abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221280530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.
pi_221280536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
Nee maar daar ben ik het volledig mee eens, het gebruiken van bepaalde middelen bij me kinderen.. dan zal ik echt aan de bel trekken.

Maar het online ja, dan kan je zeggen hij is veranderd. Nee want dan kom je ook niet bij JVP erop voor zoete plaatjes! Dan zeg je meid leuk dat we wat hebben maar me kinderen en ik niet op de gram! Maar dat doet ie niet, dus ja…

AM was gewoon haar boek aan het promoten, niets meer niets minder! Alles voor de doekoeeee
pi_221280565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
bovendien krijgt/kreeg ze alle kleding gesponsord dus inderdaad, het is weer gezever uit de grote duim
pi_221280619
AM weer op haar ‘ik weet alles beter’ toontje, dat je je er niet mee moet bemoeien als ze een verkeerde keuze maken. Zelf weten aan wat ze hun geld uitgeven.

Oh, en die squishy die J wilde kopen, daar heb je helemaal niks over gezegd he? 🙄

En ‘op volwassen leeftijd niet goed met geld om kunnen gaan, dat vind ik echt een stuk zieliger ‘

Ze is haar mislukte eerste pannenkoek vergeten, die ze blijkbaar niet goed hebben opgevoed op financieel gebied?
pi_221280620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:06 schreef poohenzo het volgende:
waarom moet AM het speelgoed dat Jet leuk vindt zo ontzettend afkraken? 'het is een spons' , 'het is gevaarlijk want chemisch' (kijk eens naar hoeveel kilo's suiker die je eet vrouw) etc etc.
Laat dat kind toch gewoon een eigen mening hebben en iets leuk vinden.
Vreselijk triest hoe ze hier op reageert.

Een vriendin van mij had een berichtje gestuurd met de opmerking: maar al die spullen die je van de drukke mama krijgt voldoen wel?

Kreeg ze als reactie: die koopt ze niet van haar zakgeld.
Met andere woorden: zolang het in het belang (portomonnee) van AM is, dan is alles toegestaan.
Wat een vreselijk portret ben je dan.
pi_221280654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, Tim, of Maudje. Zij heeft zelf toch geen idee en kan niet eens een moeilijk gesprek voeren met haar eigen personeel, laat staan met een vreemde die het over het gebruik van haar kinderen wil hebben.
MCW verzamelt sowieso alleen maar ja-knikkers om zich heen. Zij draait het natuurlijk zo dat ze zich alleen wil omringen met positieve, lieve mensen enzo.

Zal mij benieuwen of ze ergens een professional vindt die het exploiteren van kinderen op social media recht praat.
pi_221280664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.
  Moderator / Colorchick donderdag 9 juli 2026 @ 09:55:32 #133
382129 crew  Donna
pi_221280695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat was toch op Viva? Daar heette ze ‘langetafel’ ofzoiets
Hier is/ was ze ook. :)
pi_221280739
ach en de bank moet weer worden schoongemaakt. Nu moet ik toegeven dat ik niemand in mijn nabije omgeving heb met 8 kinderen, maar wel meerdere met 3/4 kinderen en echt nergens is het zo smerig als bij AM in huis. Zelfs als ze ook nog huisdieren hebben is het er schoner. Wat doen ze in hemelsnaam altijd op die bank?
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:00:09 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221280779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier is/ was ze ook. :)
Heeft zo ook wel eens gereageerd? Of is ze alleen een gluurder?
W
Z
E
pi_221280805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.
Als ik in mijn omgeving kijk is het bij pubers volgens mij gewoon hip om met 25 graden nog een bontkraag te hebben.
En dat zou ik dan wel weer leuk vinden bij die meiden. Gewoon doen wat je zelf wil, bijvoorbeeld meelopen met de rest van de klas, ipv achter je moeder aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221280860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:57 schreef poohenzo het volgende:
ach en de bank moet weer worden schoongemaakt. Nu moet ik toegeven dat ik niemand in mijn nabije omgeving heb met 8 kinderen, maar wel meerdere met 3/4 kinderen en echt nergens is het zo smerig als bij AM in huis. Zelfs als ze ook nog huisdieren hebben is het er schoner. Wat doen ze in hemelsnaam altijd op die bank?
Die bank staat naast het keukenblok, Lot en Jet staan op de leuning als ze helpen met bakken en er wordt dagelijks in die hoek gesnackt/geborreld/gegeten. Die bank is gewoon niet geschikt voor die plek.
Wat ze er eerst hadden staan was geschikter: kleiner en van gemeleerde stof waar je vlekken minder goed op zag.
pi_221280865
Heeft ze haar instructiefilm voor het schoonmaken van de wasmachine ook alweer gelanceerd?

En ik ken meerdere gezinnen met meer dan 5 kinderen, bij de meeste is het gewoon schoon.
Maar wanneer je je persoonlijke hygiëne al niet serieus neemt, dan is meestal je huis ook niet echt fris.
pi_221280870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:09 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Is inmiddels verwijderd. Iemand sprak haar er op aan dat ze haar kinderen gebruikt. MCW antwoordde dat ze diegene uitnodigde voor een gesprek met haar en haar professionals, of iets in die strekking. Ik denk dat die “professional” dan Tim is ofzo.
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.

😂😂
pi_221280985
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.

😂😂
Eens. Er is geen kind in die familie dat rustig kan opgroeien. Die schoonzus vond ik eerst wel leuk om te volgen. Dat bouwen van dat huis vond ik leuk om te zien maar ook daar al gauw afgehaakt i.v.m. de inzet van de kinderen.
pi_221280994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:45 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.
pi_221281034
Sanneke heeft pannenkoekjes gebakken om in te vriezen. Handig. Zou ze weten dat ze dit met heel veel recepten kan doen? Dat ze nu dus al zou kunnen koken voor de dagen waarop ze door de warmte niet van de bank af kan?
pi_221281037
Zo hee, Sanneke heeft wat gebakken op de vroege ochtend. Kunnen ze lekker gaan smikkelberen met elkaar van ingevroren pannenkoekjes de komende zondagen. Yammie.
pi_221281094
Michelle: ik denk als je Michelle (en familie) eenmaal tegen je hebt dat ze heel lelijk kan zijn. Ik heb Michelle haar reactie niet gezien, maar ze durft al geen functioneringsgesprekken zelf te voeren maar met een wildvreemde discussiëren over de inzet van haar kinderen wel? Wat een grapjas, mag Tim of papa zeker op komen lossen?

En dat gezeik van AM over het speelgoed van Jet. Ik ben het ook niet altijd eens met waar mijn kinderen zakgeld aan uit geven, maar het is hun zakgeld en als t op is, is het op.
Ik ken overigens geen pubers die hun kleedgeld aan gekookte eieren uitgeven🤷‍♀️
En tegen de tijd dat de winter komt is er wel weer een samenwerking voor winterkleding, dus ze moet niet zo zwetsen.
pi_221281106
Zou DBM al onderweg zijn naar huis? (Op karakter 4u rijden naar huis)
pi_221281110
ik krijg zo de kriebels van het belerende toontje dat AM overal in heeft. Ze spreekt zichzelf standaard zo enorm tegen. Ze denkt/doet alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Maar ondertussen is niets echt goed geregeld. Haar volwassen kind kan niks alleen. Ze geeft een godsvermogen uit aan boodschappen maar heeft nooit een echt gebalanceerde maaltijd op tafel staan. En haar planning is altijd heilig.. hence de ranzige vloer altijd..
pi_221281135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

😂😂
Nou dit! Ik volgde die schoonzus want prachtig verbouwd huis (geld lijkt bij al die Walkjes aan de bomen te groeien of ze verdienen waanzinnig aan hun 3,5mans reclamebureau) en sympathiek. Maar die gooit haar kinderen nu ook te pas en te onpas in hun zwembroek/bikini online.
pi_221281149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:26 schreef IlseMarije het volgende:
Zou DBM al onderweg zijn naar huis? (Op karakter 4u rijden naar huis)
Heel verhaal dat ze 5 dagen alleen met die kinderen op vakantie ging. Als ze echt nu al naar huis gaat en ze kwam maandagavond pas aan dan vind ik het eerder een 2,5-daags tripje. Wat een gedoe verder ook weer, nachten wakker, veel Duitsers in een Duitse dierentuin 😑 , oorpijn bij haar en kind met mega loopoor kan in ene gewoon zwemmen, handwasjes doen en kinderen die in fleecepakken lopen want het is een beetje koud (18 graden).
Wat zal ze moe zijn als ze thuis komt, laat die Redbull maar komen.
pi_221281157
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:14 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?
pi_221281223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:39 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?
Dat denk ik zeker. Daar speelt van alles. Deze volwassenen, Michelle , Tim, Koen en Jaq maken er zo een ongelofelijke puinhoop van. En het erge is, ze filmen/filmden alles nog even zodat iedereen en zn moeder ervan kan meegenieten! Los deze shit toch gewoon op zonder die arme kinderen non-stop dan wel met sticker op hun snuitje, dan wel zonder het internet op te slingeren.
Waarom moet Michelle ook weer vlogs gaan maken? Haar hele hebben en houden en dat van de kinderen ligt al figuurlijk op straat door instagram. Maar nee, dat is niet genoeg, gevlogd moet er worden. Nog meer laten zien. Nog meer knuffelen op beeld met de grootse liefde, nog meer laten zien dat echt alles geweldig is en zo verliefd en die kinderen zo leuk samen, zo gezellig allemaal. En oh ja, Michelle sliep dit weekend 2 nachten niet maar gaat nu door de medicatie beter hoor, geen probleem. Totdat ze volgende week 3 nachten niet slaapt en even instort. Maar daarna weer alles top en gezellig en zo veel liefde op de farm.
Wat Koen er precies aan kan doen weet ik ook niet, hij is er lang genoeg in mee gegaan. Het enige wat ik dan een beetje in zijn voordeel vind is dat hij helemaal niets meer post over zijn kinderen. Maar Michelle maakt dat dan weer ruimschoots teniet door álles te delen en filmen.
Vind het allemaal nare mensen, zouden geen vrienden van mij worden in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')