door wat dat allemaal nog meer versterkt.
Moet bij haar altijd denken aan zon nummer ' up and down, up and down'
pi_221279458
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:58 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.

In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.

De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.

Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.

Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢

Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
Die is gewoon echt de weg kwijt hoor, arme kinderen. Als ik Koen was zou ik het serieus eens goed in de gaten houden, hoe het daar bij Mcw eraan toe gaat.
pi_221279463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
We hebben hier een manege waar mensen met een beperking paardrijden, die zien er stukken proffesioneler uit dan deze dwazen
pi_221279468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Onze dochter brak ook 2 dagen voor onze vakantie haar pols, wij gingen ook gewoon vliegen naar Spanje.
Thuis is de pijn niet minder erg dan op vakantie , moet de arts wel akkoord gaan natuurlijk
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 00:58:35 #100
382129 crew  Donna
pi_221279533
quote:
Ze heeft/had ook een account. Das geen geheim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')