abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221282391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:59 schreef poohenzo het volgende:
AM die weer even stof tot pesten moet posten voor de tweeling, door expliciet te benoemen dat de tweeling de sportdag moet doen met mensen die ze normaal proberen te vermijden...
Nou ja zeg, dat zeg je toch niet! "Kinderen die de tweeling normaal gesproken probeert te vermijden." Leuk als dat op een of andere manier bij die kinderen in kwestie terecht komt. Zou AM er bij stilstaan dat er misschien ook kinderen zijn die haar tweeling vermijden omdat ze all over the internet staan met die rare dansjes en hun keuze in menstruatie ondergoed.
En eigenlijk denk ik dat het wel mee valt met dat vermijden en AM dat vooral vanuit zichzelf op die tweeling projecteert met haar gemene en nare karakter en de tweeling gewoon lieve en leuke meiden zijn.
pi_221282422
Eens dat je moet oppassen met beschuldigen, maar waarom is het erger als iemand denkt dat MCW een ouderverstotingstype zou kunnen zijn, dan roepen dat iemand drugs gebruikt/narcistisch is/een diagnose heeft? Rondje Google vertelde me dat je 3 gradaties hebt in ouderverstoting. Helaas ken ik genoeg mensen in mijn omgeving die zich schuldig maken aan de matige variant. Als ik hoor hoe venijnig MCW soms dingen zegt over “de andere kant” of over het niet mogen filmen van Tim z’n kinderen, zou het mij niet verbazen dat zij zich ook schuldig maakt aan de matige variant.
Zeker toen ik dit ook las:
“ De ouder die het kind opzet tegen de andere ouder heeft in de meeste gevallen last van hechtingsproblemen of narcisme. De overheersende ouder heeft last van verlatingsangst en zet het kind in een slachtofferrol. Hij/zij is dan de redder.”
(Psyned)
En moppie; 🫂 voor jou. Maar bedenk dat ze dit over MCW zeggen, niet over jou. Net als dat er werd geschreven over de LC-versie van DL, dat ging dan over haar, niet over andere LC-patiënten die zich soms aangesproken voelde.
pi_221282439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou ja zeg, dat zeg je toch niet! "Kinderen die de tweeling normaal gesproken probeert te vermijden." Leuk als dat op een of andere manier bij die kinderen in kwestie terecht komt. Zou AM er bij stilstaan dat er misschien ook kinderen zijn die haar tweeling vermijden omdat ze all over the internet staan met die rare dansjes en hun keuze in menstruatie ondergoed.
En eigenlijk denk ik dat het wel mee valt met dat vermijden en AM dat vooral vanuit zichzelf op die tweeling projecteert met haar gemene en nare karakter en de tweeling gewoon lieve en leuke meiden zijn.
ze snapt ook niet dat een sportdag wordt gepromoot als 'goed voor de beweging en sociale vaardigheden'
nou dat is anders wel echt zo!

Ik was (ben) waardeloos in de sporten op zo'n dag maar ik vond het enig! Lekker beetje kletsen met anderen en supporteren voor de kinderen die er wel goed in zijn.

Ik denk oprecht dat AM liever ziet dat de tweeling alleen maar samen optrekt en geen enkele skill ontwikkelt om een eigen leven te leiden later. Echt verschrikkelijk . En ja ik denk oprecht dat ze gepest worden door alle onzin die hun moeder op het net slingert.
pi_221282511
Even een positieve noot over Sanneke; Ik vind wel dat Mijan gevarieerd te eten krijgt! Zie hem regelmatig pannekoekjes of een omelet eten als lunch ipv enkel boterhammen met pindakaas. Nu weer een restje pastasalade. Ik vind dat toch wel positief!
pi_221282517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:54 schreef Karenwalker het volgende:
ik heb het idee dat Koen ook redelijk doortrapt is... hij speelt het spelletje mooi mee..
Hij doet nu alsof hij de grote graaggeziene, ik ben het slachtoffer van dit alles, mannetje is. Maar hij heeft ook jaren geprofiteerd van alles. Hij zal straks ook gewoon partneralimentatie krijgen, want zo werkt het in NL. Hij doet het misschien slimmer dan MCW, door nu in de luwte te blijven, maar ook hij heeft hier debet aan.
Huh op basis van wat denk je dit? Die man is helemaal niet online. Alles wat je weet van de verhoudingen hoe ze nu liggen is via de sneren van MCW en Iris.
Deze man heeft de enige juiste keuze gemaakt vanaf het moment van uit elkaar gaan. Namelijk zwijgen en zijn kinderen en de situatie niet online delen.
pi_221282557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Huh op basis van wat denk je dit? Die man is helemaal niet online. Alles wat je weet van de verhoudingen hoe ze nu liggen is via de sneren van MCW en Iris.
Deze man heeft de enige juiste keuze gemaakt vanaf het moment van uit elkaar gaan. Namelijk zwijgen en zijn kinderen en de situatie niet online delen.
Ze hadden of allemaal moeten zwijgen of 1x het volledige verhaal moeten vertellen.
Nu wordt er alleen maar gespeculeerd op basis van wat Michelle&Iris blaten in de podcast.
pi_221282562
AM de 50-jarige pickme girl werd vroeger op de sportdag altijd ingedeeld met de jongens.
pi_221282582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:48 schreef MwKomkommer het volgende:
AM de 50-jarige pickme girl werd vroeger op de sportdag altijd ingedeeld met de jongens.
En waaróm?

Ik denk dat ze het stoer vindt klinken.
Vers uit haar dikke duim gezogen.
pi_221282656
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hadden of allemaal moeten zwijgen of 1x het volledige verhaal moeten vertellen.
Nu wordt er alleen maar gespeculeerd op basis van wat Michelle&Iris blaten in de podcast.
Helemaal mee eens! Maar ja MCW dr insta en podcast zullen een goudmijntje zijn. ( mede hierdoor)
pi_221282675
quote:
Die vrouw heeft echt issues hoor. Zo sneu dat je dit op leeftijd nog nodig hebt
pi_221282688
quote:
Vroeger werd ze altijd bij de jongens ingedeeld.
Nu willen haar 'pubers' van alles met haar doen.

Ze is zo stoer he.
pi_221282690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Ook gereageerd, anders kan ik niet weten dat ze hier ook een account heeft. :P
Nu ben ik nieuwsgierig , wat is haar naam hier dan ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221282718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat denk ik eerder
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221282751
quote:
Zo sportief leek ze me anders niet
pi_221282817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zo sportief leek ze me anders niet
Maar ‘verliezen bestond niet’
Want wat er ook bij de sportdag werd georganiseerd, ook al was ze bij de jongens ingedeeld: superwoman won álles? 🙄
pi_221282831
MCW, AM en Sanneke lijken alle drie zeer bepalende personen die hun partner volledig onder de duim hebben. En vast nog wel meer van die fluflu’s maar die volg ik niet.
Het is makkelijk om te zeggen dat de (ex)partner daar moet ingrijpen, maar in de praktijk is dat allemaal niet zo gemakkelijk. Er zijn inmiddels ook behoorlijk wat docu’s over de man die het onderspit delft in een relatie, denk aan: Ruby Franke of “my wife my abuser”
pi_221282854
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 08:06 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Dit. Ik vind KB steeds meer een lapzwans worden. Heeft zichzelf van de waanzin van MCW kunnen redden en is van de social media aardbodem verdwenen (op wat kiekjes bij JvP na). Maar hij laat z'n kinderen nog steeds opdraaien voor mama's gewin. Of hij wil niet op z'n strepen gaan staan (lapzwans) óf hij durft niet omdat MCW er dan een heel lelijk spelletje van maakt. En dat laat haar ware aard zien.

Dat ze over dit soort serieuze onderwerpen eens een podcast of vlog maken (kennen jullie ook de U.K. awareness campaign 'pause before you post'?) in plaats van die oeverloze zelfverheerlijking.
Wij weten toch helemaal niet of hij hier mee akkoord gaat. Wellicht zijn er meer dan genoeg discussies tussen hun beiden. Dus om hem dan nu een lapzwans te noemen vind ik wat ver gaan.
pi_221282855
Wat lult AM nou weer 😂
Dus sportdag vond zij vroeger heel leuk, ze deed met de jongens mee zo goed was ze en verliezen bestond niet, alles werd gewonnen.
Maar nu is het stom en moet het afgeschaft worden. Wat is nou je punt rare ouwe zeur?? Gewoon zeuren om het zeiken en weer een story kunnen plaatsen over de ruggen van je kinderen.
Maar het zeur momentje is weer voorbij, we gaan weer over tot de orde van de dag; Lot die gefilmd wordt tijdens de lunch.
pi_221282880
Liekedeb: met de kneip reclame kinderen geblurd. alles daarbuiten kinderen gewoon in beeld 🤷‍♀️
pi_221282907
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
Eens dat je moet oppassen met beschuldigen, maar waarom is het erger als iemand denkt dat MCW een ouderverstotingstype zou kunnen zijn, dan roepen dat iemand drugs gebruikt/narcistisch is/een diagnose heeft? Rondje Google vertelde me dat je 3 gradaties hebt in ouderverstoting. Helaas ken ik genoeg mensen in mijn omgeving die zich schuldig maken aan de matige variant. Als ik hoor hoe venijnig MCW soms dingen zegt over “de andere kant” of over het niet mogen filmen van Tim z’n kinderen, zou het mij niet verbazen dat zij zich ook schuldig maakt aan de matige variant.
Zeker toen ik dit ook las:
“ De ouder die het kind opzet tegen de andere ouder heeft in de meeste gevallen last van hechtingsproblemen of narcisme. De overheersende ouder heeft last van verlatingsangst en zet het kind in een slachtofferrol. Hij/zij is dan de redder.”
(Psyned)
En moppie; 🫂 voor jou. Maar bedenk dat ze dit over MCW zeggen, niet over jou. Net als dat er werd geschreven over de LC-versie van DL, dat ging dan over haar, niet over andere LC-patiënten die zich soms aangesproken voelde.
Onder de verkeerde gereageerd zie ik nu pas

[ Bericht 2% gewijzigd door Lipisu op 09-07-2026 20:10:18 ]
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:27:08 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221282916
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Liekedeb: met de kneip reclame kinderen geblurd. alles daarbuiten kinderen gewoon in beeld 🤷‍♀️
Zouden merken zelf hier wellicht eisen aan beginnen te stellen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221282950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:27 schreef Karenwalker het volgende:
ik krijg zo de kriebels van het belerende toontje dat AM overal in heeft. Ze spreekt zichzelf standaard zo enorm tegen. Ze denkt/doet alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Maar ondertussen is niets echt goed geregeld. Haar volwassen kind kan niks alleen. Ze geeft een godsvermogen uit aan boodschappen maar heeft nooit een echt gebalanceerde maaltijd op tafel staan. En haar planning is altijd heilig.. hence de ranzige vloer altijd..
Perfecte voorbeelden van de opschepperij van Annemarie in tegenstelling tot de realiteit 👍
pi_221282952
Leuk hvk heeft zelfde pakketje met vrijkaartjes voor de film Rally gekregen als AM( zij dacht dat ze bijzonder was n naar de première mocht) .Kunnen ze misschien gezellig samen gaan ?
pi_221282970
Gelukkig vindt AM haar eigen opvoedtips heel waardevol. Dus: koop haar boek! 🙄
pi_221282971
Reactie van eliasvanhouten_:

Wat ben je toch een geweldige moeder! De privacy en het welzijn van je kind zó niet boeiend vinden en het lekker blijven inzetten als onderdeel van je verdienmodel.
@nederlandsearbeidsinspectie kijkt u mee?

Reactie van michellecarolinawalk:

@eliasvanhouten_ nodig je van harte uit voor een gesprek over het welzijn van mijn kind, met mij en de professionals die zich daar samen met mij over buigen. Zo ‘niet boeiend’ vind ik dat inderdaad. Wellicht dat diezelfde professionals jou meteen een les goed fatsoen bij kunnen brengen. Prettige avond Elias.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')