Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
Nee maar daar ben ik het volledig mee eens, het gebruiken van bepaalde middelen bij me kinderen.. dan zal ik echt aan de bel trekken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
KB volg ik niet, verder eens. Ik was ook niet duidelijk in m’n reactie. Bedoelde qua gedrag (gebruik van bepaalde middelen) van MCW dat hij hopelijk wel z’n kinderen beschermt.
bovendien krijgt/kreeg ze alle kleding gesponsord dus inderdaad, het is weer gezever uit de grote duimquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
Vreselijk triest hoe ze hier op reageert.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:06 schreef poohenzo het volgende:
waarom moet AM het speelgoed dat Jet leuk vindt zo ontzettend afkraken? 'het is een spons' , 'het is gevaarlijk want chemisch' (kijk eens naar hoeveel kilo's suiker die je eet vrouw) etc etc.
Laat dat kind toch gewoon een eigen mening hebben en iets leuk vinden.
MCW verzamelt sowieso alleen maar ja-knikkers om zich heen. Zij draait het natuurlijk zo dat ze zich alleen wil omringen met positieve, lieve mensen enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, Tim, of Maudje. Zij heeft zelf toch geen idee en kan niet eens een moeilijk gesprek voeren met haar eigen personeel, laat staan met een vreemde die het over het gebruik van haar kinderen wil hebben.
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:41 schreef Weerikier het volgende:
AM weer in de bocht hoor. Als de kinderen hun kleedgeld hebben uitgegeven aan junkfood en gekookte eieren (huh wat??) dan is de consequentie bv dat ze de héle winter in een zomerjas naar school moeten. Ja hoor, dus lekker je kind met -10 in een spijkerjackje op de fiets of zo? Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Nog nooit gezien ook dat daar een kind in de winter met een dun zomer jasje naar school is gestuurd dus gewoon weer een dom voorbeeld alleen maar om reacties uit te lokken en interessant te doen.
Hier is/ was ze ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was toch op Viva? Daar heette ze ‘langetafel’ ofzoiets
Als ik in mijn omgeving kijk is het bij pubers volgens mij gewoon hip om met 25 graden nog een bontkraag te hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Haar kinderen lopen straks in september, als het nog 20 graden is, in een winterjas, omdat ze reclame moeten maken voor een nieuwe collectie. Een van de tweeling loopt hoogzomer soms nog in een dikke winterjas. En die oudere kinderen kregen toch ook kleding van die andere fantastische kledingwinkel, waar we ook al even niks meer van zien. Pinokkio.
Die bank staat naast het keukenblok, Lot en Jet staan op de leuning als ze helpen met bakken en er wordt dagelijks in die hoek gesnackt/geborreld/gegeten. Die bank is gewoon niet geschikt voor die plek.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:57 schreef poohenzo het volgende:
ach en de bank moet weer worden schoongemaakt. Nu moet ik toegeven dat ik niemand in mijn nabije omgeving heb met 8 kinderen, maar wel meerdere met 3/4 kinderen en echt nergens is het zo smerig als bij AM in huis. Zelfs als ze ook nog huisdieren hebben is het er schoner. Wat doen ze in hemelsnaam altijd op die bank?
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:09 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Is inmiddels verwijderd. Iemand sprak haar er op aan dat ze haar kinderen gebruikt. MCW antwoordde dat ze diegene uitnodigde voor een gesprek met haar en haar professionals, of iets in die strekking. Ik denk dat die “professional” dan Tim is ofzo.
Eens. Er is geen kind in die familie dat rustig kan opgroeien. Die schoonzus vond ik eerst wel leuk om te volgen. Dat bouwen van dat huis vond ik leuk om te zien maar ook daar al gauw afgehaakt i.v.m. de inzet van de kinderen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.
😂😂
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:45 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dat doen dan? Ik vind sowieso de aanname dat MCW drugs gebruikt een hele forse (dat weten/zien we niet, dat de klaver en met name Ollie online reclame maakt en dat er heel veel van hun prive leven gedeeld wordt, dat zien we wél). Ook KB kan drugsgebruik nooit hard maken, toch (tenzij er onomstotelijk, feitelijk bewijs geleverd wordt)? Dan mag ik hopen ja, dat hij eindelijk z'n verantwoordelijkheid als vader eens neemt.
Nou dit! Ik volgde die schoonzus want prachtig verbouwd huis (geld lijkt bij al die Walkjes aan de bomen te groeien of ze verdienen waanzinnig aan hun 3,5mans reclamebureau) en sympathiek. Maar die gooit haar kinderen nu ook te pas en te onpas in hun zwembroek/bikini online.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Of haar broer en schoonzus die een communicatiebureau hebben. Die schoonzus gooit dr kinderen ook te grabbel voor eigen gewin, dus erg professioneel.
😂😂
Heel verhaal dat ze 5 dagen alleen met die kinderen op vakantie ging. Als ze echt nu al naar huis gaat en ze kwam maandagavond pas aan dan vind ik het eerder een 2,5-daags tripje. Wat een gedoe verder ook weer, nachten wakker, veel Duitsers in een Duitse dierentuin 😑 , oorpijn bij haar en kind met mega loopoor kan in ene gewoon zwemmen, handwasjes doen en kinderen die in fleecepakken lopen want het is een beetje koud (18 graden).quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:26 schreef IlseMarije het volgende:
Zou DBM al onderweg zijn naar huis? (Op karakter 4u rijden naar huis)
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:14 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik bedoel niet specifiek drugs. Slaapmedicatie, en dan icm alcohol en red bull en haar gedrag zou mij ook zorgen baren. Evenals dat stoere gedoe met veel te hard rijden. Genoeg rode vlaggen waardoor ik mijn kinderen niet met een gerust hart bij MCW en schoothond achter zou laten.
Dat denk ik zeker. Daar speelt van alles. Deze volwassenen, Michelle , Tim, Koen en Jaq maken er zo een ongelofelijke puinhoop van. En het erge is, ze filmen/filmden alles nog even zodat iedereen en zn moeder ervan kan meegenieten! Los deze shit toch gewoon op zonder die arme kinderen non-stop dan wel met sticker op hun snuitje, dan wel zonder het internet op te slingeren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar waarom doet KB niets dan? Of zou er achter de schermen veel meer spelen? En is dat de reden dat MCW telkens nachten wakker ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |