abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221281582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:54 schreef Karenwalker het volgende:
ik heb het idee dat Koen ook redelijk doortrapt is... hij speelt het spelletje mooi mee..
Hij doet nu alsof hij de grote graaggeziene, ik ben het slachtoffer van dit alles, mannetje is. Maar hij heeft ook jaren geprofiteerd van alles. Hij zal straks ook gewoon partneralimentatie krijgen, want zo werkt het in NL. Hij doet het misschien slimmer dan MCW, door nu in de luwte te blijven, maar ook hij heeft hier debet aan.
Huh? Post hij zelf veel/iets dan? Of bepaal je dit op basis van af en toe voorbij komen in de stories van JvP?
pi_221281596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:08 schreef Lipisu het volgende:

[..]
[..]
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
Ken jij haar dan zo goed om te weten dat dat niet zo is? Er wordt hier gereageerd op alle idioterie die zij zelf laat zien. En bij iemand die online zoveel laat zien, durf ik niet eens te denken aan waar ze offline toe in staat is.
En uit ervaring kan ik je vertellen dat je voor ouderverstoting geen type hoeft te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2026 12:35:41 ]
pi_221281612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zolang ze hun geld maar niet uitgeven aan prostitutie 🫣
… en daar zou ze ook niks over te zeggen hebben bij haar volwassen kinderen.
pi_221281670
DBM gaat lekker glijden, oorpijn weg?
pi_221281768
Sorry hoor, maar random roepen over ouderverstoting gaat echt te ver!
Daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen, je kent haar alleen van online!

Geloof me ouderverstoting doen mensen vaak niet voor hun plezier, degene die de moeders er van verdenken zijn vaak gestoorde vaders. Zie Dean Saunders o.a.
pi_221281802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:17 schreef Moppie1982 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe krijg je het voor elkaar zo een zooi te maken in 2,5 dag met 2 kinderen in je eentje?????????

Ik snap er werkelijk niets van
🫪 ben ook in shock.... en dan straks zwemmen en nog douchen in het huisje en dan naar huis...dus echt een verkorte trip... wat een zooi en wat raar dat je niet van je volledige vakantie gebruik maakt
pi_221281816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Post hij zelf veel/iets dan? Of bepaal je dit op basis van af en toe voorbij komen in de stories van JvP?
Hij post volgens mij niks, en uit de storys of berichten van J kun je dat er echt niet uit halen.
pi_221281863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Sorry hoor, maar random roepen over ouderverstoting gaat echt te ver!
Daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen, je kent haar alleen van online!

Geloof me ouderverstoting doen mensen vaak niet voor hun plezier, degene die de moeders er van verdenken zijn vaak gestoorde vaders. Zie Dean Saunders o.a.
Vaak ook wel voor hun plezier/genoegdoening/macht. Maar dit is een andere discussie.
pi_221281974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vaak ook wel voor hun plezier/genoegdoening/macht. Maar dit is een andere discussie.
Ja sorry van me felheid hoor, maar wordt er momenteel ook van beschuldigd. En geloof me dat is niet tof! Dus random roepen vind ik echt te ver gaan! En idd wat jij noemt is het bij mij.
pi_221281984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🫪 ben ook in shock.... en dan straks zwemmen en nog douchen in het huisje en dan naar huis...dus echt een verkorte trip... wat een zooi en wat raar dat je niet van je volledige vakantie gebruik maakt
Nou hè! Gisteren zegt ze ja als je elke avond even opruimt en schoonmaakt scheelt het, nou sorry hoor waar is het opgeruimd en schoon? Misschien ben ik echt een gestoorde schoonmaak en opruim freak, maar hoe kan je zo leven?
  donderdag 9 juli 2026 @ 11:39:43 #186
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221282017
DBM gaat dus zo alweer beginnen aan de wereldreis naar huis. Waarom gaat ze überhaupt op "vakantie". Dagjes weg is voordeliger als je het gaat doen zoals DBM. Die vrouw is knots!
pi_221282042
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:59 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is daar viezig, als je goed kijkt zie je dat ook. En die bank 🤢, hoe krijg je dat voor elkaar en dan elke 2 maanden met dat apparaat schoonmaken.
Ik heb nog nooit een bank hoeven schoonmaken en er wordt echt geleefd bij ons. Wordt ook uitgelegd als je een bank koopt dat er (vaak) een speciale laag is aangebracht die vuil afweert en eenmaal met een schoonmaakapparaat gereinigd dan wordt het veel sneller vies.
Ik heb een bank waarvan je de hoezen kunt wassen. Ideaal. Doekje over de leuning en klaar
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 11:43:16 #188
184769 crew  Deisyy
pi_221282045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:54 schreef Karenwalker het volgende:
ik heb het idee dat Koen ook redelijk doortrapt is... hij speelt het spelletje mooi mee..
Hij doet nu alsof hij de grote graaggeziene, ik ben het slachtoffer van dit alles, mannetje is. Maar hij heeft ook jaren geprofiteerd van alles. Hij zal straks ook gewoon partneralimentatie krijgen, want zo werkt het in NL. Hij doet het misschien slimmer dan MCW, door nu in de luwte te blijven, maar ook hij heeft hier debet aan.
Partneralimentatie? Hij kan toch zelf werken voor zijn inkomen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221282051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:39 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM gaat dus zo alweer beginnen aan de wereldreis naar huis. Waarom gaat ze überhaupt op "vakantie". Dagjes weg is voordeliger als je het gaat doen zoals DBM. Die vrouw is knots!
2 en 1/2 dag is toch echt zonde van het geld
pi_221282069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ze is dus maandag laat aangekomen
Dinsdag en woensdag volle dag en vandaag is ze aan het opruimen, waar ik weinig van begrijp als je zelf roept dat je iederedag even op moet ruimen.
Het was toch netjes gisteren?
Ze had gewoon uit de tassen kunnen leven die 2 dagen.
Ze doet ook werkelijk alsof ze een vakantie van 3 weken heeft gehad
pi_221282072
Het account van Judith is weer zichtbaar. Jammer voor haar zoon.
pi_221282078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja sorry van me felheid hoor, maar wordt er momenteel ook van beschuldigd. En geloof me dat is niet tof! Dus random roepen vind ik echt te ver gaan! En idd wat jij noemt is het bij mij.
Sowieso iemand ergens zomaar van beschuldigen vind ik niet kunnen, niet hier en niet in het echte leven.
Waar je ogen niet zijn geweest moet je mond niet over praten.
Ik wens jou sterkte met je situatie, niet leuk.
pi_221282094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze is dus maandag laat aangekomen
Dinsdag en woensdag volle dag en vandaag is ze aan het opruimen, waar ik weinig van begrijp als je zelf roept dat je iederedag even op moet ruimen.
Het was toch netjes gisteren?
Ze had gewoon uit de tassen kunnen leven die 2 dagen.
Ze doet ook werkelijk alsof ze een vakantie van 3 weken heeft gehad
Ja dit! Als je maar 2 dagen gaat pak je toch niet alles uit? En ik doe altijd de avond voor vertrek alles al beetje in tassen. Dat je alleen nog die laatste dingen in hoeft te pakken 🤷 bij haar staat en ligt overal nog van alles 🫪 hoe??
pi_221282110
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:43 schreef miep123456 het volgende:

[..]
2 en 1/2 dag is toch echt zonde van het geld
Inderdaad zeg…
Dan ga je zonder je man op vakantie, omdat je anders niet kunt gaan (?) en dan maak je er amper gebruik van.
Lekker vanavond nog een avondje opblijven, veel spelen.
Ik probeer juist altijd laat uit te checken als het mogelijk is. Zoveel mogelijk uit je dag halen!
Wij zijn met Pinksteren een weekendje gaan kamperen, zij noemt het een vakantie en is ongeveer net zo lang op de camping als wij toen waren _O-

Het moet wel een heel bijzondere goedkope aanbieding zijn geweest wil dit logisch zijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221282118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dit! Als je maar 2 dagen gaat pak je toch niet alles uit? En ik doe altijd de avond voor vertrek alles al beetje in tassen. Dat je alleen nog die laatste dingen in hoeft te pakken 🤷 bij haar staat en ligt overal nog van alles 🫪 hoe??
Dat doe ik inderdaad ook, maar omdat zij al een dag eerder naar huis vertrekt voelt dat misschien onlogisch? Op woensdag inpakken voor een huisje dat je op vrijdag pas uit hoeft 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 11:54:22 #196
382129 crew  Donna
pi_221282124
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Heeft zo ook wel eens gereageerd? Of is ze alleen een gluurder?
Ook gereageerd, anders kan ik niet weten dat ze hier ook een account heeft. :P
pi_221282140
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat doe ik inderdaad ook, maar omdat zij al een dag eerder naar huis vertrekt voelt dat misschien onlogisch? Op woensdag inpakken voor een huisje dat je op vrijdag pas uit hoeft 8)7
Vrijdag om 11 uur uit moet en daarom donderdag al gaat 🤷 ik snap er niets van.... pak vanavond alles in zet morgen ochtend alles in de auto... ga dan nog lekker even zwemmen eet een frietje en rij naar huis! Daar allemaal even onder de douche en iedereen blij 🤷
pi_221282156
AM die weer even stof tot pesten moet posten voor de tweeling, door expliciet te benoemen dat de tweeling de sportdag moet doen met mensen die ze normaal proberen te vermijden...
pi_221282280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:46 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Sowieso iemand ergens zomaar van beschuldigen vind ik niet kunnen, niet hier en niet in het echte leven.
Waar je ogen niet zijn geweest moet je mond niet over praten.
Ik wens jou sterkte met je situatie, niet leuk.
Dank je wel! Nee daarom mijn felheid ook, dit is echt een van de ergste dingen waar je iemand van kan beschuldigen.
Gelukkig weet ik hoe dingen werken en heb ik zelf alles zwart op wit en weet ik dat ik niet aan ouderverstoting heb gedaan!
pi_221282361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vrijdag om 11 uur uit moet en daarom donderdag al gaat 🤷 ik snap er niets van.... pak vanavond alles in zet morgen ochtend alles in de auto... ga dan nog lekker even zwemmen eet een frietje en rij naar huis! Daar allemaal even onder de douche en iedereen blij 🤷
Dit deden ze vorig jaar ook, toen begreep ik er ook al niks van. Wij zijn ooit 1 keer een dag eerder vertrokken vanwege de verjaardag van een neefje. Dus gingen we op de dag eerder net voor het eten weg, aten McDonald's onderweg.

Maar alleen maar eerder vertrekken omdat je er om 11u uit moet? Je kan toch nog gaan zwemmen of in de buurt iets doen?
Ik begrijp werkelijk niks van die vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')