SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Same shit, different day
SC hopper present
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van Noorwegen goed en Toto van Engeland goed. Totaal 20 punten erbij. In deze ronde sta ik zowaar 1e. Hopelijk kan ik dat nog 3 wedstrijden volhouden.
quote:
Morguhquote:
Smoepsiequote:
Hey lieffiequote:
Maar 3 dagen. Is te overzien.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffieklaar voor de nieuwe week die weet heet gaat worden vanaf donderdag
hier begint het donderdag al met 28quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Het blijft minstens een week 27+quote:Op maandag 6 juli 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar 3 dagen. Is te overzien.
Even doorbijtenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft minstens een week 27+
Dat vind ik warm zat
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
Voor Leonardo diCaprio ook te hoog.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik warm zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |