Inderdaad zij kan er net zon zooitje van gemaakt hebben. Maar daar kunnen we niet van meegenieten en van Michelle en Tim wel. En dat lijkt me best pijnlijk om te zien ongeacht wat je als ex misschien op je kerfstok hebt. Idd heel goed dat ze niet in beeld zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Maar jij weet ook niets van die ex toch? Misschien heeft zij er wel net zo'n zooitje van gemaakt.
Tot nu toe weer niemand precies hoe het zit.
Wel goed dat ze niet in beeld zijn trouwens.
Randje? Ik vind AM in en in naar en gemeen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Gaat ze nou weer 'per toeval' achter hem rijden? Al die filmpjes daar mag zo'n manege knolhobbelbedrijf toch ook wel iets van vinden? Vorige week moest ik er nog om lachen, maar iemand nu bewust weer zo filmen dat toont toch maar weer aan wat voor naar randje AM heeft.
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik heb echt te doen met Madelief. Kind heeft ontzettend veel pijn. En waar denk moeder aan? Hoe het gips vooral haar vakantie niet mag verpesten. Het er zelf afhalen of in Spanje?? Het moet niet gekker worden.
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:46 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
De meest vreselijke ouders/moeder die je kunt hebben.
😅quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.
Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
Is hij niet wat groot voor dat arme beestje?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Die MG zit zo schattig op zijn paardje, daar droog je toch minimaal 6 maanden van op?
Jammer dan dat ze een onschuldige man in de kijker zet en zelf geen enkele hand in eigen boezem steekt wat betreft haar eigen vreselijke gedrag, met name als het gaat over het overschrijden van de grenzen van haar kinderen en het lak hebben aan de privacy van haar kinderen. Vreselijk naar en geniepig mens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
Hier moest ik stiekem een beetje om lachen , ze gaat over lijken en de man word Rigor genoemd 🫣quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef Lodelie het volgende:
Wij hebben het al eerder gezien, Am gaat over lijken.
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw heeft blijkbaar ook al professionals die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen. Misschien van AM geleend?
Ik weet niet wat voor kwakzalvers dat zijn, maar ik ben ook een ‘kindprofessional’ en vind het pure uitbuiting en in alle opzichten schadelijk.
Maar ze zoekt natuurlijk alleen professionals uit die bij het kruisje tekenen.
Haar laatste post, waarin ze haar dochter uitgebreid exploiteert, heeft een kritische reactie en daar heeft ze op gereageerd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat Michelle professionals heeft die zich buigen over het welzijn en privacy van de kinderen?
Dat was inderdaad erg bewust in beeld gebracht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sneu voor de kinderen van Tim en Mcw dat ze hun ouder nooit voor zich alleen hebben, maar altijd met nieuwe kinderen erbij. En als ze nog een 2e leg krijgen is het helemaal sneu, dan is er 1 kind dat altijd bij de ouders is en de rest maar parttime
Wat heeft ze voor reactie gekregen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
En wat gaat ze daar toch lekker open en zonder venijn het gesprek aan. Ik heb haar vaker zo kattig zien reageren (weer eens wat anders dan blokkeren). Ze vindt niet iedereen de liefste. Ik denk dat zij echt wel een flinke kattenkop kan zijn als het haar ook maar een beetje niet zint.
Moet me inhouden niet te reageren, of de professionals beelden van haar dochter op het darkweb zo’n goed idee vinden. Schijnheil.
Bepaalde medicatie kan ook voor zo'n tong zorgen, snap inderdaad wat je zegt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef Juulia het volgende:
Het fascineert me al tijden hoe Michelle haar mond beweegt en van die viezige dingen met haar tong en lippen doet en ik vraag me al heel lang af hoe het komt dat Michelle zo vreemd, onduidelijk praat - afgezien dat ze veel te snel spreekt.
Ik ben er eindelijk achter: ze houdt ten alle tijden haar tong tegen haar ondertanden geduwd of die tong hangt slap naar beneden, terwijl een tong -bij mensen met een goede mondmotoriek- in rust juist lichtjes tegen je gehemelte ligt. Ze lijkt ook een dikke tong te hebben (wellicht een dubbele tong ontwikkeld door haar royale alcoholconsumptie) die haar steeds in de weg lijkt te zitten.
Die is gewoon echt de weg kwijt hoor, arme kinderen. Als ik Koen was zou ik het serieus eens goed in de gaten houden, hoe het daar bij Mcw eraan toe gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:58 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik heb de vlog gezien en Michelle en Tim vinden het duidelijk niet zo sneu: ze kunnen er vermakelijk om lachen met z'n tweeën terwijl ze knuffelen en kreunen en het later erover hebben dat ze zin hebben in een bepaalde film waar seks in voor komt.
Het is 21 uur, pizza is onderweg en dan moeten de kinderen dus nog eten en daarna moeten ze nog aan het werk.
Tim moet er om lachen dat 'normale' kinderen al slapen om deze tijd. Michelle kan er ook hartelijk om lachen maar zij gaat haar kinderen echt niet op een normale tijd naar bed doen omdat het zulk mooi weer is.
De kinderen van Tim zijn dan al naar huis, maar ze zijn zeker niet zielig want Tim ziet ze altijd als haar kinderen er ook zijn.
In een weekend dat de kinderen er waren had ze weer een down van slapeloosheid. Maar haar medicatieschema is nu aangepast.
De eerste film die zij samen keken was liebeskind. Tim verlulde zich bijna en Michelle maakte ervan dat ze dat hadden gekeken toen ze nog beste vrienden waren.
Ze konden er beiden weer hard om lachen.
Michelle kreeg weer bijna een tia van de rotzooi binnen.
Ik vind dat zo'n nare uitspraak, doet ze vaker.
Verder zorgt natuurlijk iedereen voor haar. Tim en Maudje als eerste, mama daarna. Iris, vriendjes en vriendinnetjes. Zij loopt regelmatig nog in haar badjas, komt net uit bed, ligt op bed etc. Terwijl de halve wereld voor haar aan het werk en aan het zorgen is. Zelfstandige zakenvrouw 🫢
Wat een chaos die hele vlog. En het blijft fascinerend en verbazingwekkend hoe iemand niet uitgekeken raakt op zichzelf in een camerabeeld.
We hebben hier een manege waar mensen met een beperking paardrijden, die zien er stukken proffesioneler uit dan deze dwazenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef Weerikier het volgende:
Die Maarten op dat kleine Fjorden paardje die weer net als vorige week de hele tijd op zn voorganger, dit keer AM met dildo, klapt. En dan Ijsland er achter met die cap weer helemaal scheef, koop een cap die past , als ze een keer van één van die paarden gegooid wordt (wat zeker een keer gaat gebeuren want ze kan voor geen meter rijden) heeft ze niets aan die cap.
En de dode man weer, bedankt voor het in beeld brengen AM! Hij rijdt in ieder geval wel een heel stuk netter dan AM, Maarten en Ijslandse kluns bij elkaar!
Onze dochter brak ook 2 dagen voor onze vakantie haar pols, wij gingen ook gewoon vliegen naar Spanje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:55 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je kan er van alles van vinden, maar dat is natuurlijk niet waar.
Als dit de meest vreselijke ouders zijn, dan hebben alle kinderen het getroffen.
Ze heeft/had ook een account. Das geen geheim.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het lijkt er wel op dat AM mee leest hier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |