SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Same shit, different day
SC hopper present
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van Noorwegen goed en Toto van Engeland goed. Totaal 20 punten erbij. In deze ronde sta ik zowaar 1e. Hopelijk kan ik dat nog 3 wedstrijden volhouden.
quote:
Morguhquote:
Smoepsiequote:
Hey lieffiequote:
Maar 3 dagen. Is te overzien.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffieklaar voor de nieuwe week die weet heet gaat worden vanaf donderdag
hier begint het donderdag al met 28quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Het blijft minstens een week 27+quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Even doorbijtenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft minstens een week 27+
Dat vind ik warm zat
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Voor Leonardo diCaprio ook te hoog.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
te warm alquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Ik ben gestegen naar plek 14. Ik heb nu 2-2 bij Portugal - Spanje ingevuld.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.
Ben zelf naar plek 17 geklommen hierdoor. Engeland volslagen fout, helaas.
Kijken of ik vandaag weer een plekje kan stijgen.
Spanje Portugal kan alle kanten op gaan.
Als mijn verlof wordt goedgekeurd mag ik daar de hele week van genietenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Ik heb het goedgekeurdquote:Op maandag 6 juli 2026 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn verlof wordt goedgekeurd mag ik daar de hele week van genieten
@dud0r is jouw leidinggevende.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg net de bevestiging binnen
Thanks
quote:
quote:
Nee, maar goedgekeurd is goedgekeurd.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r is jouw leidinggevende.
toernooi ging kut zaterdagquote:Op maandag 6 juli 2026 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r is jouw leidinggevende.
Tijd voor de vrijmibo!quote:
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @Q.quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @:Q.
Vergeet neuspeuteren niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @:Q.
Slapen. Ben ik wel aan toe na afgelopen weekend. Misschien begin ik er nu al mee.quote:
quote:In eerste instantie probeerde hij de vraag te ontwijken, ‘ik ben pas zes maanden getrouwd’, maar toen Osborne verder aandrong zei hij: „Oh, Kylie natuurlijk.” Vervolgens vroeg ze: „Zou je met haar trouwen, met haar naar bed gaan of met haar uitgaan?” Albanese antwoordde daarop: „Alle drie. Ze is fantastisch.”
De opmerkingen werden al snel breed veroordeeld; een Australisch parlementslid omschreef ze als een ‘respectloze’ inschattingsfout. De afgelopen dagen nam de kritiek toe, waarop Albanese maandag zijn ‘oprechte excuses’ aanbood in een verklaring die via zijn kantoor werd verspreid.
De nieuwe definitie van de vluchtstrook.quote:
Klinkt als een geslaagd weekend.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso rare vragen van Osborne.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef Nizno het volgende:
Premier Australië door het stof nadat hij zei ‘seks en date’ met Kylie Minogue wel te zien zitten
TF, hypocriete verontwaardiging.
[..]
ja, waarom zet je zo'n publieke figuur zo voor het blok en dram je nog door ook als hij het eerst ontwijkt en aangeeft net 6 maand getrouwd te zijn... dan doe je mee alsof je vraag een grap was (beter nog bied je je excuses aan voor je onbeschaafde vraag, maar goed dat zal zo'n muts sowieso niet doen) en ga je vragen over wat hij het mooiste vindt aan zijn vrouw ofzo...quote:Op maandag 6 juli 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso rare vragen van Osborne.
Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 6 juli 2026 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, waarom zet je zo'n publieke figuur zo voor het blok en dram je nog door ook als hij het eerst ontwijkt en aangeeft net 6 maand getrouwd te zijn... dan doe je mee alsof je vraag een grap was en ga je vragen over wat hij het mooiste vindt aan zijn vrouw ofzo...
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfers
fophefquote:Op maandag 6 juli 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfers
Eens.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
fophef
hij is trouwens 5 jaar ouder dan Kylie dus ik snap er helemaal niets van. Elke man tussen 40 en 65 kan deze vraag eerlijk beantwoorden dat ze prima over haar hebben gefantaseerd.
hij heeft zijn excuses publiekelijk aangeboden, dat heeft gezorgd voor het artikel.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!
Journalistiek is dood.
Net als al die DPG artikelen dat iemand zo populair is omdat die een paar likes op instagram heeft en zulks geneuzelquote:Op maandag 6 juli 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!
Journalistiek is dood.
maar ik heb 4 weken DPG voor 1 euro dus ik ga 4 weken niet negatief over DPG zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als al die DPG artikelen dat iemand zo populair is omdat die een paar likes op instagram heeft en zulks geneuzel
Bang dat er straks boze Belgen voor de deur staan?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik heb 4 weken DPG voor 1 euro dus ik ga 4 weken niet negatief over DPG zijn
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bang dat er straks boze Belgen voor de deur staan?
En wat heeft ertoe geleid dat hij dat gedaan heeft?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft zijn excuses publiekelijk aangeboden, dat heeft gezorgd voor het artikel.
ik kan geen enkel nieuwsartikel vinden waarin wordt geschreeuwd om zijn excusesquote:Op maandag 6 juli 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat heeft ertoe geleid dat hij dat gedaan heeft?
dat wisten we al voor het begonquote:
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.quote:
Houdt er wel rekening mee dat de wedstrijd tussen Portugal en Spanje eerder is, dan de wedstrijd tussen de VS en België.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga voor België juichen op het WK en ik voel me vies daarvoor
Daarna maar compenseren door voor Spanje of Portugal te juichen, maar dan voel ik me ook vies.
dat wisten we in 2023 ook alquote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.
Blij dat ik niet meer kijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.
Wat is die FIFA toch een corrupte teringbendequote:De Amerikaanse president President Trump heeft woensdag met FIFA-voorzitter Gianni Infantino gebeld met de vraag om de schorsing van VS-aanvaller Folarin Balogun te herzien. Dat melden onder meer persbureaus Reuters en AP, en de The New York Times. Zondag maakte de FIFA bekend dat de schorsing van de Amerikaanse spits is ingetrokken en hij in achtste finale tegen België mee mag spelen.
Ik bedoel in de volgende wedstrijd, als tegenstander van België.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat de wedstrijd tussen Portugal en Spanje eerder is, dan de wedstrijd tussen de VS en België.
Ja, hierom juich ik voor België dusquote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die FIFA toch een corrupte teringbende
5 seconden straf voor 5 keer een bocht missen vanwege een probleem met de autoquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
het erge is eigenlijk dat ze het niet eens meer proberen te verbergenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel in de volgende wedstrijd, als tegenstander van België.
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....quote:Op maandag 6 juli 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 seconden straf voor 5 keer een bocht missen vanwege een probleem met de auto
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.
quote:
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.
Das the Sunday Specialtmquote:
Bahrein 2021 belde.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
we zullen iets harder pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
Mogen we nu CAPS gebruiken?quote:
RIP AAN JE NABESTAANDEN.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
alleen als je wilt dat cl je kan horenquote:
Wil ze ons horen?quote:
ja maar ik ben van de verkeerde kantquote:Op maandag 6 juli 2026 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon aan de goede kant gaan zitten als je tegen haar praat.
Dus als ze ons niet mag horen moeten we klein pratenquote:
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
detox is a bitchquote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef Q. het volgende:
ik het het zwaar vandaag. Gisteren hele dag op terras in Enschede gezeten bier gedronken. En nog 4 uur in de trein gezeten natuurlijk om er te komen. En zaterdagavond naar feestje geweest met veel bier. En zaterdag overdag hele dag op terras gezeten. Toe aan weekend.
Naar mijn bescheiden mening moet dat ook niet meetellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.
Of afsnijden zodat je minder hoeft te sturen en je banden langer kunt gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.
Ik heb het niet over de apex wtf die heeft niks met limieten te makenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening moet dat ook niet meetellen.
De apex missen zou geen TL moeten zijn. Nooit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a94b571a/
Niemand heeft het over de apex gehad. ik had het over limieten.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je voorbeeld is een voorbeeld van de apex missen.
Hoe verknipt moet je wel niet zijn om dit al te bedenken. Laat staan daadwerkelijk te doen.quote:
Je mag ook niets meer.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
chemische stoffen is ook een breed begripquote:
Tsjah, Belgen hequote:Op maandag 6 juli 2026 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Te laat remmen = apex missen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand heeft het over de apex gehad. ik had het over limieten.
Laten we het daarop houden.quote:
Heeft ze weer gezegd dat kindjes in Afrika de plantages op moeten?quote:
Geen idee. Laatste 2 topics in haar pohi zijn SC's maar zal wel in een ander topic iets gezegd hebben wat verwijderd is.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ze weer gezegd dat kindjes in Afrika de plantages op moeten?
Verrassend.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, had ze weer wat uitgespookt.
dat komt er nog bovenop, dat kost tijd..... heeft verder nog steeds niks te maken met limieten. de apex missen brengt je niet buiten de baan. Wat moet ik je nog meer uitleggen?quote:
KLB SC, ik weet genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste 2 topics in haar pohi zijn SC's maar zal wel in een ander topic iets gezegd hebben wat verwijderd is.
En jij kan als mod gewoon zien waarom.
ja, maar kat zou nooit zijn modrechten misbruikenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste 2 topics in haar pohi zijn SC's maar zal wel in een ander topic iets gezegd hebben wat verwijderd is.
En jij kan als mod gewoon zien waarom.
Wij mods zijn neutraal.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kat zou nooit zijn modrechten misbruiken
Je bent gewoon jaloers dat ik nog weekend hebquote:Op maandag 6 juli 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt er nog bovenop, dat kost tijd..... heeft verder nog steeds niks te maken met limieten. de apex missen brengt je niet buiten de baan. Wat moet ik je nog meer uitleggen?
hinderlijk eigenwijs kutkind
Dan word ik er door yvonne sneller uitgegooid dan ik met m'n ogen kan knipperenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 6 juli 2026 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan word ik er door yvonne sneller uitgegooid dan ik met m'n ogen kan knipperen
Jij als haar bestie hebt haar nummer toch gewoonquote:
Ik heb volgende week vakantie slappe dildoquote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nog weekend heb
Maar mijn logica is dus dat buiten de baan raken na het missen van de apex geen straf zou moeten zijn. Hoe dat gekomen is zal me een worst wezen.
Nee niemand hier heeft contact met haar buiten FOK! om.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als haar bestie hebt haar nummer toch gewoon
Je kan de apex raken en nog steeds van de baan raken, en je kan hem missen en van de baan raken. De één is sneller en de ander is doorgaans langzamer. Het is echt geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vakantie slappe dildo
De apex zit aan de binnenkant van de bocht. Als je die mist kom je waar terecht? OP DE BAAN. je krijgt sowieso geen straf als je OP DE BAAN blijft.
DM's bestaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan word ik er door yvonne sneller uitgegooid dan ik met m'n ogen kan knipperen
De apex missen of niet heeft niks te maken met straf krijgen voor buiten de baan geraken.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan de apex raken en nog steeds van de baan raken, en je kan hem missen en van de baan raken. De één is sneller en de ander is doorgaans langzamer. Het is echt geen hogere wiskunde.
Nee, dat is het hele probleem.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
De apex missen of niet heeft niks te maken met straf krijgen voor buiten de baan geraken.
Maar dat wil je zelf ook zo zien.quote:
BEN JE NOU ECHT ZO'N DEBIEL?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
De apex missen zou geen TL moeten zijn. Nooit.
Je moet geen alcohol drinken op werk.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat wil je zelf ook zo zien.
[..]
BEN JE NOU ECHT ZO'N DEBIEL?
quote:
grote kans dat je geen beter tijdvak krijgtquote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel eens meubels hebben laten bezorgen van de IKEA. Krijg ik donderdag nog een betere tijdvak? Of moet ik echt van 08:00 tot 20:00 thuis zijn.
Oh jammer.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans dat je geen beter tijdvak krijgt
de vraag stellen....quote:
Van jouw collega's begrijp ik het echter wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet geen alcohol drinken op werk.
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel eens meubels hebben laten bezorgen van de IKEA. Krijg ik donderdag nog een betere tijdvak? Of moet ik echt van 08:00 tot 20:00 thuis zijn.
Pualaquote:Op maandag 6 juli 2026 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.
Die is idd echt tofquote:Op maandag 6 juli 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Heb je de sorteerhoed van Harry Potter al? Las gisteren dat die eruit gaat maar ik vind dat persoonlijk wel 1 van de leukste die ik heb.
Wel een apex land dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat die stig nou nog even in de waan dat ie Zwitserland is.
Ik heb nog even gecheckt maar zie alleen:quote:Op maandag 6 juli 2026 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.
https://www.ikea.com/nl/n(...)gc-463d345c5083.htmlquote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog even gecheckt maar zie alleen:
Vrachtwagenlevering
Bezorgdatum:
donderdag 09 juli 2026, 08:00 - 20:00
Maar als ik nog een beter tijdvak krijg dan is het ook goed.
quote:Verwerking en bevestiging van bestelling
Na verwerking ontvang je een bevestigingsmail met de bezorginformatie.
Op een later moment ontvang je een e-mail met Je IKEA bestelling is verzameld.
Je ontvangt een andere e-mail met Je IKEA bestelling wordt klaargemaakt voor levering met een link naar Volg je bestelling.
In de link Volg je bestelling word je doorgestuurd naar een IKEA pagina met een link in een grijs vak naar Meer informatie over je bestelling via de transportpartner.
Dit brengt je naar de pagina van de transportpartner waar mogelijk de avond vóór of op de dag van levering een korter bezorgvenster wordt gedeeld.
Bezorgdag
De bezorger probeert 30–60 minuten vóór aankomst contact met je op te nemen. Als je de oproep mist, zal de bezorger toch proberen te leveren.
Sommige transportpartners sturen een sms met een link naar live tracking. Je kan dan zien hoeveel stops er nog zijn voordat de bezorger bij jou adres is.
Zorg ervoor dat de vrachwagenchauffeur bij de voordeur kan komen.
Je artikelen worden geleverd over de drempel van de eerste voordeur van je huis of appartementencomplex. Als je niet thuis bent kunnen we niet leveren en moet je contact opnemen met IKEA klantenservice om de levering opnieuw te plannen.
Bij aankomst controleer je of je alle artikelen hebt en of er eventuele schade is.
Ah top dankje.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)gc-463d345c5083.html
Verwerking en bevestiging van bestelling
Na verwerking ontvang je een bevestigingsmail met de bezorginformatie.
Op een later moment ontvang je een e-mail met Je IKEA bestelling is verzameld.
Je ontvangt een andere e-mail met Je IKEA bestelling wordt klaargemaakt voor levering met een link naar Volg je bestelling.
In de link Volg je bestelling word je doorgestuurd naar een IKEA pagina met een link in een grijs vak naar Meer informatie over je bestelling via de transportpartner.
Dit brengt je naar de pagina van de transportpartner waar mogelijk de avond vóór of op de dag van levering een korter bezorgvenster wordt gedeeld.
Bezorgdag
De bezorger probeert 30–60 minuten vóór aankomst contact met je op te nemen. Als je de oproep mist, zal de bezorger toch proberen te leveren.
Sommige transportpartners sturen een sms met een link naar live tracking. Je kan dan zien hoeveel stops er nog zijn voordat de bezorger bij jou adres is.
Zorg ervoor dat de vrachwagenchauffeur bij de voordeur kan komen.
Je artikelen worden geleverd over de drempel van de eerste voordeur van je huis of appartementencomplex. Als je niet thuis bent kunnen we niet leveren en moet je contact opnemen met IKEA klantenservice om de levering opnieuw te plannen.
Bij aankomst controleer je of je alle artikelen hebt en of er eventuele schade is.
Ja al doe je dat natuurlijk niet zo heel vaak, maar hij ziet er ook gewoon wel tof uit. Al moet ik wel zeggen dat ik alle lego in huis wel zat ben. Maar tegelijk is t genoeg werk geweest en is het ook zonde van t geld in de kasten. Ofwel dilemma wat ik dr mee moet.quote:
Oh ik heb net 2 boekenkasten gekocht gisteren voor mijn LEGO.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja al doe je dat natuurlijk niet zo heel vaak, maar hij ziet er ook gewoon wel tof uit. Al moet ik wel zeggen dat ik alle lego in huis wel zat ben. Maar tegelijk is t genoeg werk geweest en is het ook zonde van t geld in de kasten. Ofwel dilemma wat ik dr mee moet.
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb net 2 boekenkasten gekocht gisteren voor mijn LEGO.Maar als je het echt zat bent misschien verkopen ofzo?
Doos al weggegooid zeker?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijk
Weer zo goed mogelijk uit elkaar halen?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijk
Nee die liggen nog op zolder van de grote sets. Van die mini setjes van 20-30 euro heb ik ze wel weggedaan volgens mijquote:
Dat zal vast voordelig werken bij verkoop. Als iemand het origineel krijgt in doos etc.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die liggen nog op zolder van de grote sets. Van die mini setjes van 20-30 euro heb ik ze wel weggedaan volgens mij
Ja misschien t overwegen waard. Eerst maar eens beslissen of ik t niet ergens anders neer wil zettenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast voordelig werken bij verkoop. Als iemand het origineel krijgt in doos etc.
Ik heb het meeste in mijn computerkamer staan. Eigenlijk zodat Hedwig het niet kan slopen maar woonkamer blijft daardoor ook wel wat rustiger. Ik heb alleen een bos LEGO bloemen in de woonkamer staan, 4 van die happy plants in de keuken en een Halloweenkrans in de gang.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja misschien t overwegen waard. Eerst maar eens beslissen of ik t niet ergens anders neer wil zetten
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te makenquote:
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te maken
Hoezo?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.
ze is half doofquote:Op maandag 6 juli 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.
net zo weinig als zijn opmerkingquote:
ja dan heb je echt de hele tijd over mij heen gelezenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te maken
Ja dit staat in de kast die geen zicht heeft vanaf de bank of kantoor. Eigenlijk alleen vanaf t keukeneiland kijk je er in. Maar ik overweeg m leeg te halen ook ivm kittens idd.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het meeste in mijn computerkamer staan. Eigenlijk zodat Hedwig het niet kan slopen maar woonkamer blijft daardoor ook wel wat rustiger. Ik heb alleen een bos LEGO bloemen in de woonkamer staan, 4 van die happy plants in de keuken en een Halloweenkrans in de gang.
was even een gerrie doenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:22 schreef Nizno het volgende:
maar @:bitterbal is er meteen stil van geworden.
Dat kan heel goedquote:Op maandag 6 juli 2026 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan heb je echt de hele tijd over mij heen gelezen
wat zegt u, ober?quote:
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Heb je de sorteerhoed van Harry Potter al? Las gisteren dat die eruit gaat maar ik vind dat persoonlijk wel 1 van de leukste die ik heb.
https://www.lego.com/nl-nl/product/talking-sorting-hat-76429 iets zegt me dat je dan niet te lang moet wachten. Bol enz hebben hem nog wel zie ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.
Je kan tegenwoordig ook je AH koopzegels omzetten in Bol cadeaubonnen...
Ik kan dat nergens terugvindenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.
Nee.quote:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-beleggen-investerenquote:Amerikaanse baby's hebben in het kader van de 250ste verjaardag van Amerika een cadeau gekregen van president Trump. Duizend dollar op hun eigen gloednieuwe 'Trump-account'. Wanneer het kind volwassen is, zal het bedrag met duizenden dollars in waarde zijn gestegen, zegt de president.
quote:Op maandag 6 juli 2026 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-beleggen-investeren
kloptquote:Op maandag 6 juli 2026 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de AH voordeelshop dacht ik
Ik heb afgelopen week nog met koopzegels een Bol.com bon gekocht. Bij betaalopties kun je dan kiezen voor Koopzegels.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
https://voordeelshop.ah.n(...)adeaukaart-5/346554/
ow wacht het gaat om koopzegels...
ik dacht airmiles.
Koopzegels van de AH direct omzetten kan niet
hmm die optie ben ik nooit tegen gekomenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog met koopzegels een Bol.com bon gekocht. Bij betaalopties kun je dan kiezen voor Koopzegels.
wij hebben weer vertragingquote:
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles bestquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een probleem als ik moet vertrouwen op dat ding als de pleuris uitbreekt. Ding gaat altijd minuten later een keer af.
Ja oke.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles best
Het is al 2 over twaalf. Dan is het echt.quote:
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgevingquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm die optie ben ik nooit tegen gekomen
[..]
wij hebben weer vertraging
snappikquote:Op maandag 6 juli 2026 12:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgeving
zo rollikquote:
nu de belgen nog tegen USAquote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.
Ze hebben gewoon even 2 wereldtoppers in hun selectie. Daar word je waarschijnlijk geen wereldkampioen mee, maar je kan wel ver komenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
En kerkklokken, nu is het helemaal misquote:
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.quote:
Lunch of championsquote:Op maandag 6 juli 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.
dus wederom twee bolletjes gevuld
Dadelijk eitje bakkenquote:
Zijn ze stiekem alquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
lets go fifaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Vraag me af wat België nog gaat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Ze gaan beroep indienen dacht ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me af wat België nog gaat doen.
Ja spelen vannacht..
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Had ik het goed gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.
Infantino zit zo diep in de kont van Trump dat hij kan proeven wat er gescheten wordt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
Ach het zal niks uitmaken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Vrees het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach het zal niks uitmaken.
De fifa maffia is niet te stoppen.
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.quote:
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
quote:Artikel 27: Dit artikel geeft de disciplinaire commissie van de FIFA de discretionaire bevoegdheid om de uitvoering van een tuchtmaatregel (zoals een schorsing) geheel of gedeeltelijk op te schorten met een proefperiode van één tot vier jaar. Dit wordt ook wel het 'Ronaldo-precedent' genoemd, aangezien de regel eerder werd gebruikt om Cristiano Ronaldo te ontzien.
ik haat die dwergquote:Op maandag 6 juli 2026 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.
Corrupte tering bende.
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de spelerquote:Op maandag 6 juli 2026 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de speler
quote:Hoewel het moderne Artikel 27 toen nog niet bestond, greep de FIFA in 1962 op vergelijkbare wijze ad-hoc in voor de Braziliaanse legende Garrincha. Nadat hij rood kreeg in de halve finale van het WK, werd zijn schorsing na zware politieke druk vanuit de Braziliaanse regering kwijtgescholden, zodat hij de WK-finale kon spelen.
60+ jaar geledenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
De situatie is wel eerder voorgekomen.
[..]
hmm oke dus zo vreemd is het nietquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
[..]
Wel als de president van een land even beltquote:
Garrincha is de grote held vanquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel als de president van een land even belt
een fucking slechte grap kreeg ik net te horenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Goede aanbieding voor @:haags https://nl.pepper.com/aan(...)a-de-geinlijn-410958
ach ziel... wie las de grap voor?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een fucking slechte grap kreeg ik net te horen
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, eerst maar eens afwachten of die nog op schijf gaat komenquote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietmaar krijg je zeker geen extra's voor?
okeuj dat is netjesquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij meequote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalen
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilverenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij mee
ik wil die stomme creditcardquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Houden ze die nou nog steeds gegijzeld?quote:
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalandoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalando
Zullen hier best wel wat users zijn die daar wel eens shoppen
Hoezo zou je daar geen recht op hebben?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb toch geen recht op die amex miles kaart
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaartquote:
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaart
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.quote:
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalen
loonstrookje opsturen? is ook wat raar denk ik. gaan ze al die loonstrookjes controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controleren
Miles zijn wel topquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
precies daarom wil ik die kaartquote:Op maandag 6 juli 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Miles zijn wel topDaardoor spotgoedkope tickets voor de VS
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
welke amex heb jij?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
waar heb je miles voor nodigquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabelquote:
quote:U komt helaas niet in aanmerking voor het introduceren van nieuwe kaarthouders.
bijna 10 boekjes inmiddels maar wel in jaar of 4quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
haal je dit:quote:Op maandag 6 juli 2026 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabel
Wel jammer van deze kaart
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
quote:Op maandag 6 juli 2026 13:27 schreef rival het volgende:
Ze verzinnen elke week weer iets nieuws he
[ afbeelding ]Dit bestaat al eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb er dit jaar mijn wasmachine, droger, vaatwasser, bed + hoop andere Ikea meuk en laptop mee betaald, denk het welquote:Op maandag 6 juli 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je dit:
Geeft u minder dan ¤ 3.000 per lidmaatschapsjaar uit? Dan betaalt u in het jaar daarna ¤ 35 per jaar.
en de blue is 1 punt per 2 euro. revolut is ook 1 punt per 2 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |