Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:35 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja snap ook dat je er zo naar kunt kijken hoor! Maar zij kan niet werken toch, vanwege haar autisme?
Ze kan beter wat meer moeite steken in de ontwikkeling van haar kind en dat van haarzelf ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef Gutso het volgende:
Lijkt me ergens ook dat Sanneke genoeg volgers heeft om wel inkomen uit het influencer leventje te halen. Maar weet ook niet zo goed waarom dat kennelijk niet lukt? Vind ik ooo wel sneu voor haar, ze steekt er toch veel moeite in qua content.
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sinds Sanneke de diagnose autisme kreeg kan ze niks meer en zit ze 24/7 in pannetje 5. Behalve wanneer ze kan shoppen, eten, weekendjes weg en op vakantie is. Dan kan ze alles. Oh, en pretparken! Daar gaat ze ook goed op.
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:19 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Heel goed van die ex van Tim!
Lijkt me trouwens als kinderen van Michelle helemaal niet zo leuk en gezellig. Meteen altijd die 2 stiefzusjes erbij en Tim natuurlijk, nooit met hun moeder even alleen.
En dan hebben ze bij hun vader volgens mij ook vaak weer die andere stiefbroertjes van Jaq. Wat lijkt het me toch allemaal enorm heftig en een stormachtig leventje voor die 4 kinderen.
110 euro per maand.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.
Wel fijn dat ze de luxe heeft om thuis te zijn met haar kind dan!
Ze verdient 110 per maand? Dat is idd niks 😂😬 maakt het voor mij allemaal des te vager met zoveel volgers.. volgens mij pakt zij dingen gewoon niet slim aan. Maar wie ben ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
110 euro per maand.
Dat is 1 keer rondje aldi, action en albert heijn.
Ik vind het gek dat haar grenzen altijd bereikt worden wanneer ze thuis op de bank zit te niksen. De verhuizing liet ze aan anderen over, inpakken voor de verhuizing kon ze ook al niet, shoppen voor de verhuizing kon ze dan weer wel. Het is in mijn ogen een ontevreden drammerige peuter. Fijn dat jij denkt iets van haar te kunnen leren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:56 schreef Gutso het volgende:
[..]
Snap wel dat ontlading belangrijk is juist, en goed dat ze haar eigen grenzen weet. Kunnen veel mensen nog wel wat van leren (inclusief ikzelf haha 😋).
Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.
Jaaaa! De dildo stond er alweer helemaal klaar voor bovenop haar cap! Zin in!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:42 schreef FokkingGezellig het volgende:
Krijgen we dan tóch Rigor Mortis weer te zien 🤩? Ik zag de dildo en het zweepje al ingeladen worden, dus ik zeg: laat maar komen.
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat is ook luxe . hier zijn de meeste anti Sanneke , maar dat merk je nog wel .😁
En dan die tekeningen op het gips van Madelief 🙈quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik zat bij de Nagelkerkjes te kijken , zowaar een eetfoto met allemaal , en dat Sofie en Jan niet naast elkaar zitten . We kunnen bijna de krant bellen
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar zeg vooral niet tegen Sanneke dat het een luxe is.
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteelquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou als je kijkt in Nederland hoe duur alles is , zijn er nog maar weinig eenverdieners .
Maar ze heeft nog maar 1 kind , kijken als hij wat ouder is of het dan ook nog zo makkelijk is, zwemles , sporten dingen die altijd kapot gaan of kwijt raken ( tenminste bij mijn kinderen ) alles kost geld, en dan gaan ze ook steeds meer eten 😂
Dat denk ik ook , vooral als ze op het middelbaar zitten en gaan groeienquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou dit ja. Mn oudste van 7 lijkt wel een lintworm met zijn 6 sneetjes brood als lunch momenteel, ik wil niet weten wat er gebeurd als hij 15 is. Ik denk een heel brood voor het ontbijt ofzo.
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo denk jij, zo denk ik en met ons nog een heleboel andere mensen. Maar het gaat om de keuzes die je maakt. Zij hoeft geen 2e auto (detail: ze heeft geen rijbewijs), koophuis, verre vakanties etc. Alsof dat het enige is waarvoor je zou werken. Werken heeft ook heel veel andere voordelen: ontwikkeling, contact met anderen, je nuttig voelen, andere omgeving etc. Maar dat zal niemand haar verteld hebben.
Vorige week waren ze bij Koen maar wilden haar jongens graag thuis slapen, is ze inderdaad naar huis gegaan. In de weekenden met kids zijn ze volgens mij meestal maar één dag samen met alle zeven, en soms zelfs helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Volgens mij zei JvP laatst dat ze het aan de kinderen laten of ze met z’n allen het weekend doorbrengen of niet. Is me bijgebleven omdat ik zo fijn vond dat de kinderen dus ook kunnen kiezen voor tijd alleen met papa/mama. Of ze het dan alle 7 met elkaar eens zijn?
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Vlog van Michelle over de kinderen , copy pasta van paar jaar terug met jvp ‘gezellig altijd met z’n achten ‘ allemaal leuk ….
Ik heb 'maar' 2 jongens. 5 en 9 jaar. En soms is het net een zwart gat wat ik aan het voeren ben. En dan worden ze later ook nog een puber. Maar ik grap soms nu al dat ze dure kostgangers zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:41 schreef Roesssst het volgende:
Zo denk ik ook weleens hoe moet dat bij Tamara als die jongens in de puberteit komen? Die eten nu al zoveel. Hopelijk kan ze tegen die tijd dan wat meer werken want dat valt niet tegenop te kopen en te koken.
Ik ook. Even normale gesprekken voeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ja , oh ik was blij dat ik kon werken 😊 vooral toen de kinderen klein waren .
Idd... en dan laatste ochtend kinderen in de speeltuin en even die extra swabber eraan geven.. alles nalopen en hup op weg 👌🤷 maar goed wij gaan ook nooit een dag eerder naar huis 🤷 misschien heeft ze daar ook een logische tip voor waarom ze dat doetquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Ieder normaal dekend mens doet toch even de boel ‘s avonds? Ook op vakantie?
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Wel een goede tip dames van DBM! Maak elke dag ff je vakantie huisje schoon, scheelt weer met de eind schoonmaak!
Ieder normaal dekend mens doet toch even de boel ‘s avonds? Ook op vakantie?
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, lijkt me. Vaak laten wij het schoner achter dan toen we het vonden. Maar zij gaat deze keet zelf schoonmaken denk ik, wij zitten meestal in huizen waar de schoonmaak er bij in zit. Maar zij gaat morgen waarschijnlijk om 7 uur op staan, de kinderen de speeltuin in en zij alles opruimen en schoonmaken en dan zitten ze uiterlijk met de lunch in de auto. Zonde van de midweek en zonde van het geld. Blijf morgen lekker de hele dag nog en zet je wekker vrijdag op tijd en rij op je gemak om half 11 weg, lunch onderweg en dan ben je toch ook vrijdag op tijd thuis. Ze zal haar wasmachine wel missen ofzo.
Meestal zit het ook gewoon bij de prijs in, maar dit is denk ik bij budget vakanties. De enige keren dat we het zelf hebben gedaan is 2x bij een Roompot park, omdat ik het daar bizar vond om 90,- te betalen voor de schoonmaak. En trekkershutten moeten we altijd zelf schoonmaken, maar dat is na 1 nachtje nooit veel werk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ze toch ook zelf de eindschoonmaak? Moet je alles meeslepen van thuis om daar te poetsen. Daar begin ik niet meer aan. Vakantie kost geld en daar rekening ik de schoonmaak bij.
Voor dat geld zou ik idd ook goed poetsen... al laat ik het altijd wel schoon achter...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur![]()
Dus snap wel dat ze het zelf doet.
Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef WinnieWana het volgende:
Wij zijn trouwens ook een keer bij capfun geweest. Eindschoonmaak was iets van 180 euro als je het niet zelf deed. Vonden we ook erg duur voor een weekendje.
Of ffing duur![]()
Dus snap wel dat ze het zelf doet.
Tim is de stand in voor Koen en Jacqueline. Hij zat al op de reservebank en kon meteen inspringen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Vaak ik er op avond nog animatie dus ik kreeg mijn kids ook niet op tijd in bed 😆quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:14 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Idd. Voor 90 euro eindschoonmaak doe ik het ook zelf. Laat het ook altijd netter achter dan we het kregen 🥲
Maar gaan niet zo vaak in een huisje. Vind het overigens wel knap dat dbm de kids op vakantie ook om 8 het bed ik n gooit. Krijg ik echt niet geregeld. Op de camping lopen de meeste kinderen om 22:30 nog rond.
Ook toen Iris zei: weet je het wel zeker van Moraira, daar is het NU AL 34 graden. Mies riep gelijk: IK vind dat HEERLIJK!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Niemand is geïnteresseerd in een vrouw die:quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
En die (deels?) gesponsorde vakantie? Dat bedrijf heeft nu niks aan haar. Wel heerlijk voor haar zoon zo. Lekker offline.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zielig, zal dat echt zo zijn dat die verdeling zo is?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
En die man rijdt er weer!!quote:
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
En hoe ongezond is dat voor de paarden.. want dit is niet de enige rit in een week.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En die man rijdt er weer!!
Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
Woestijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
‘Uurtje rust’quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
Maar het gips is nu dus gezet op een pols die niet recht kon omdat dit te pijnlijk was? Een gebogen gips wat niet de voorkeur had maar het kon niet anders. Wat is dan straks het gevolg als het gips eraf gaat? En ga je dat dan zelf doen of toch bij een arts in Spanje of vlieg je terug naar Brasschaat. Hoe dan ook de vakantie gaat door, met of zonder gips en pinnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Lodelie het volgende:
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.
En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
Inderdaad zij kan er net zon zooitje van gemaakt hebben. Maar daar kunnen we niet van meegenieten en van Michelle en Tim wel. En dat lijkt me best pijnlijk om te zien ongeacht wat je als ex misschien op je kerfstok hebt. Idd heel goed dat ze niet in beeld zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
Randje? Ik vind AM in en in naar en gemeen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:46 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
😅quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.
Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
Is hij niet wat groot voor dat arme beestje?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
Jammer dan dat ze een onschuldige man in de kijker zet en zelf geen enkele hand in eigen boezem steekt wat betreft haar eigen vreselijke gedrag, met name als het gaat over het overschrijden van de grenzen van haar kinderen en het lak hebben aan de privacy van haar kinderen. Vreselijk naar en geniepig mens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hier moest ik stiekem een beetje om lachen , ze gaat over lijken en de man word Rigor genoemd 🫣quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef Lodelie het volgende:
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
Haar laatste post, waarin ze haar dochter uitgebreid exploiteert, heeft een kritische reactie en daar heeft ze op gereageerd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Dat was inderdaad erg bewust in beeld gebracht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
Wat heeft ze voor reactie gekregen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
Bepaalde medicatie kan ook voor zo'n tong zorgen, snap inderdaad wat je zegt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef Juulia het volgende:
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.
Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
Die is gewoon echt de weg kwijt hoor, arme kinderen. Als ik Koen was zou ik het serieus eens goed in de gaten houden, hoe het daar bij Mcw eraan toe gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:58 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.
In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.
De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.
Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.
Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢
Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
We hebben hier een manege waar mensen met een beperking paardrijden, die zien er stukken proffesioneler uit dan deze dwazenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Onze dochter brak ook 2 dagen voor onze vakantie haar pols, wij gingen ook gewoon vliegen naar Spanje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.
Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
Ze heeft/had ook een account. Das geen geheim.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |