Ook toen Iris zei: weet je het wel zeker van Moraira, daar is het NU AL 34 graden. Mies riep gelijk: IK vind dat HEERLIJK!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Niemand is geïnteresseerd in een vrouw die:quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:53 schreef Gutso het volgende:
O ze haalt toch inkomsten uit influencen? Heb ik dat ooit verkeerd begrepen oeps. 😅 Maar dacht al; met haar volgersaantallen moet je wel duizenden per maand kunnen verdienen inclusief leuke dingen opgestuurd krijgen.
Wel fijn dat ze de luxe heeft om thuis te zijn met haar kind dan!
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
En die (deels?) gesponsorde vakantie? Dat bedrijf heeft nu niks aan haar. Wel heerlijk voor haar zoon zo. Lekker offline.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En hoeveel inkomsten zou ze nu misgelopen zijn met al haar linkjes?
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Alles is toch gewoon zo ingeruild voor een ander gezin. Heb te doen met die ex van Tim.. weten dat je kinderen in dat zooitje ongeregeld bivakkeren. Worden zo meegesleept en in een andere familie gedropt. Vind het echt niet normaal waar die kinderen allemaal in meegesleept worden.
Ja dat is ook zielig, zal dat echt zo zijn dat die verdeling zo is?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
En die man rijdt er weer!!quote:
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
En hoe ongezond is dat voor de paarden.. want dit is niet de enige rit in een week.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En die man rijdt er weer!!
Wat een stoffige rit. Je moet bijna een mondkapje of doek om je gezicht doen.
Ik denk dat als je vanavond je gezicht schoonmaakt het doekje zwart is
Woestijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
‘Uurtje rust’quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen stempel voor dit forum? Hoe zet ze het dan in dr planner dat ze hier moet lezen🤔🤪
Maar het gips is nu dus gezet op een pols die niet recht kon omdat dit te pijnlijk was? Een gebogen gips wat niet de voorkeur had maar het kon niet anders. Wat is dan straks het gevolg als het gips eraf gaat? En ga je dat dan zelf doen of toch bij een arts in Spanje of vlieg je terug naar Brasschaat. Hoe dan ook de vakantie gaat door, met of zonder gips en pinnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik was ook erg verbaasd bij het lezen. Maar het is wel typisch sofie, als zei het maar naar dr zin heeft.
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Lodelie het volgende:
Dit is niet per ongeluk dat Am hem filmt, ook al zou hij toevallig voor haar rijden. Ze filmt echt duidelijk hem en niet recht naar voren.
En hoe enorm hard ik ook gelachen heb vorige week, ik vind dit echt zo respectloos van haar.
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Zou ze hebben gemerkt dat deze story megaveel traffic opleverde? Wat is ze toch geniepig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |