SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Same shit, different day
SC hopper present
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van Noorwegen goed en Toto van Engeland goed. Totaal 20 punten erbij. In deze ronde sta ik zowaar 1e. Hopelijk kan ik dat nog 3 wedstrijden volhouden.
quote:
Morguhquote:
Smoepsiequote:
Hey lieffiequote:
Maar 3 dagen. Is te overzien.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffieklaar voor de nieuwe week die weet heet gaat worden vanaf donderdag
hier begint het donderdag al met 28quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Het blijft minstens een week 27+quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Even doorbijtenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft minstens een week 27+
Dat vind ik warm zat
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Voor Leonardo diCaprio ook te hoog.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
te warm alquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Ik ben gestegen naar plek 14. Ik heb nu 2-2 bij Portugal - Spanje ingevuld.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.
Ben zelf naar plek 17 geklommen hierdoor. Engeland volslagen fout, helaas.
Kijken of ik vandaag weer een plekje kan stijgen.
Spanje Portugal kan alle kanten op gaan.
Als mijn verlof wordt goedgekeurd mag ik daar de hele week van genietenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |